Hauck Malibu all in one

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Nath1986, 26 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb even een vraag omtrent een maxi cosi en buggy voor ons kindje.

Het is ons eerste kindje en wij moeten alles nieuw kopen.

Mijn man werkt in Nederland off Shore en ze mogen allen een cadeau kiezen van rond de 300 euro hoogstwaarschijnlijk.

Aangezien wij van Belgiƫ zijn en dit merk niet kennen, zou ik willen vragen of er mensen zijn die deze kennen en wat hun ervaring hiermee is?

Wij zouden eventueel dit kiezen als cadeau :)

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hauck heeft ook een achterwaarts gerichte stoel op de markt gebracht misschien is dat wat? Heb je lang plezier van!
    Verder geen ervaring met de buggy/maxicosi

3. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Hauck Malibu | Reviews | Mumsnet

Hier een review op mumsnet, hauck is wel een bekend merk in de UK. Mijn travel cot is vandaar en die klap ik niet graag in en uit!!

Het vervelende met goedkopere travel systems is dat je ze niet zo lang wil gebruiken met 9 maanden heb ik een buggy gekocht omdat mijn wandelwagen te zwaar begon te worden en vet onhandig. Ik raad echt aan om met een wandelwagen naar de speciaal zaken te gaan waar je ze kan uittesten en wat jij denkt dat prettig is voor jullie probeer niet te gauw op koopjes zoals deze af te gaan want dan wil je later toch iets beters en het licht er ook aan of je et wil gebruiken voor meerdere kindjes in de toekomst :)

Deel Deze Pagina