Van plan om te testen? Laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saskia1984, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Heitje karweitje, haha dat kan je ook doen, gewoon heel lang over een wijntje doen, wanneer je het glas regelmatig vasthoud valt het ook niet op. Of je zegt iets als dat je darmen de laatste dagen wat van slag waren, dus dat je het even rustig aan doet. Ik vind dat ook wel lastig hoor. Zeker omdat bepaalde mensen het bij wel weten aangezien het allemaal niet heel makkelijk gaat en ik hiervoor best wel een wijntje, of2, 3 haha luste. .
    Ga maar lekker testen za. en ik hoop dat hij wel al positief is!

Ikookvanjou, heb nu wel de wangerschapstesten van sensitest hier liggen, mar nog niet gebruikt. Met de ovutesten heb ik ook geen ervaring. Misschien onder het forum ovulatie- en zwangerschapstesten?

2. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Hallo meiden,
    ik ben net terug van de HA. Daar nog een test gedaan, niet zwanger. DE HA zegt dat het dan waarschijnlijk mis is gegaan.
    Moet nu afwachten tot wanneer ik ongi ga worden.

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    He Kira balen :(

4. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Hallo allemaal, ik lees al een tijdje met jullie mee en vind het echt een goed topic!
    Ik ga morgenvroeg testen. Ik heb zojuist een positieve ovulatiestest gedaan en ik heb eind vorige week een klein beetje oud bloed verloren. Voor de rest heb ik echter helemaal geen symptomen, maar die ovulatietest brengt me aan het twijfelen...Zou het dan toch eindelijk, na 8 ronden, waar zijn?

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat een spanning hier meiden!
    Voor de meiden die positief hebben getest... PROFICIAT, geniet ervan!
    Voor de meiden die ongesteld zijn geworden... flink balen, ik duim voor jullie dat het deze ronde mag lukken (en ook voor mezelf hihi).
    Voor de meiden die negatief hebben getest en nog steeds in onzekerheid zitten... ik hoop dat jullie te vroeg hebben getest, maar ga er van uit dat je niet zwanger bent. Kan het alleen maar meevallen en laat je lichaam je niet voor de gek houden. Ik weet hoe dat voelt... was de 2e cyclus ruim 11 dagen overtijd :-s

6. gimena

gimena Niet meer actief

de huisarst had ongelijk gehad!
    heb een miskraam gehad!
    heb het vandaag laten onderzoeken!
    foto staat in me album van me kleine :cry:

7. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    oh meis balen!
    veel sterkte!

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Balen zeg! Ook al was het nog maar zo kort.
    Heel veel sterkte!

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    @gimena heel veel sterkte meid!

aan alle meiden die nog moeten testen....succes!
    ik duim voor jullie

en de meiden die ongi zijn geworden veel succes in volgende ronde.

ik ben zelf vanplan vrijdag te testen maar ik durf niet heb al te vaak negatief getest! ik had volgens mn ovutesten 10jan mn ei en had zondag ongi moeten worden maar tot nog toe helemaal geen teken van ongi...heb alleen pijnlijke tepels en ben moe en heb een harde buik maar dat heb ik ook voor mn ongi mn temp is wel 37.2 dus we wachten tot vrijdag...ik ben benieuwd vind het ontzettend spannend hoop t zo maar ben bang voor teleurstelling want t voelt weer niet zo. maar hou jullie op de hoogte
    erg leuke topic dit trouwens!

10. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    hey meis
    knap joh dat je t volhoudt om niet eerder te testen! en wie weet :D

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hallo meiden.Heb vandaag weer getest,de 3e positieve zwangerschapstest...ben alleen nog niet overtuigd,die 2e streep blijft maar licht.Wacht deze week nog af en ga dan naar de huisarts..

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Blaasontsteking is over, werd net gebeld door de assistente. Ik ga vrijdag dus testen

13. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    kon het niet laten licht positief getest. (xtra sensitif test kan 6 dagen voor nod).
    wacht nog paar dagen ben ook niet helemaal zeker van mijn zaak of ik echt een streepje zie.

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Faye meid je bent gewoon zwanger! Hij kan niet licht positief testen op geen hormoon en zeker niet 3 keer. Je kan niet een beetje zwanger zijn ;)

15. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ik kan over een paar dagen ook testen, maar ik heb sinds gisteren wel heel erge buikpijn net alsof ik ongesteld moet worden. maar kun je dat ook hebben al ben je zwanger? die ongesteld klachten?

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Ja dat kan, sommige hebben dan ook zeurderige krampen in hun buik. Het is zo moeilijk, de 1 voelt niks de ander heel veel. Volgens mij valt er geen pijl op te trekken, op ons lichaam en hoe het reageert.

17. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Bedankt meid...heb hem aan mijn moeder laten zien en die zag het ook(en die heeft niet de beste ogen)Kan het gewoon niet geloven.Ga over een paar dagen een clear blue halen,hihi..@Cindy ga anders even buiten kijken,goed in het licht kan ook helpen spannend,

18. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Gimena ik denk aan je meis,krijg er kippenvel van.Sterkte

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Faye ik denk echt dat het gewoon zo is meis! en wees niet down wanneer clear blue niks laat zien. Mijn buurvrouw/vriendin vertelde net dat zij bij een week overtijd (ja eerste ronde nog he, dan heb je nog geduld) pas teste en toen had ze een heel licht streepje. Toen haalde ze clear blue en die was negatief. Toen maar weer een huismerk gehaald en die was weer licht. En ze is hartsikke zwanger al 14 dagen. die duurdere hebben gewoon meer hcg nodig. Ik zal nog even voor je duimen, maar eigenlijk heb jij dat niet meer nodig haha

20. gimena

gimena Niet meer actief

tsjah soms gebeuren dingen eenmaal :cry:
    ook al is het zo moeilijk :cry: :(

Deel Deze Pagina