Van plan om te testen? Laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saskia1984, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Gimena...snik moet er zelf van huilen..@leonizzi..ik hou je op de hoogte meis en bedankt van dat duimen.Hoe staat het nu met jou?

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Tja ik wacht nog maar even rustig af. Gisteren een negatieve test, maar wel in de middag gedaan. Zat waar de testlijn moet komen een duidelijke donker stipje. wat ik dus heel irritant vond. want dat is natuurlijk niks, maar dan denk ik; hoe kan hij nou vies zijn van binnen! Volgende keer bekijk ik de test eerst uitvoerig voor ik hem gebruik. maar verder hier geen ongi te bekennen en nu is er alweer bijna een dag voorbij en nog steeds geen tekenen. misschien morgenochtend nog een keer testen? of vrijdagochtend?

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Gefeliciteerd Faye

4. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @zethu bedankt meis...heel stom maar ik geloof het gewoon nog niet.@leonizzi dat je ongie wegblijft is een goed teken.Misschien over 2 dagen weer testen en ik maar zeuren dat mijn streep zo licht is haha..Succes

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik zou het denk ik ook niet geloven, vooral niet omdat ik al zoveel nega getest heb.

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik durf helemaal niet te testen... ik denk dat ik maar gewoon afwacht wanneer de duiveltjes komen..
    Maar heb dan ook helemaal geen last van kwaaltjes dus ik ga ervan uit dat de duiveltjes gewoon wat later komen als normaal.. :(

7. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Nee..heel gek eerst denk je komt er maar eens een 2e streep en dan staat hij er en dan denk je waarom nu niet donkerder?Haha...wij vrouwen.

8. happymama

happymama Niet meer actief

voel me zo ontzettend vreemd . je kent al die kwaaltjes wel !
    nu wil ik morgen vroeg eigenlijk wel testen maar heb er geen meer !
    nu zag ik laatst op deze site dat t ook met een ovu test kan dat ie ook wel reageerd op hcg.
    norm mag je een ovu test niet in de ochtend doen ,moet ik dat dan nu wel doen ?

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik zou zowiezo niet met een ovu gaan testen om te kijken of ik zwanger ben. Ik zie dat je nog 6 dagen hebt om te testen. Waarom niet een extra dagje wachten en dan wel in de ochtend met een zw-test? Kans is dan ook nog groot dat je nega test omdat het zo vroeg is.

10. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Lisa ik had al heel vroeg na mijn ei kwaaltjes,nu heb ik nergens meer last van...had normaal voor mijn en op mijn ongie altijd overal last van.Zit alleen de hele tijd op de wc haha Dacht dat het niet raak zou zijn maar de testen zeggen anders..hoop dat het zwangerschapskwaaltjes zijn voor je...aan de andere kant niet dan zou je namelijk 9 maanden erg ziek zijn.Hou je in de gaten

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Zo meiden net nog een test gedaan en ja hoor hij knalt er nu genoeg uit..Ook blijft hij duidelijk zichtbaar.Volgens mij is het echt een feit...IK BEN ZWANGER JOEHOE hahah..moest er even uit.Ik heb mezelf maar een banner gegeven om aan het idee te wennen en om het te geloven natuurlijk..Lieverds ik gun jullie dit allemaal zo..heel veel succes ga heel hard duimen

12. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    @faye24 : gefeliciteerd meid ga er lekker van genieten en geloof t nou maar..je word echt mama!
    @thasista : t liefst had ik allang getest hoor maar durf t gewoon niet...ben te bang voor weer een teleur stelling ik heb niet t gevoel dat het zo is buiten t feit om dat ik zere tepels houd en de heledag moet plassen mn temp 37.2 is (al een wk) en mn ongi uitblijft dan. ik heb altijd het idee dat als het zo is dan weer je dat! maar dat heb ik dus niet! wel heb ik er vannacht over gedroomd de positieve testen vlogen om mn ogen hahahhaha had er in mn droom wel 4gedaan en alle positief hahaha was zo werkelijk dat ik vanmorgen even twijfelde of t echt een droom was.
    @moederk: ik ben zeeeeer benieuwd hou ons op de hoogte meid! zoals je leest durf ik ookniet maar bij geen ongi en hoge temp ga ik het er vrijdag toch op wagen weet alleen niet zo goed welke test ik zal halen...

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Ik zal ook maar eens een test moeten gaan aanschaffen.... Kreeg van de week buikkrampjes, hoofdpijn, maar geen ongi.... oh ik hoop zo dat ik een positieve test krijg en niet toch die ongi door zet!

Voor de meiden met een positieve test.... van HARTE GEFELICITEERD!

geniet ervan!

groetjes ;)

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Faye, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Super meis! Geniet er maar lekker van!

@ alle anderen, hoop dat het voor jullie snel raak is, en dat iedereen snel een posi test heeft!

Hier nogsteeds geen teken van m'n ongi, dus ik ga zondag maar weer testen, dan zit ik op CD50 :p Nog een paar daagjes geduld...

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik droomde vannacht dat ik in het vorige huis van mijn moeder was en ik ineens ongesteld werd en op de bank lekte omdat ik geen onderbroek aan had :rolleyes: Echt idioot he! Ik werd wakker met een heel teleurgesteld gevoel en ging gelijk naar de wc om te kijken of mijn ongi er was, maar nee.

16. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    heb vanochtend weer getest en hij is positief.

17. Dani11

Dani11 Niet meer actief

moet over 5 dagen testen....pfff nog even geduld ben al wel een paar dagen flink misselijk en ontzettend moe....misschien is het gewoon een griepje wat nu heerst :) zou wel snel zijn 2e ronden...maar alles kan!

18. happymama

thanx
    mag er een bij mijn vriendin halen die heeft er een over die is namelijk zwanger ga t toch proberen morgen vroeg.
    heb nog steeds uikpijn en mijn rug
    ik hoor mijn darmen steeds maar heb geen diaree :oops: of zo dus buikgriep is t niet .
    t lijkt wel of ik afgebroken word van binnen
    maar ik hou je op de hoogte
    x

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Lisa ookal moet je er rekening meehouden dat het te vroeg kan zijn om te testen, ik ga toch voor je duimen voor een mooi resultaat!

20. happymama

jah ik weet t maar ga t proberen anders volgende week nog een keer na mijn nod

Deel Deze Pagina