Een leren jas in mijn inziens TIJDLOOS. Dat is iets waar je over tien/vijftien jaar nog profijt van hebt (en dat is maar goed ook, als je de prijzen ziet van een beetje leuke leren jas). En voor de rest zou ik ondergoed, sokken, broeken en shirts in mijn kast MOETEN hebben De jurken, tuniekjes, truien, zwempakken, bolero's, etc etc etc zijn wat mij betreft optioneel Maar volgens mij bedoelde je het niet zo op die manier, haha.
Ik koop gewoon wat ik leuk vind. Als je de winkels inloopt, zie je vanzelf wel wat de trends een beetje zijn. Bijv. wijde pijpen broeken worden/zijn weer helemaal in. Ik ben toch meer van de skinny's en moet weer wennen aan de wijde pijpen.
Ik zou in ieder geval even een kijkje nemen in het topic "wat vind je echt niet meer kunnen" dan weet je in ieder geval wat je uit je kast mag gooien
Ik koop gewoon wat ik leuk vind, ik moet meestal even aan de mode wennen Een leren jas, geen idee, heb laatst wel een nep leren jasje gekocht, gewoon omdat die super leuk staat
zachte (pastel) tinten zijn nu helemaal in, maar ik vind het persoonlijk niks geef mij maar knal kleuren
(Nep)leren jasjes in vrolijke kleurtjes zijn hip. Net als broeken in vrolijke kleurtjes. Volgens mij nog steeds skinny (of in ieder geval smalle pijpen).
skinny jeans, in kleur of met printje erop, zachte pastelkleurtjes zijn in maar ook felle neon kleuren, veel glitters/studs.... Sandalen met tierelantijntjes erop, shirtjes met veel prints en glitters.... En een leren jas helaas niet?!!
Neon combineren met pastel is erg leuk/mooi als je er van houd. Eindelijk is de mode eens naar mijn smaak! Bijv: zeegroene broek, grijs hemdje ( lang) en zwarte wijde glimmende top erop. Of zeegroene broek, oranje neon hemdje (lang) en zwarte top erop of zelfde kleur zeegroene top erop.... Blauwe broek, roze neon top en grijs erover... Effen gekleurd jurkje met neon accecoires zoals een riempje en armbandje. Jurkje kan je dan ook blijven dragen als je neon zat bent bijv. Ohja, ik draag er een stoere army jacket met studs bij!
Shirtjes met doodskoppen erop Leggings met print Leren jasje Van die halter topjes maar daar moet je dan wel het strakke buikje voor hebben Korte jeans broeken nog steeds Shirtjes met een langere achterkant Jumpsuits Colbertjes ook nog wel. Liefst in zachte kleur Lange jurken
Mintkleur is momenteel vrij "hot". De neonkleuren moeten of doorbreken, of verdwijnen al langzaam. Galaxy print. Studs. En volgens mij zit je altijd wel goed met een leren jasje. Maaarrr, shop/trek gewoon lekker aan wat jij leuk vindt.