Van plan om te testen? Laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saskia1984, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoi!
    Ik voel de spanning hier gewoon in dit topic zitten!
    Leonizzie heb jij nog een keer getest?
    En Miss dior?
    Lisa succes morgen met de test! Ik hoop voor je dat je een 2e streepje te zien krijgt!
    En de andere meiden? Gaat er ook iemand zaterdagochtend een test doen?
    Ikke in ieder geval! Ben al de hele week zenuwachtig, pff niet te harden. En dan ben ik nog maar net begonnen (shame on me).
    Succes iedereen!
    Oja Cindy gefeliciteerd he! Geniet ervan!

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

allereerst succes iedereen die gaat testen spannend! ik moet eigenlijk dinsdag pas, maar zou ik het zaterdag al kunnen doen...wie heeft ooit eerder getest en kreeg toch een streepje te zien?

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Heitjekwarweitje, ik denk dat ik morgenochtend het er nog maar eens op waag. Mocht het negatief zijn overleg ik even met het ZH, aangezien ik Clomid gebruik, wie weet heb geluk en mag ik meteen even bloed komen prikken, maar kan ook dat ze me het weekend laten afwachten, dan heb ik nog 1 test over en doe ik zondag weer haha. Ben zo ongeduldig! Pff dit is niet goed voor mijn bloeddru hoor!

Dani ik heb daar nog geen ervaring mee, maar ja sommige kunnen dat wel. Lisa gaat daarin ook een gokje wagen...

4. anna22

anna22 Lid

21 jan 2009
    63
    0
    0

Ik zie dat je zwanger bent gefeliciteerd superik moet nog 5 dagen wachten met testen..

5. anna22

anna22 Lid

21 jan 2009
    63
    0
    0
    Heeee gefeliciteerd super

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Leonizzie ik hoop echt voor je dat het morgenochtend raak is! Mag ik vragen wat Clomid is? Heel veel succes in ieder geval!

Dani1 ik verwacht ook dinsdag mijn NOD en ga ook zaterdag al testen! Je weet maar nooit ;)

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Gefeliciteerd Cindy

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hey allemaal,

ik mag ook bijna testen!

Dani, mijn nod is ook dinsdag, maar ik wil ook zaterdag gaan testen :) Heb je symptomen?

9. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Dank jullie wel lieverds.Ben vanmiddag nog bij de ha geweest(kon het niet bevatten)jahoor het klopt.Ik ga toch echt mama worden,als alles goed gaat dan.Heel stom maar ben echt angstig...eerst droom je van een positieve test,dat je zwanger bent.En dan ben je bang dat er iets mis gaat.Kijk wel 10 keer per dag in mijn slip of er niks te zien...ieder krampje maakt je bang.Hij zei dat het normaal is om bang te zijn,gaat met een paar maanden over.Nou dat hopen we dan maar.@Cindy gefeliciteerd meis..super voor je,alle anderen meiden...spannend ik hoop een vet positieve test voor jullie allemaal...zal duimen

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Gefeliciteerd Faye!

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Dank je wel meissie

12. happymama

happymama Niet meer actief

hoop voor je dat ie morgen ook posi is voor je en voor mezelf ook natuurlijk

13. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    bizar! maar ik denk altijd geen ongi is kans! ik duim voor je hoor meid.

14. happymama

wanneer had je getest ook een paar dagen voor je nod

15. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    zie mijn antwoord niet meer terug, dus nog maar eens. Ik vandaag mijn NOD, maar gisteravond was ik op van de zenuwen, dus toch maar getest met '2 voor 5 euro' van de trekpleister. Maar negatief. Heeft er iemand eigenlijk ervaring mee met deze zw test?

vandaag wel een cbleu gekocht en wil zaterdag opnieuw testen. Misschien word ik wel ongesteld in de tussentijd, vind dat niet zo erg, we zijn net bezig, maar deze onzekerheid vind ik slopend... die nieuwe test brand in mijn tas....

16. gimena

gimena Niet meer actief

ik snap dat het heel spanned is!
    ik weet dat het heel moeilijk is!
    die test die jij heb gebruikt vindt ik tot nu toe het beste(kruitvat en trekpleister...en heeeel gevoellig)
    du ik zou nog even wachten met cbleu.
    want daar komt pas iets als je hcg wat meer is!

17. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hey girls, heb net mn test gehaalt helaas was degene die ik wou op en heb ik nu een andere en ga morgen bij geen ongi en hoge temp testen....ben zeeeeeeer benieuwd en heb de zenuwen bang voor weer een teleurstelling....
    met welke test zijn jullie van plan te testen? en heeft iemand ervaring met predictor?!

18. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Lisa..ik teste al 4 dagen voor nod al positief,wel erg licht...daarna word hij steeds donkerder.

19. happymama

vind t zo spannend nu !
    hoop niet dat t een teleurstelling is

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Heitjekarweitje, ik heb PCO dus ik krijg vanaf mijn 3e dag menstruatie 5 dagen Clomid om mijn eitjes goed te laten groeien en een mooie eisprong te hebben. Zijn dus hormonen. Eerst had ik geen menstruatie wegens pco en later een cyclus van 6 a 7 weken. Dus vandaar. Mocht je vragen hebben dan stel je ze maar.

Deel Deze Pagina