's Avinds onrustig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LvB, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LvB

LvB Actief lid

21 jan 2008
    188
    0
    0
    #1 LvB, 28 nov 2010
    Laatst bewerkt: 28 nov 2010
    Hoi allemaal,

Ons meisje is vanaf het begin 's avonds onrustig met het slapen.
    Na de fles van 19.00 uur komt ze lastiger in slaap en is ze tussendoor vaak wakker. Dit heeft ze dan een poosje en slaapt ze rustig tot de fles van 23.00 uur. Ze is soms ook onrustig tot de volgrnde fles.
    Nu was ik afgelopen week bij het consultatiebureau en zei ik dit. De arts vond dat dit nog net acceptabel was en me nu nog niet echt zorgen daarover hoefde te maken.
    Ons dochtertje is morgen 5 weken oud.

Ik vraag me of jullie dit misschien herkennen.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, heel herkenbaar. Mijn dochter is vanaf het allereerste begin heel makkelijk geweest en ging altijd goed slapen. Behalve 's avonds. Rond de tijd dat wij gingen avondeten was ze altijd erg onrustig, veel huilen en wilde ze niet in haar wiegje slapen. Ze zat dan gewoon lekker de hele avond bij mij en uiteindelijk viel ze dan bij op schoot in slaap. Als ze dan haar laatste flesje voor de nacht kreeg was het allemaal weer goed en ging ze lekker slapen. Mijn idee hierover was/is dat ze de tijd 's avonds gebruikte om alle indrukken van de dag te verwerken. Ik hield haar dan ook altijd gewoon lekker bij me. Is vanzelf over gegaan. Ik denk dan ook niet dat je je zorgen hoeft te maken, maar dat het normaal gedrag is voor een baby'tje van 5 weken.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hier hetzelfde als bij mijn voorganger altijd rond etenstijd en is vanzelf over gegaan denk niet dat je je er druk over moet maken gewoon lekker bij je nemen dat 1 na laatste slaapje heeft ze hier altijd moeite voor moeten doen en nu nog steeds dus die doet ze niet meer... hier ging het ook vanzelf over...

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    onze kleine was ook onrustig 's avonds. Wel op een later tijdstip (rond uurtje of 20) maar herken wat je schrijft.

Hier was de oplossing: lekker tegen mama aan en dan heerlijk in slaap vallen en de hele avond alleen lekker bij mama liggen. Hihi en word ik in mn bed gelegd, dan ga ik huilen want ik mis mn mama.

En nu ligt onze kleien vent om 19uur in bed en als het meezit hoor ik die de volgende dag om 7uur pas weer. Met andere woorden: lekker bij je nemen en genieten van die knuffelmomentjes. Bij ons was het met een maand of 3 alweer voorbij... nu is mamma vooral leuk om mee te spelen en in slaap vallen bij mama lukt niet altijd meer.

Liefs sassie

5. fafje

fafje Niet meer actief

hier ook maar rond week of 3...waren vaak ook krampjes en het verwerken van de indrukken....hij is pas sinds 8/9 weken echt gaan slapen rond 20u...
    Daarvoro ging hij pas echt slapen rond 22u...

Deel Deze Pagina