Hey Meiden, Hier het topic, Samen stoppen met roken! Omdat we zwanger willen worden! Hier kunnen we samen stoppen met roken! Onze frustratie's kwijt die voortkomen uit het stoppen! Maar ook ons geluk gevoel, bij elke dag dat het gelukt is om niet te roken! Bij een terugval, ( als je stiekem gerookt hebt) kun je elkaar om advies vragen! Dus voornamelijk ondersteunen, in postitieve en negatieve zin! Ook kunnen we mooie lijst maken, met alle deelnemers! Met stopdata, aantal weken gestopt en evt. terugvallen. Laten we wel een afspraak maken over het aantal terugvallen je mag hebben om nog mee te doen in de stoprace! Er van uitgaan...dat elke deelnemer eerlijk zal zijn! Want het heeft geen zin om jezelf hier voor te doen als iemand die gestopt is, en inmiddels gezellig zit te roken! Dan hou je vooral jezelf voor gek! Het is een kwestie van vertrouwen! Verder wil ik hier niet de leader zijn....maar met z'n alle dit topic ondersteunen, omdat we samen voor het zelfde doel willen gaan! Namelijk die sigaret uit ons leven verbannen! Samenwerking is hier juist zo belangrijk! Voor informatie over "Risico's van roken & Zwangerschap" kijk eens op stivoro.nl http://www.stivoro.nl/Voor_volwassenen/ ... 27&rId=813 Ik wacht in spanning af welke deelnemers zich als eerste melden! En wat de eerste stopdatum zal worden! Kom op meiden...wees sterk! En stop met roken! We kunnen het! Gr. Marieke
Hey hey Ik vind het een goed idee! Zelf rook ik ook, en vind het soms te moeilijk om er vanaf te komen. Telkens als ik een sigaret op steek wordt ik eraan herrinnerd dat ik als het echt raak is toch ook echt moet stoppen! Dus bij deze zet mij maar op de lijst! groetjes gaby
Hey Gaby! Welkom hier! De eerste stap is gezet...! Wanneer wil je stoppen? Of wacht je even mee op meer deelnemers? Mijn voorkeur gaat uit naar 1 juni! Ik herken dat gevoel wel, bij bijna elke sigaret denk ik...ik moet echt stoppen! Ik kan meer redenen bedenken om te stoppen, dan om door te blijven roken! Gr. Marieke
Yep, ik doe mee. Euhm een stop datum ... In ieder geval niet in een weekend, dus ik ga voor 26 mei ...
Pff heb ook nog geen stopdatum in m'n gedachten. Maar 26 mei vind ik een goed plan. Das net een dag na m'n verjaardag...haha.
Hey Strijkkraal... Tja 1 juni, is op zondag! Had ik nog niet gezien, dan stop ik 2 juni..is mijn NOD! ( arme manlief! zeker als de komen) Ik ga even proberen of het me lukt om een lijst te maken! ( nog nooit gedaan, dus alvast sorry alst fout ga!) X
Succes dames! 10 dagen nadat ik gestopt was met roken had ik een positieve test in handen! Ik hoop dat jullie ook allemaal zo'n mooie beloning mogen krijgen!
Stoppen met roken lijst! Stopdatum, Naam, Aant. Weken Gestopt, 26 mei 08, Gaby83, 0 weken 26 mei 08, Strijkkraal, 0 weken 02 juni '08, Marieke11, 0 weken
hoi hoi zet mij ook maar op de lijst ik wil dan graag 2 juni stoppen. mijn reden hiervoor is dat ik naar pinkpop ga en als dat mijn eerste dag zonder roken moet worden denk ik niet dat ik heel gezellig ben groetjes!
Hey Meiden, Maar vind het echt super van jullie! Heel veel succes, heb zelf ook 5 jaar gerookt.. En ik weet dat als je er zelf achter staat, je het ook echt kan! Helemaal super! Veel liefs
En nu maar hopen dat wij dan ook snel een positieve test in handen hebben! Dat zal wat zijn zeg haha! Ben benieuwd hoe me dit afgaat!
Stoppen met roken lijst! Stopdatum, Naam, Aant. Weken Gestopt, 26 mei 08, Gaby83, 0 weken 26 mei 08, Strijkkraal, 0 weken 02 juni '08, Marieke11, 0 weken 02 juni '08, Soezah, 0 weken
@ Soezah, je staat op de lijst! @ Devana, thanks voor je reactie, daar kunnen wij wat mee! Tja ik hoop ook dat ik snel die posi.test in handen heb! Nog ff extra klussen vandaag!
30 of 31 mei, maar we zijn nog niet begonnen met ronde 1. ik ben in maart gestopt met de pil en we hebben even gewacht om te kijken hoe mijn cyclus is, die was toen ik 15 was erg onregelmatig. zoals je ziet ben ik daar overheen gegroeid en ben ik regelmatig! dus in juni gaan we voor ronde 1! spannend! wanneer is jou NOD?
Gaat nog wat zijn voor mijn omgeving ... ik heb altijd heeeeeel hard geroepen tegen iedereen dat ik pas stop met roken als ik zwanger bent. Uiteraard gaat iedereen nu heel erg kijken naar me of vragen of ik idd zwanger ben. Nou ja, dat heb ik dan zelf over me heen geroepen ... ik steek er nog eentje op nu
@ Soezah, Mijn NOD is 2 juni...gaat wat worden voor manlief als ik de duivels krijg! Spannend zeg dat je gaat beginnen aan je 1e ronde! Mijn cyclus is rond 32/33 dagen...dus aardig netjes. Vroeger was ik ook erg onregelmatig, en heel hevig! Was 12 toen ik aan de pil ging, omdat ik bij iedere ongi een week lang niet naar school kon. Nu wonder boven wonder geen last! Heb zelfs minder last dan toen ik aan de pil zat! @ Strijkkraal, Ik heb het dan nooit geroepen, maar een aantal ( fam.) weten dat we bezig zijn, dus die vragen zal ik ook wel krijgen! Maar goed, zeg dan gewoon hoe het er voor staat! Ik heb mezelf ook voorgenomen dat ik de centen die ik normaal op rook, ga sparen voor de toekomstige babykamer! Is toch mooi meegenomen ook! Voor de rest...ik ga jullie nu verlaten, kom snel terug hoor! Maar ga even van me zondag genieten! Dus het veranderen van de lijst e.d. laat ik even aan jullie over! Gaat vast lukken! Ik hoop dat als ik weer terug kom veel nieuwe meiden zich hebben aangemeld! Zou wel tof zijn! X
hee Strijkkraal, ik heb hetzelfde gedaan als jou! maar ik heb al een stoppoging gedaan.. en toen verteld dat ik dat deed omdat vanaf 1 juli je nergens meer mag roken en het allemaal zo duur is. sommige mensen geloven het bij andere twijfel ik. maar die vragen gelukkig niks dus tot nu toe gaat dat goed!