van rustig slapen naar 10 x wakker..9 maanden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by judithteresa, Jun 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. judithteresa

judithteresa Bekend lid

Jul 2, 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    hoi.. het ging zooo goed! ze sliep lekker in haar bedje, en werd maar 1 of 2 x wakker per nacht voor speentje. nu is haar vader 2 weken weggeweest, en mijn moeder was hier, en ze sliep perfect elke nacht. nu is mijn moeder weg en vader weer terug, en is ze de hele nacht zowat wakker:( 1 gegil en gehuil. word om het uur wel wakker, tot ze echt wakker word en begint met gillen en krijsen, dan leg ik haar bij ons soms even neer want ze houd niet op meestal.. ik ben echt dood moe:( ik krijg haar er savonds ook niet in, overdag niet echt probleem, maar rond 20.30 begint het gezeur van slapen weer, je ziet gewoon dat ze op is van de slaap maar vertikt het, en ik ben zooo ontzettend moe, ik wil zo graag dat ze gewoon in haar bedje in slaapt, en het liefst ook een nachtje zonder 100 x wakker te worden, ze zou nu toch gewoon al de nacht door moeten kunnen slapen?

tips?

2. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Ik ben bang dat het bij de periode hoort. Lynn heeft dit ook een maand lang gehad, echt om het 1,5 uur wakker 's nachts...terwijl ze eigenlijk nooit wakker werd 's nachts.

Het wordt nu minder, we zitten nu op zo'n 2x per nacht, met af en toe een nachtje wat meer.

Volgens het cb hoort het erbij...verlatingsangst...dromen.

Probeer je kindje niet uit bed te halen, maar in haar bedje te troosten en dan maar hopen dat het snel over is.

3. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Heb dit tot nu toe nog niet meegemaakt.. gelukig, lijkt me erg vermoeiend.. maar goed wat niet is kan nog komen, sterkte in iedergeval!

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja hier is ook rond de 9 maanden zo'n periode geweest :(

5. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

Nov 2, 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Chenoa heeft het nu ook. Toevallig dat ik dit tegenkom. Nooit aan gedacht dat het verlatingsangst zou zijn..

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Bij Quinn is het nog steeds zo, al 2 maand lang. Af en toe zitten er hele goede nachten tussen, maar nog te vaak is het meer dan 5 x mn bed uit moeten omdat hij in zijn slaap ligt te huilen.

Ik heb nu een nieuw matrasje gekocht in de hoop dat dat iets uit gaat maken.

7. judithteresa

judithteresa Bekend lid

Jul 2, 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    jeetje, zo denk je dat het mischien aan jou ligt, is het weer zo een periode, gelukkig maar!
    ik nu nog met haar op schoot...huilde zo erg..... hoop dat ze vanavond in elk geval minder wakker word, haal haar dus maar niet meer uit bed dan

8. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

Dec 4, 2006
    733
    1
    0
    Ik denk ook dat het een fase is. Fien heeft het ook gehad rond die tijd..

Share This Page