tandenborstel electrisch voor kind

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piccolina, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik heb het ergens gelezen maar kan niet meer terugvinden.

Na hoop ellende en gekrijs van alles geprobeerd met tandenpoetsen.advies cb onder geen enkele voorwaarde onder de dwang-zelf doet ze wat 3 minuten, resultaat tanden zijn iets geel geworden en bloedvlees als we toch zelf gingen poetsen. Tandarts ze wel hoe dan ook onder dwang..
    Ze kan bij 2 jaar peutercursus tandenpoetsen maar we waren waanhopig. We bleven onder dwang poetsen: en dan wel met echt gekrijs, tranen, paars gezicht en bijna stikkende kind met zelfs bijna blauwe plekken op haar armen. Het kon niet anders tot nu toe.

Nu wil ze wel met onze electrische borstel (zit kindborsteltje op) poetsen: ze beweegt wel etc en doet het keurig 4 minuten en ik kan soms ongezien het aanraken even draaien/kiesje poetsen 1 sec.
    Dus gaat goed! Maar ik twijfel of het niet te hard/snel gaat?
    is de laatste model oral b en heeft 5 staanden maar nog wel steeds hard./snel.

Ik las ergens dus dat iemand het haf over een peuter elektrische tandenborstel? Waar koop ik zoiets?
    Zijn er betere of slechtere modellen in? Waar moet ik opletten vij dat aankoop?

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Nee is andere tandenborstel wat ik ergens zag over praten was iets vanaf 2 jaar.
    Ik geloof dat het van etos was maar weet niet zeker

Is algemene advies 2x2min.
    Ze doet 4 min niet continu in mond daarom cb zei dan 4min.
    Waro niet 2x per dag is simpel- omdat een keer al een strijd is.
    Ben nu al lang blij dat ze na 1 jaar ellende met tandenpoetsen tenminste electrisch zelf wil 1x per dag 4 min.
    Ze wil ook zelf met normale maar dan resultaat is 0.0 terwijl electrisch poetst veel beter als ze zelf het doet.

Ik poetst ook 2x2 min en 1x4 min per dag op advies van mondgygieniste en tandarts dus het verschilt per geval hoe en wat.

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Elektrische tandenborstel voor baby's Baby Toothbrush

Dat is deze tandenborstel.
    Super zacht en klein borsteltje, trilt heel zachtjes.
    Heel fijn ding, dikker handvat handig voor als ze zelf willen poetsen.
    Zelfs lampje erop kun je zien waar je poetst.
    Echt aanrader.

5. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    De mickey mouse versie is voor de kleintjes geschikt. Die heb ik voor mijn dochter. Er zitten verschillende muziekjes in. Je hoort iedere minuut een liedje. Wij hebben hem volgens mij bij de bcc gekocht

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    O, ik denk dat ik deze dan koop!
    Niet duur!

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0

Is het met opzetborstels?
    Welkr passen erop? Ik zie dat het merk van imaginarium is maar kon daar in aanbod geen opzetborstels vinden

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Er zitten er vier bij, daar kun je hele tijd mee doen.
    Losse opzet stukken zijn niet te koop maar als je die op hebt koop je gewoon een nieuwe tandenborstel.
    Maar met die vier doe je hele tijd.

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0

Deel Deze Pagina