Van potdicht naar baby?

Discussie in 'De bevalling' gestart door janneke000, 14 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.293
    113
    Nederland
    Ja dat kan! Ik had al twee dagen flinke voorweeen om de 6/7 minuten. Al twee keer in het ziekenhuis geweest. Ctg gehad maar potdicht. Op 6 december (40+6) controle bij gyn en gevraagd om een inleiding op 7 december. De ass. Gyn heeft nog even gewoeld van onderen maar geen ontsluiting. Wel was mijn BM iets verweekt. In de nacht van 6 op 7 december is het alsnog zelf begonnen en was een inleiding niet meer nodig. Om half 6 's morgen met 3cm in het ziekenhuis en om 14.56 een gezonde zoon op mijn buik.

2. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    bij onze milan is de vk 14.00 smiddags nog geweest omdat ik dacht dat ik vruchtwater verloor was niet zo zat potdicht. komt voorlopig nog niet zeg t ze hoor. maar s avonds is hij om 22.22 geboren ze was zelf ook verbaasd haha

3. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik vind het zo fijn om dit te lezen! Ik had gister weer een controle bij de vk en wederom het oordeel: helemaal dicht... Gelukkig weet ik dankzij jullie verhalen dat het nog steeds elke dag kan gebeuren! Ik vind 'hopen op' fijner voelen dan 'gebeurt voorlopig toch niet' :D
    Mijn eerste werd geboren met 39.3 en mijn tweede met 41.0 dus deze keer kan het alle kanten op! Mijn banner klopt overigens niet helemaal. Vandaag ben ik 39.3 dus voor mijn gevoel word het nu echt spannend!!! Ik ben zooooo nieuwsgierig!!!

4. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Bij mijn 2e was ik met 42.2 nog helemaal potdicht.... ;)
    Ik kreeg rond 8 uur gel in gebracht en ging er helemaal van uit dat het een lange dag zou worden.
    Rond de middag zouden ze controleren of ik al iets ontsluiting zou hebben van de gel.
    Ik werd wat onrustig van andere mensen op de kamer en ging rond de middag vragen of ik naar een andere kamer mocht.
    Omdat ze toen wilden gaan toucheren brachten ze me even naar 1 van de verloskamers.
    Daar mocht ik gelijk blijven, want ik bleek al 6cm ontsluiting te hebben... :$ Ik had alleen een wat zeurderig gevoel in mijn buik....
    De vliezen werden gebroken en toen kreeg ik een enorm weeenstorm!
    Om 5 over 3 lag onze dochter op mijn buik!

5. Kimm87

Kimm87 Niet meer actief

Mijn jongste was nog niet ingedaald en alles zat nog potdicht. Precies 1 uur en 15 minuten nadat ze me dat vertelden is mijn dochtertje geboren :p.

Deel Deze Pagina