Ik had gisteravond voordat ik naar bed ging een klontje afscheiding in de urine en die was licht bruin. Vanochtend bij het opstaan veegde ik ook lichtbruine afscheiding af. De rest van de dag heb ik geen bruinverlies meer gehad. Ik ben zo bang....kan niet meer normaal functioneren. De symptomen lijken ook weg te gaan al heb ik nog wel zware borsten maar ze doen niet meer zo heel erg zeer. De verloskundige zegt dat ze niks kan doen omdat het nog te vroeg is om iets op een echo te kunnen zien. Dus afwachten... Wat een hel dit!
Verschikkelijk hè die onzekerheid! Het nare is dat het 50/50 is... Maaaar ik had ook bruinverlies in die tijd, dagelijks en weken lang... Ben morgen 33 weken zwanger dus bij mij is het goed gegaan! Lees anders maar mijn verhaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/527380-15-weken-zwanger-weer-hele-lichte-bloedingen.html
Ik heb bij beide zwangerschappen in de eerste weken bruinverlies gehad. Oud bloed (bruin) is meestal niet heel alarmerend, het moet niet rood worden! Het enige wat je nu kan doen is afwachten helaas, maar probeer positief te blijven. Veel vrouwen hebben hier last van tijdens de eerste weken.
Bruin verlies is oud bloed, waarschijnlijk van de innesteling(?) Toen ik mijn.miskraam kreeg was het gelijk veel en helderrood.. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!
Ik weet precies hoe onzeker je je nu voelt! Ik had het ook tussen de 5 en 6 weken. Bij mij was het steeds bruin maar 1x zelfs donkerroze. Ik heb met 6 weken en 4 dagen een echo gehad en daar was al een vruchtje met hartactie op te zien! Het is echt 50/50. Zodra het overgaat in rood en veel bloed is het meestal mis. Maar zelfs dan weet je het nog niet zeker. Sterkte meis. Ik hoop met je mee dat alles goed mag gaan.
Ik heb tot nu toe de hele dag geen bruinverlies gehad. Ik hoop dat dat een goed teken is. Ook niet echt buikpijn...alleen een raar gevoel in mijn onderbuik...niet echt pijn. Maar ik zit nu natuurlijk overal op te letten.
Dat rare gevoel je onderbuik hoort erbij, er gebeurt nogal wat daarbinnen! Ik duim ook voor je dat het bruinverlies weg blijft, bij mij ging het pas weg in week 7/8.
Ik weet precies hoe je je voelt, helaas betekende het bruinverlies bij mij geen goed nieuws Je bent ineens alleen nog maar bezig met ieder pijntje en kwaaltje. Het zegt echter allemaal niks, het kan alle kanten op. Wanneer mag je komen voor een echo?
Ik heb 5 december de eerste echo. De huisarts zegt dat het best een innestelingsbloeding geweest kan zijn omdat ik het maar 2 keer een klein beetje had en nu niks meer. Daar hou ik me dan maar aan vast.
Het is 50/50 nu helaas. Ik heb ervaring met beide kanten. 2 keer ging het bij mij uiteindelijk ook fout... maar deze keer goed. En ik had zelfs ook soms gewoon veegjes rood bloedverlies, en 2 weken geleden stroomde het bloed er zelfs uit dat ik net ongesteld leek maar het gaat nog steeds goed. Echt vreselijk die onzekerheid he... ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!
Hier ook alle ervaringen wel zo'n beetje gehad. Bloedverlies of bruinverlies hoeft geen slecht nieuws te zijn. Ik had het bij deze zwangerschap overdreven veel, zelfs met kramp. Maar de kleine doet het heel goed! Het is gewoon een hele lastige tijd, dat eerste trimester. Hou vol! Heb je al een echo afspraak? Misschien kun je die laten vervroegen... Edit, oh ik zie dat je al een afspraak hebt over niet al te lange tijd. Dan wil ik je verder sterkte wensen. Als het nu gestopt is zou dat wel een goed teken kunnen zijn.
Ha meid, ik ben twee weken verder dan jij, maar heb op week 6 precies hetzelfde gehad..!! Ook tegen mij zei de verloskundige dat een echo maken echt nog geen zin had, dat het afwachten was. Ze weet het bloedverlies aan een scheurtje in de baarmoedermond, omdat deze erg gevoelig is. Dit kan al ontstaan na zwaar tillen, persen bij het krijgen van ontlasting of seks... Maar ik herken je gevoel van onzekerheid! Ik ben ook erg onzeker, hoewel het bij mij weer weg is. Ik heb volgende week pas een echo... Meid zolang het bruin is en je geen krampen krijgt: geen zorgen maken! Het kan echt alle kanten nog op. Op internet lees ik ook vaak dat in week 6 het vruchtje zich nog dieper gaat innestelen, dus voor de tweede keer een innestelingsbloeding is wel mogelijk... Sterkte met afwachten.. Enne, over die symptomen; die komen en gaan hoor; ik ben de ene dag misselijk, andere dag totaal niet. De ene dag zere borsten, dan is het weer een dag of 3 weg.. Zegt niets
Ik heb geen bruinverlies meer gehad sinds die ene keer gisterochtend. Wel slijmverdrijvend...helder/wit. Zou dit een goed teken zijn? Ik ben toch weer hoopvol
Ja geen bloedverlies is natuurlijk altijd goed. En de meeste vrouwen hebben last van meer witte afscheiding. Blijft spannend hè?
Fijn dat het gestopt is! Ik heb het vanaf week 5 tot week 10 een keer of 4 gehad. Killing vond ik het! Herkende het niet van m'n vorige zwangerschap. Met 10 weken een super mooie echo gehad, kleintje lag lekker te spartelen 😍. Het hoeft dus niks te betekenen. Ben nu twaalf weken en al twee weken geen bruinverlies gehad. Wat dat betreft is de spanning nu wel zo goed als weg . Nog een weekje en je kan naar je mooie wondertje kijken!
Ik voel me ook weer heel erg zwanger. Misselijk, gevoelige borsten en erg emotioneel. Zat net zelfs te janken bij de eliminatie ronde van expeditie robinson haha... Nog even en we zien inderdaad ons kleine wondertje....ons prachtig sinterklaascadeautje
Toch nog een vraagje: Ik verlies vandaag niet alleen witte vloed maar ook helder slijm. Is dit normaal? Ik hoor altijd alleen maar van witte vloed namelijk.