eten en in bad na werkdag?

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door xxxxx1974, 29 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    De twee mannetjes gaan di, woe en do naar het KDV. Ik haal ze om 17 uur op. Papa is dan ook thuis, de oudste kijkt dan Sesamstraat terwijl wij eten maken. De jongste is echter zo moe dat ie vaak om 18 uur al wil slapen. Ik geef dan de borst, en hij valt dan gelijk in slaap. Hij is zo moe, het lukt dus niet om hem in bad te doen of avondeten te geven. In het weekend gaat ie lekker onder de douche maar ik wil hem door de week ook eens lekker in bad doen. Ik weet niet meer hoe we dat bij de eerste deden. Hoe doen jullie dat na een werkdag?

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Onze zoon heeft maar een kleine periode gehad dat hij al rond 18 uur naar bed ging maar toen was hij ook nog jonger dan de jouwe. Destijds deed ik m dan vaak smorgens in bad op mn vrije dagen. Als vanzelf werd dat toen 19 uur.
    Slaapt ie om 18 uur al vast voor de nacht? of kan je hem een uur later nog wekken voor eten?
    Misschien eten geven op KDV om 16:45 uur? En dan thuis ipv eten in bad?

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.154
    113
    Misschien eerst even in bad en daarna de borst? Of houdt ie dat niet vol?

4. Hester

Hester Niet meer actief

Of 's morgens eerder opstaan en dan baden?

5. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    @ druif: hij gaat dat idd slapen voor de nacht.

@ Hester: op werkdagen laat ik hem het liefst zo lang mogelijk liggen. We gaan om 7 uur al de deur uit, vroeg zat...

@mmke: heb ik ook aan zitten denken, het is alleen om die tijd echt spitsuur en dan wil ik snel weer beneden zijn voor het eten e.d. ik kan dan niet echt de rust nemen om hem uitgebreid in bad te doen.

6. Dinnah

Dinnah Actief lid

9 mei 2008
    136
    0
    0
    Wat wij doen is meteen voor 2 dagen koken op de dagen dat we allebei werken. Hoeven we niet iedere dag in de keuken te staan. Hou je zo een half uur over. Ik heb al zo weinig tijd voor ze als ik moet werken.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Wij douchen/baden eigenlijk nooit 's avonds, maar 's morgens. De jongste gaat ook altijd gewoon mee onder de douche, dat gaat een stuk vlotter dan apart in bad.

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou hem een nat washandje om zijn koppie, handen en billen doen. En lekker laten slapen..
    Elke dag badderen hoeft echt niet.

Of je neemt hem 's ochtends mee onder de douche. Als het tenminste uit zou komen. Dat scheelt hier ook niet eens zoveel tijd als je het samen doet. (1 doucht, ander droogt af)

9. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hier gaat Simone op woensdag (papadag) onder de douche, op vrijdag zwemmen we en op zondag doe ik haar in bad.

Verder was ik haar met een washandje 's morgens en 's avonds, gewoon het gezicht, handjes en de billen.

Deel Deze Pagina