Onze 'nieuwe' auto voor mezelf de galaxy tab S 8.4 voor man, Gta 5 Voor Fem, nieuwe commode Voor broertje, nieuwe MC met kliksysteem
Nuna leaf nieuwe trapbekleding nieuwe overloop bekleding (hoogpolig heerlijk! ) Nieuwe eetkamerstoelen
Zwangerschapsleggings en broeken van Miss Etam en C&A, ideaal voor maatje meer. Voedingskussen, heerlijk ook als je de fles geeft en gewoon als ondersteuning als je je baby op schoot hebt. Magnetron en magnetronsterilisator ben ik ook erg blij mee. Vooral babydingen gekocht dit jaar Oh en de droger! Die wilde ik al jaaaaren.
Ons nieuwe bed Nieuw bed voor dochter Mijn nieuwe auto Nieuwe wasmachine Netflix En vast nog wel wat meer... Het was vooral een heel duur jaar als ik het zo terug kijk. maar het is het iedere cent waard
Mijn winterjas en overigens alle kleding die ik in de sale of rommelmarkt op de kop tik voor echt een prikkie.
- Ixxi pixel hert voor de muur - jurkje van calvin klein, zit als gegoten en staat echt heel mooi - nak'd bars, ik eet er bijna elke dag wel een