Hallo dames heb een vraagje ben nu vier dagen overtijd maar heb een negatieve test weet zelf ook wel dat de kans dus klein is maar toch was benieuwd over er hier dames waren die bijv.pas na een week positief testen Heb al ern dochtertje maar bij haar kwam ik er pas na negen weken achter dus heb zelf niet echt vergelijkbaar materiaal Alvast bedankt
Ja dat weet ik dus niet zeker heb geen ovu testen gebruikt gewoon om de dag geklust op hoop van zege zeg maar
Ik had mijn eerste positieve test op 9DPO met een licht maar zeer onmiskenbaar 2e streepje Had op 5DPO mijn innesteling gehad denk ik (zie temp kaart)
misschien een bloedtest aanvragen bij de huisarts? als het nog lang duurt voordat je ongi word. ik wist niet precies hoe mijn cyclus liep. had een onregelmatige. dacht dat ik ma of di ongi moest worden en had die zondag al een mooie knaller. dus ik testte al voor nod posi.
Dankje wel voor jullie reacties maar helaas is me ongi doorgekomen maarja nieuwe ronde nieuwe kansen en hopen dat hij niet zo twijfelachtig word als deze