Vruchtwater vond ik een beetje naar sperma ruiken...om maar even een omschrijving te geven van de zoet-weeïge geur. Ik zou idd niet wachten met bellen.
Ik heb het ook gehad met 17/18 weken... Het was geen vruchtwater, geen urine, maar wat het wel was weten we nog steeds niet. Maar ik heb toen wel gelijk de vk gebeld om het te laten checken! Liever het zekere voor het onzekere nemen want als het wel vruchtwater is.. Je kindje heeft nu namelijk nog niet zoveel dus elke beetje wat je verliest is teveel met dit termijn..
K moest gelijk komen, ben net thuis..ze vermoeden dat t geen vruchtwater is, er zijn wel een aantal kweekjes afgenomen..moet volgende week weer terug..voor uitslag en opnieuw controle Super bedankt voor t advies, voel me nu wel meer gerust gesteld..ook doordat k de baby zag, dat alles goed met hem gaat..thank you all, truste <3
Had ik bij mijn eerste ook maar meer dan het kruisje van mijn onderbroek was niet nat. En in zwart ondergoed kleurde het altijd wit. Natte afscheiding is heel normaal.