Mijn nieuwe ektorp bank hihi en ook super, mijn nieuwe crockpot (slowcooker) heerlijk eten en super makkelijk! (Vooral na zwemles)
Al mijn aankopen via mp. Gewoon omdat ik nu heb wat ik graag wilde hebben, maar dan voor het geld wat ik er voor uit wilde geven Onze nieuwe auto. Opel meriva met een lekker hoge instap en drie volledige zitplaatsen achterin, zodat we straks met ons vijven overal makkelijk naar toe kunnen.
-nieuw badkamer meubel met xxs wasbak. -nieuwe was/droogmachine Eigenlijk is er op dit moment niet veel wat deze twee aankopen kan overtreffen Oja mijn elektrische mamafiets
Nieuw hok/garage met ruime veranda ennuhhhh de klapper is de spa die straks onder de veranda komt staat..
Ik heb net een Cameo besteld, dus ik hoop dat dat ook mijn beste aankoop van het jaar gaat worden . Verder Monopoly junior, het favoriete spel van ZL en DL, daar kunnen ze zich uren mee vermaken. En ons abonnement op Netflix, dat zou ik echt niet meer kunnen missen!
dit vind ik nou ook een goede , wij wonen in rotterdam nou pfffffffff je blijft bezig ,, niet aangekocht maar we zitten er over na te denken
Manduca draagzak! Als ik die toch niet had... kon ik nooit meer koken zonder huilend kind bijvoorbeeld
Inzet horren bij de ramen boven. Heerlijk geen ongedierte boven! Onlangs nieuwe matrassen, we worden al wat fitter wakker en mijn man weer bijna rugklachten vrij.