Hoi lieve meiden, Na afgelopen november en januari te horen hebben gekregen dat het op de natuurlijke manier bijna onmogelijk zou worden en we door zijn verwezen voor icsi, heb ik vandaag positief getest! Spontaan zwanger van een ongelofelijk wonder. Alle stress en angst zijn van me schouders gevallen. Ben vandaag 4 dagen overtijd en ik was uiteraard doodsbang om te testen, bang voor de teleurstelling. Wonderen bestaan en ik kan nog niet geloven dat ik daar bij hoor!!
Gefeliciteerd... hier het zelfde gynaecoloog zei dat we zo niet zwanger zouden raken maar aan de hormonen moest... toch gestopt met de pil. Met het idee als het eind van het jaar niet gelukt is kunnen we nog altijd naar het zh.. en nu ook spontaan zwanger Geniet ervan meid
Gefeliciteerd geniet er van soms zijn wonderen de wereld nog niet uit. Heb 2 jaar geleden het zelfde te horen gekregen november 2015 gestopt met de pil (nieuwe partner) en in januari had ik een positieve test in handen
Dankjullie wel allemaal, het is en blijft erg onwerkelijk maar geniet van elk moment.. Nu al Voor degene die ook zwanger zijn, gefeliciteerd!