Van plan om te testen? Laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saskia1984, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    zat net op de bank tv te kijken en voelde mijn onderrug... echt zo'n ongi gevoel... maar jemig,... ik ben nog nooit zo met mijn lijf bezig geweest en het is nog maar onze eerste ronde!

Respect voor iedereen die heel lang bezig is (geweest) ....

Doordat je van alles voelt weet je echt niet meer wat zwangerschapsgebonden is en wat niet... wel lekker zo'n forum.. even meteen mijn gevoel ventileren... thuis zit mannetje daar niet steeds op te wachten.... Die vind mij volgens mij iets tè overdreven... Ook herkenbaar? of allemaal betrokken mannen?

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hey...heeeeel kenbaar! word laatste maanden wel minder maar in het begin was het bij ons ook zo! ik was dan ook heel erg blij met t forum en nog steeds hoor mn mannetje vraag nu ook wel dingen aan me maar praat liever met de girls hier...toch ervaring he haha

3. happymama

happymama Niet meer actief

bij mij t zelfde hoor en die pijntje ook
    gelukkig vind mijn vriend t nog niet te erg worden hij beld ook steeds hoe t is enzo als we aan t werk zijn wel lief .
    t is allemaal maar afwachten he !
    maar zo zijn vrouwen als ze iets willen moet t meteen helaas werkt t bij een zwangerschap niet zo
    succes

4. happymama

kijk even bij licht postief !
    moet dus over een dagje o wat een zw test doen

5. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    oh wat kun je dan raar op kijken. Ik had vandaag ook bijna de verkeerde te pakken. Sta al een tijdje bij dat schap te zoeken naar die testen tussen honderden medicijnen bij de Etos (nog nooit geweest) komt er een vrouw naar me toe, 'kan ik je helpen mevrouw?" Euh nou ja een zw..ger..sc..ps.tst.. ZO ONDUIDELIJK MOGELIJK gezegd, gelukkig hoorde ze me, er stonden nl nog meer mensen om me heen! hahaha ik moest wel lachen in mezelf...

6. happymama

hahaha maare ik heb ze allebij thuis liggen dus doe morgen of overmorgen de goeie test hahaha

7. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    @lisa 1983 ...ben benieuwd naar je uitslag meid!
    ik ga bij geen ongi en hoge temp ook morgen testen maar ben erg zenuwachtig heb zo duidelijk het gevoel dat ik niet zwanger ben dus beetje bang voor de teleurstelling maar hoop uiteraard dat mijn gevoel me bedonderd maar hou jullie op de hoogte...als jullie dat leuk vinden natuurlijk ;)

8. happymama

hoop t ook voor je
    ik weet niet of ik t morgen al durf hoor haha
    heb ma mijn nod

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ik zou t niet meer voor mn ongi doen te vaak teleur gesteld maar aangezien ik al overtijd ben ga ik t proberen. ben zo benieuwd! heb helaas wel predictor , lees daar veel verschillende berichten over negatief en postief dus ben zeer benieuwd. hoop dat ie bij mij werkt

10. happymama

wanneer ga je testen dan ?

11. happymama

ow ja morgen sorry
    ben ook benieuwd voor je

12. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    succes 'spannende tijden' morgen! Ik wacht nog maar even.. kan niet meer zeggen dat ik niets voel qua ongi...
    wat verslavend is dit forum zeg! pfff ga maar eens weg van de compu! Morgen werken...

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    dank je wel! ik voel nog steeds niets qua ongi maar ook niet van zwangerschap dus ben benieuwd en idd het forum is heeeel verslavend! ik blijf ook niet lang meer morgen weer een dag en dan zullen jullie het horen ... ;)

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hey Nen87,

Ik heb het elke dag zuur en dan het gevoel dat ik moet overgeven en zo ontzettend moe en pijn in mn rug....en jij?

15. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Hey meiden

Ik ga vandaag nog eens testen tegen de avond. Ik kan het niet meer houden...

XX

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoi Julied, waarom pas tegen de avond en niet nu?

17. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Omdat ik op het werk zit en nog een test moet halen in de winkel... :)

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Aha das logisch, mar zal je dan toch niet evn doorzetten en het morgenochtend doen? Aan de andere kant je bent al zolang overtijd dat dat eigenlijk ook niet meer uit moet maken. Wel laten weten he?! Ik ga vast duimen!

19. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Ja maar moet vanavond naar een feestje en zo kan ik misschien al uitsluitsel hebben...
    ik laat zeker iets weten

SPANNEND!
    Ik vrees dat ik teveel op een positieve uitslag hoop! :(

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hoi ho meiden
    nou ik heb vanmorgen toch getest en waar ik al bang voor was...negatief. maar nou was het met predictor en een vriendin van me zei dat die niet echt goed zijn laat positief en vaak verkeerde uitslag dus.....ik ga weer paar dagen wachten, tot woensdag wacht dan mn temp en ongi af en doe dan eventueel nog een test. groetjes

Deel Deze Pagina