mijn zoontje is de afgelopen dagen ziek geweest met verhoging vn 38.7, nu net werd ie wakker en voelt koud aan, temp 36.1... hij heeft een pyjama aan en een slaapzak en een deken over zich heen, hij is ook verkouden en er komen tanden door, maar hoe komt die lage temp?
das omdat ie slaapt heel normaal hoor. heb onze jongen hier eens een keer op 35.1 gehad dat was ook best ff schrikken. hij had eenzeer beentje van prikjes dus had ik een zetpil gegeven (zeggen ze jah altijd) nou doe ik dus nooit weer omdat zijn temp dus zo omlaag gegaan was. maar 36.1 is nog te doen hoor mijn eigen temp is bijv standar 36.3 in slaapstand waarschijnlijk dus nog lager hey val dus echt mee. als ie echt onder de 35 komt moet je hem echt opwarmen. maar das meer iets voor in de winter hoor niet voor nu. hij klinkt lekker ingepakt
komt van de koorts. dan is zijn thermostaat wat ontregeld. daardoor kan zijn temp dus niet alleen hoger maar ook lager uitvallen. het kan geen kwaad. je zoontje is nu lekker ingepakt en heeft er dus geen last van. mocht hij wakker worden en niet in zijn hum zijn, kun je hem altijd nog effe lekker bij je in bed nemen.
ik heb hem nu een warmere slaapzak aangedaan en weer in bed gelegd hij moest even jammeren maar nu is het stil.. gelukkig niks ergs aan de hand maar schrikken is het wel!
Onze dochter heeft ook een keer 35.1 gehad, was na de twee keer prikjes. Ik schrok me ook kapot, ze voelde heel koud aan. Meteen warmer aangekleed en even bij ons gelegd en toen werd ze al snel warmer..