Hihi, de baby vindt dat alleen maar leuk hoor! Vergeet niet dat ie ook nog in vruchtwater zit, dus hij wordt niet heel hard heen en weer geschud. Een beetje deining is het meer
Wil je dat ook even aan me vriend uitleggen dan haha die denkt dat die baby door die hele buik wordt gegooid volgens mij haha
Zo, zou ik wat weg kunnen geven? Ik had al een behoorlijke sex-drive voordat ik zwanger was, maar nu heb ik het liefst zo vaak mogelijk seks, en het word alleen maar erger.. Mn vriend is alleen in het weekend thuis, hij was zaterdagochtend thuis gekomen en ging vanmorgen weg, en hebben 5x sex gehad. Normaal is het in zo'n weekend 3x. En dan heb ik 5x seks en dan heb ik nog zin ! Maar ga gezellig samen douchen en masseer elkaar 's avonds en ga op tijd naar bed, wij doen dat standaard elk weekend en als je vriend alles masseert en niet alleen je rug krijg je vanzelf wel zin.. (mijn vriend bouwt het dan helemaal op, en maakt het spannend etc )
Ook hier een celibaat leven de laatste maanden hoor! De laatste keer dat wij sex hadden was de verwekking van ons kindje haha. Niet omdat ik niet durf ofzo maar weinig energie en simpelweg geen behoefte aan. Ik heb me er wel druk om gemaakt en had een schuldgevoel... tot ik er eerlijk met mijn vriend over praatte. Toen bleek dat hij er helemaal geen moeite mee heeft. Hij begrijpt het helemaal en vind het zelf een beetje een raar idee nu we met z'n 3-en in bed liggen om te sexen haha. Dus wij hebben afgesproken dat het komt wanneer het komt en zo niet dan is dat ook goed. We zijn zo super gelukkig dat we ons wonder eindelijk in mijn buikje hebben dat we dat stukje best even kunnen missen. We praten nu uren met elkaar over onze toekomst als gezin, we knuffelen uren, we gaan samen in bad, we bewonderen samen mijn beginnende buikje... dat is wat ons betreft net zo intiem als sex. Die dingen zou ik met een simpele huisgenoot ook allemaal niet doen, wij hebben er nu geen sex bij nodig. Geniet gewoon samen van je zwangerschap, sexen kun je heel je leven nog! Praat er samen over meid, iedereen gaat er gewoon anders mee om en niets is raar! X Cindy
Heb ook ergens gelezen dat de samentrekking van je baarmoeder, tijdens sex, als een streling aan voelt voor je kindje...heel veel strelen dan maar! Ha ha.
Ik moet eerlijk bekennen dat wij van een erg actief sexleven naar een wat minder actief sexleven zijn gegaan, maar het ligt niet stil Misschien komt het ook wel door de prille relatie nog hoor. bedoel je weet hoe het gaat bij nieuwe relaties en zo. Maar ik herken wel een klein beetje in de angsten, waardoor het wat minder is maar "gelukkig" niet over na niets.