Dag dames, Mijn dochter van 8,5 maand eet sinds gisteren een stuk minder. De flessen gaan nog redelijk, maar laat ze ook wat van staan; normaliter gaan deze helemaal leeg. Fruit, brood en groenten wil ze sinds gisteren niks meer van weten. Mond blijft stijf dicht. Gisteren had ze een aantal dunne poepluiers, geen koorts. Zou het misschien een klein buikvirusje kunnen zijn of misschien tandjes? Verder gaat het goed met haar; slaapt goed. Wel is ze iets huileriger en wil ze dus opeens bijna niks eten.. Ook heb ik het idee dat ze wat sneller moe is dan normaal.
Tandjes!!! Hier was het identiek hetzelfde. Niks meer willen eten, melk gelukkig wel, beetje huilerig maar niet huilerig genoeg om er zeker van te zijn dat hij pijn had en ook sneller moe. We zagen ook bijna niks tot niks, dit gebeurde een week of 2 weken voordat er een sneetje in zijn tandvlees zichtbaar was
Ik zou ook aan tandjes denken. Mn zoontje heeft er ook steeds zo'n last van. Kies nummer drie is nu aan t rommelen en t ventje is gewoon zichzelf niet.
Ze heeft al 2 ondertandjes en hierbij konden we niet echt merken dat ze er last van had.. Toch zegt mijn gevoel ook wel tandjes. Gezien ze niet echt ziek is.. Toch zie ik nog niks in haar mond wat erop wijst dat er tandjes aankomen..
Ons zoontje heeft nooit extreem veel last van tandjes gehad maar als hij er last van had zagen we niks, was dus echt gissen. Zodra hij beter at zagen we pas iets doorkomen
ik vraag me al dagen af waarom mijn dochtertje van 14maanden zo slecht zo kunnen eten opt moment. tis al dagen een drama!! niks gaat erin. 2 stukje brood 1 stukje fruit 1 hapje toetje en rest alleen fles. tot grote ergenis van mij. maar nu lees ik jou tekst en denk "verhip dat had zij ook toen ze dr eerste 4 tandjes kreeg" en ik WEET dat ze nu bezig is met tandjes 6 7 8! je kan het namelijk goed zien. ze vreet alles op wat niet eetbaar is en kwijlt als een malle! overigens geen koorts, zere kapotte billen, poepexplosies en slapeloze nachten!