Van rug naar buik

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LesleyS, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MxVxL

MxVxL Lid

16 mei 2014
    91
    0
    0
    NULL
    midden van het land
    Met precies 5 maanden rolde dl van haar rug naar buik. Eerste dag 1x, dag erna een stuk of 5 keer en toen was het hek van de dam en lag ze binnen no time op haar buik als je haar neerlegde :) en dus ook met aankleden, verschonen etc. :)

Nu is ze 6 maanden en bijna 1 week oud en sinds afgelopen weekend kan ze ook weer terug naar haar rug rollen... Gelukkig, want of een gegeven moment is het op de buik niet leuk meer, dus dan is het jengelen, leg je haar op de rug en vervolgens draait ze snel weer op haar buik want dat draaien zelf is toch zo leuk :):D

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Mijn dochter rolt wel van buik naar rug. Maar van rug naar buik doet ze nog niet echt. Ze kan het wel want ze doet het af en toe wel eens in bed heb ik het idee.
    En ze gaat ook op haar zij liggen in bed. Slaapt normaal op haar buik.

Ik maak me er geen zorgen om. Ze is gewoon wat "lui" in bewegen, maar wel een enorme kletskous. :D

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Femke was net 6 maanden toen ze van rug naar buik rolde.

4. logo

logo Niet meer actief

Dat hoeft ook nog niet hoor. Geen zorgen!
    Zo uit m'n hoofd staat het in een boek over o.a. motorische ontwikkeling dat ze het bij 26 weken moeten kunnen.

5. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Dochter was 13 weken toen ze van buik naar rug rolde, en 24 weken toen ze van rug naar buik draaide.
    Niks om je zorgen over te maken hoor. Volgens mij kan 50% van de babys het met 6 maanden. Dus ze is echt niet laat hoor.

Deel Deze Pagina