Why Oh Why zijn er precies op de avond dat ik home alone ben factureringsproblemen bij/met Netflix. Heb ik me lekker voorgenomen een avondje te Netflixen, want er is toch geen kont op tv, is ons account tijdelijk uit de lucht omdat er zogenaamd niet geïncasseerd kon worden. Er is wel degelijk gewoon afgeschreven, dus bellen naar Netflix en toen kwam gelijk al de mededeling dat ze bekend zijn met de problemen die er spelen bij sommige klanten en dat ze aan een oplossing werken. Balen zeg, nu ben ik me echt aan het vervelen. En dus val ik de rest van zp lastig met dit nutteloze topic. Ik moet toch tegen iemand klagen .
Hier ook heel vaak. Terwijl t afgeschreven is. Duurt vaak een of twee dagen en dan werkt t weer. Erg lastig steeds..
Ik 'teer' nog op mijn '6 maanden gratis' wat ik bij een telefoonabonnement kreeg, maar had het hiervoor ook wel eens last van. Balen!
Vorige keer is op de 7e van de maand afgeschreven, en je betaalt vooraf las ik. Dus dat er niet betaald zou zijn slaat sowieso nergens op, want de huidige periode is dus al betaalt en de eerste volgende betalingsperiode is nog niet aangebroken. Zucht...
Hier met creditcard Als ik ben vergeten om geld op mn creditcard te zetten en netflix het dus niet doet dan zet ik er 8 euro op, betaal en kan onmiddellijk weer kijken. Dit duurt in totaal 1 minuut denk ik. Eigenlijk nog nooit problemen gehad.
Wat vervelend zeg. Ik zou me ook flink vervelen zonder netflix! Ik betaal ook iedere maand automatisch en nog nooit problemen mee gehad. Wel heeft mijn ex man hetzelfde probleem steeds gehad met Tele2. Dat zijn telefoon werd afgesloten omdat er niet betaald zou zijn. En dan beweerde tele2 dat ze hadden geprobeerd af te schrijven en er geen salda was. Terwijl er wel gewoon saldo was en de bank zegt dan dat er geen poging geaan is...
Je kan online bij je account toch met iDEAL betalen? Is hier ook wel eens gebeurd, was zo opgelost. Betalingen gedaan en kon direct weer kijken...
Ik typ nooit meer dat ik nooit of te nooit problemen heb met netflix! Sinds vanochtend doet ie het niet! Alleen hier word niks afgeschreven. Al 20x ofzo geprobeerd met creditcard en paypal. ideal heb ik niet, heb geen Nederlands rekeningnummer. Morgen heb ik een avondje alleen. Ik hoop zo op een avondje fringe
Bij mij was er niks afgeschreven, ik gaf aan dat ik via paypal wilde betalen, ging niet. Toch ideal weer geprobeerd en dat werkte wel. Maar hoop niet dat ze 't alsog een tweede keer af gaan schrijven...
Hier was het gelukkig snel opgelost. We hebben de volgende avond gebeld en we moesten even een printscreen van de betaling e-mailen en toen konden we met een uurtje weer Netflixen.
Ze hebben me geblokkeerd wegens teveel pogingen om te betalen. Hoe de betaling fout is gelopen weet ze ook niet en vind ze ook raar. de blokkade duurt nog 6u. Heb gezegd die 6u nog wel te wachten en dan vanavond nog eens te proberen. als het dan nog niet lukt gaan ze mijn account helemaal verwijderen zodat ik een heel nieuw account kan aanmaken met hetzelfde emailadres. En ik moet ook de cashe legen van de laptop, of tablet ik zei al lachend dat ik vanavond een avondje alleen heb en dat dat dus betekend netflix kijken en dat begreep ze helemaal Ze ging een bericht achterlaten voor haar collega's die vanavond van dienst zijn Met paypal zelf is niks mis en met mijn creditcard ook niet want ik heb ondertussen nog iets online gekocht en er staat 15 euro op mijn creditcard. Zet er nooit meer dan 20 euro op
Ik heb daar ook problemen mee. Ik betaal automatisch, maar na de wijziging rekeningnummer wordt het geld afgeschreven en daarna weer bijgeschreven. Heel vervelend. Kan nog wel kijken gelukkig.
Het werkt weer! Met paypal lukte nog niet maar met de creditcard wel. Wel raar want de creditcard is gekoppeld aan mn paypal account. Dus waarschijnlijk iets mis met netflix in combinatie met paypal en via die manier te vaak geprobeerd om in te loggen waardoor ik 24u geblokkeerd werd.