Geen lh piek

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hartje82, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hartje82

hartje82 Actief lid

6 apr 2011
    117
    4
    18
    Hallo dames,

Misschien een aparte vraag, maar met google kom ik nergens.
    Vorgie week heb ik een fikse verkoudheid gehad. Nu bijna geen last meer. Eigenlijk zou ik eergisteren via de ovu testen, mijn lh piek moeten hebben. Nu heb ik alleen maar nega testen gehad. Weten jullie of een verkoudheid mn ei kan vertragen of zelfs kan cancelen? Of dat hij er wel is(geweest), maar dan te weinig lh in mn urine zit? Ik hoor het graag.
    Liefs hartje

2. hartje82

hartje82 Actief lid

6 apr 2011
    117
    4
    18
    Niemand? Ik bedenk me net dat ik dit bericht wel misschien in de verkeerde topic heb geplaatst.zo ja, kan iemand hem verplaatsen?

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Maak je geen zorgen (gewoon ff doortesten):

- het is niet ongebruikelijk om een keer over te slaan, dat komt wel vaker voor en is niets om je zorgen over te maken

- Ziekte kan je cyclus in de war gooien. Misschien komt je LH piek nog.

- Misschien heb je je LH piek gemist met testen

- Misschien had je te veel gedronken en was je urine te verdund.

- een cyclus hoeft geen klokwerk te zijn. De ene keer je ei water later dan de volgende keer is helemaal niet erg.

4. hartje82

hartje82 Actief lid

6 apr 2011
    117
    4
    18
    Dank je voor reactie. Ik blijf ook zeker doortesten. Maar ben een beetje ongeduldig. We zijn inmiddels al anderhalf jaar verder en dan zit je niet op tegenslagen zoals dit te wachten. Ik hoop wel dat ie nog komt (of toch stiekem geweest is). Het zou vreemd zijn van niet, ik heb al maandenlang een stabiele cyclus, dus zou niet verwachten dat mn ei er opeens niet is! maar ja als het ziek zijn toch enige invloed heeft...we shall see :)
    Trouwens, ik zie aan je banner dat je zwanger bent! GEFELICITEERD:D!

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Geduld is een ellendige zaak...want op=op :)
    Ben je al bij de HA of gyn geweest voor een check ? Na ruim een jaar kan een keertje semen onderzoeken en een check up bij jou geen kwaad.

Bedankt voor je felicitatie ! Het heeft hier erg lang geduurd (uiteindelijk 5 maanden clomid, 3 iui's) dus ik ken het gevoel dat je klaar bent met het wachten.

Succes

6. hartje82

hartje82 Actief lid

6 apr 2011
    117
    4
    18
    Yep, zijn al 2x in het zkh geweest. Uiteindelijk blijkt bij beiden alles goed te zijn. Dus moeten we toch nog zelf blijven proberen (daarmee ook nooit gestopt hihi) In sept. Weer terug.... Tja wachten en wachten. Mn geduld wordt goed getest haha. Wat mooi dat het bij jou toch gelukt is, je geduld is beloond. Geniet er heerlijk van!:)

Deel Deze Pagina