ARGH! Factureringsprobleem Netflix

Discussie in 'De lounge' gestart door Sunbeam, 20 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Why Oh Why zijn er precies op de avond dat ik home alone ben factureringsproblemen bij/met Netflix.

Heb ik me lekker voorgenomen een avondje te Netflixen, want er is toch geen kont op tv, is ons account tijdelijk uit de lucht omdat er zogenaamd niet geïncasseerd kon worden. Er is wel degelijk gewoon afgeschreven, dus bellen naar Netflix en toen kwam gelijk al de mededeling dat ze bekend zijn met de problemen die er spelen bij sommige klanten en dat ze aan een oplossing werken.

Balen zeg, nu ben ik me echt aan het vervelen.

En dus val ik de rest van zp lastig met dit nutteloze topic. Ik moet toch tegen iemand klagen ;).

2. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook heel vaak. Terwijl t afgeschreven is. Duurt vaak een of twee dagen en dan werkt t weer. Erg lastig steeds..

3. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik 'teer' nog op mijn '6 maanden gratis' wat ik bij een telefoonabonnement kreeg, maar had het hiervoor ook wel eens last van. Balen!

4. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Vorige keer is op de 7e van de maand afgeschreven, en je betaalt vooraf las ik. Dus dat er niet betaald zou zijn slaat sowieso nergens op, want de huidige periode is dus al betaalt en de eerste volgende betalingsperiode is nog niet aangebroken. Zucht...

5. penseel

penseel Niet meer actief

Nieuw account aanmaken met ander e mail adres en via iDEAL betalen is dat misschien een optie.

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Waardeloos, zou eigenlijk niet moeten mogen!

7. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik betaal elke maand met ideal gewoon inloggen op pc betalen binnen 5 minuten kun je weer kijken

8. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik betaal ook met IDEAL en heb nooit problemen.

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier met creditcard
    Als ik ben vergeten om geld op mn creditcard te zetten en netflix het dus niet doet dan zet ik er 8 euro op, betaal en kan onmiddellijk weer kijken. Dit duurt in totaal 1 minuut denk ik.
    Eigenlijk nog nooit problemen gehad.

10. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend zeg. Ik zou me ook flink vervelen zonder netflix!
    Ik betaal ook iedere maand automatisch en nog nooit problemen mee gehad.

Wel heeft mijn ex man hetzelfde probleem steeds gehad met Tele2. Dat zijn telefoon werd afgesloten omdat er niet betaald zou zijn. En dan beweerde tele2 dat ze hadden geprobeerd af te schrijven en er geen salda was. Terwijl er wel gewoon saldo was en de bank zegt dan dat er geen poging geaan is...

11. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Je kan online bij je account toch met iDEAL betalen? Is hier ook wel eens gebeurd, was zo opgelost. Betalingen gedaan en kon direct weer kijken...

12. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Hier ook al problemen mee gehad en al een keer of 2 "uit de lucht geweest" , heel vervelend.

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik typ nooit meer dat ik nooit of te nooit problemen heb met netflix! Sinds vanochtend doet ie het niet! :(
    Alleen hier word niks afgeschreven. Al 20x ofzo geprobeerd met creditcard en paypal. ideal heb ik niet, heb geen Nederlands rekeningnummer.
    Morgen heb ik een avondje alleen. Ik hoop zo op een avondje fringe :)

14. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was er niks afgeschreven, ik gaf aan dat ik via paypal wilde betalen, ging niet. Toch ideal weer geprobeerd en dat werkte wel. Maar hoop niet dat ze 't alsog een tweede keer af gaan schrijven...

15. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Hier was het gelukkig snel opgelost. We hebben de volgende avond gebeld en we moesten even een printscreen van de betaling e-mailen en toen konden we met een uurtje weer Netflixen.

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ze hebben me geblokkeerd wegens teveel pogingen om te betalen. Hoe de betaling fout is gelopen weet ze ook niet en vind ze ook raar.
    de blokkade duurt nog 6u. Heb gezegd die 6u nog wel te wachten en dan vanavond nog eens te proberen.
    als het dan nog niet lukt gaan ze mijn account helemaal verwijderen zodat ik een heel nieuw account kan aanmaken met hetzelfde emailadres. En ik moet ook de cashe legen van de laptop, of tablet

ik zei al lachend dat ik vanavond een avondje alleen heb en dat dat dus betekend netflix kijken en dat begreep ze helemaal:)
    Ze ging een bericht achterlaten voor haar collega's die vanavond van dienst zijn

Met paypal zelf is niks mis en met mijn creditcard ook niet want ik heb ondertussen nog iets online gekocht en er staat 15 euro op mijn creditcard. Zet er nooit meer dan 20 euro op

17. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Ik heb daar ook problemen mee. Ik betaal automatisch, maar na de wijziging rekeningnummer wordt het geld afgeschreven en daarna weer bijgeschreven. Heel vervelend. Kan nog wel kijken gelukkig.

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

Het werkt weer! :D
    Met paypal lukte nog niet maar met de creditcard wel. Wel raar want de creditcard is gekoppeld aan mn paypal account.
    Dus waarschijnlijk iets mis met netflix in combinatie met paypal en via die manier te vaak geprobeerd om in te loggen waardoor ik 24u geblokkeerd werd.

Deel Deze Pagina