Ik ben ook heel blij met netflix! En waar ik ook heel blij mee ben is zo'n kussen voor in het baby badje. Ik wist serieus niet dat dat bestond! Kreeg lamme armen bij het badderen van Norah, en in de baby winkel zag ik ineens zo'n kussen, wat een uitvinding!
oh ABSOLUUT mijn ochtendjas van 100% schapenwol. Helemaal nieuw in verpakking gekocht op de vrijmarkt voor 10 euro (kostte 120 euro) Mooi is ie niet, beetje saai en iedereen die me erin heeft gezien (heerlijk ;s avonds op de camping bijv) noemt me schaapje..... Maar in de tussentijd heeft iedereen hem ook al uitgeprobeerd en vind hem heerlijk, ze zijn gewoon jaloers hahaha Heb hem nu ook aan en ben heerlijk warm, niks geen dekentjes voor mij, hier heerlijk mijn vachtje aan
Mijn nieuwe laptop! Had ik zoveel eerder moeten kopen en die oude had ik al veeeel langer uit het raam moeten gooien
Dit prachtige lieve pluizenbolletje ❤️ Na een scheiding en verhuizing weer iemand naast me op bank... Ik ben verliefd
Nieuwe wollen dekens! Bij ons is het nu boven al onder de 8 graden en we werden al steeds wakker van de kou, nu niet meer en hadden we al veel eerder moeten doen. Verder een jaren 50 wandelwagen, wat rijden die dingen fantastisch!
Voor mijn kindje de bugaboo Buffalo , beetje getwijfeld door de prijs maar ben er elke dag super super blij mee. Hij loopt heerlijk. Zelf een nieuwe douche met allemaal functies echt goddelijk !!
- Netflix abonnement - kleurboek voor volwassenen en stabilo stiften - zand- en watertafel voor mijn dochter (wat was ze er zoet mee in de zomer!) Beste aankoop van 2015: hopelijk ons nieuwe huis!
-Mijn nieuwe kenwood keukenmachine -Mijn mooie naaimachine en de cursussen die ik erbij heb gevolgd -De water en zandtafel voor onze dochter -Onze 3 nieuwe huisdieren: 2 konijnen en 1 cavia.
- Tiptoi voor zoonlief! wat een leuk spul is dat! - onze televisie, 50 inch! lekker groot (ook al went dat ook weer snel ) - Een Sony Vaio laptop, heerlijk apparaat! - En sinds kort de beste aankoop: (erg blij mee! ) ons Netflix abonnement! dat is echt heel fijn! geen gedoe meer met downloaden en altijd de laatste films en series MET ondertiteling en het fijne eraan vind ik ook de tekenfilms, dat deze standaard ook in het Nederlands gekeken kunnen worden
Mijn over-de-knie laarzen . Met een leuke hak eronder uiteraard. Ze zien er mooi uit, ben er zo blij mee !
Netflix inderdaad, en verder nieuwe wasmachine - oké, soms is hij wat irritant met al die muziekjes, maar met recht de wasmachine van het jaar en verder ben ik blij met vrijwel alles wat ik heb gekocht dit jaar.