Van sprookje naar ellende..

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Appelsap22, 7 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    Hoi hoi,

    Ik vind je echt een heel sterke en moedige vrouw. En dit doe je alleen uit liefde voor je kinderen en ongeboren kind.

    Je moet jezelf niet kwellen. Ik hoop dat jij en je kinderen een gelukkig leven vol liefde en bovenal rust zullen vinden.
     
  2. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.719
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat alles vandaag goed verlopen is.
    Ik heb veel respect voor hoe je met de situatie om gaat ♡ veel sterkte gewenst.
     
  3. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.108
    2.000
    113
    Wou alleen even zeggen dat ik vandaag aan je moest denken. Hopelijk is het meegevallen. Heel veel sterkte <3
     
  4. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw
    Hopelijk is alles goed verlopen en voel je je naar omstandigheden goed. Heb je nog iemand in vertrouwen durven nemen? Eventueel om mee te nemen naar de kliniek?
     
  5. xxKimm

    xxKimm Fanatiek lid

    1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ben erg benieuwd hoe het met je is en hoe gisteren gegaan is. Hopelijk heb je hulp om je heen. Zorg goed voor jezelf, heel veel beterschap
     
  6. Appelsap24

    10 jan 2022
    9
    21
    3
    Hallo dames, wat een lieve berichten allemaal. Dat waardeer ik echt enorm. Gister was het inderdaad de dag. Ik ben alleen naar de kliniek gegaan (vanwege de maatregelen zou er niemand bij mogen zijn dus ging alleen)
    Door de zenuwen en honger werd ik behoorlijk duizelig. De afspraak stond voor 13.00 en moest er nuchter verschijnen.
    Eerst nog een kort gesprek met de arts, daarna kreeg ik 2 pilletjes en moest ik 3 kwartier wachten voordat ze werkten.

    Alle details zal ik jullie verder besparen en die weet ik ook niet meer zo goed (had voor sedatie gekozen) alles is goed verlopen, thuis in de avond had ik wel heftige buik en rug krampen. Nu gaat het weer.

    Emotioneel gezien ben ik er wel oke onder..misschien moet de klap nog komen? Ik besef me heel goed wat er allemaal is gebeurd en de keuze die ik moest maken dus daar ligt het niet aan.
    Lichamelijk gaat het ook beter, veel minder krampen. Nog wel bloedverlies maar een normale hoeveelheid.

    Ik heb het vandaag uiteindelijk aan mijn leidinggevende verteld, dat hoefde natuurlijk niet maar omdat ik het de komende week rustig aan wil doen en halve dagen wil werken vond ik het wel zo netjes om uitleg erover te geven.
     
    Zuul, Robijn89, Zoe123 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. xxKimm

    xxKimm Fanatiek lid

    1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Jeetje ik wou zeggen “wat fijn” maar het is helemaal niet fijn maar wel fijn dat je dit hebt kunnen doorstaan en dat je er nóg steeds zo nuchter en sterk in staat, dit was niet niks.

    Ik hoop dat je gauw hersteld en dat je de liefde van je leven mag tegen komen en dat er nog veel meer goeds op je pad komt. Je hebt een juiste keuze gemaakt voor jezelf.

    Heb je je ex recentelijk nog gesproken?
     
  8. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw

    Goed om te lezen dat het, na omstandigheden, goed met je gaat. Het kan natuurlijk best zijn dat de klap nog komt, maar dat hoeft ook niet perse. Je hebt de beslissing weloverwogen gemaakt. Ondanks dat het natuurlijk niet leuk is, sta je er geloof ik wel helemaal achter. Misschien is dat wel voldoende. Voel je ook niet schuldig als de klap uitblijft.

    Ik begrijp je beslissing om het met je leidinggevende te bespreken. Hoe reageerde hij/zij? Hopelijk krijg je de ruimte om te herstellen, zowel lichamelijk als geestelijk.

    Ik wens je al het geluk toe in de liefde en met je kinderen. Ik hoop voor je dat je ex je met rust laat en je dit akelige hoofdstuk kunt sluiten. Je komt sterk over, dus dat moet hopelijk lukken.
     
  9. Appelsap24

    10 jan 2022
    9
    21
    3
    Niet gesproken. Hij belde vanochtend 3 keer maar heb niet opgenomen.

    Mijn leidinggevende wist ondanks ze zich geen houding wist te geven, wat ik absoluut begrijp, heel begripvol en lief. Ze vroeg ook waarom ik vandaag in hemelsnaam aan het werk was. Van haar hoef ik de komende dagen niet te werken maar heb ervoor gekozen dat wel te doen (de halve dagen dan) aan de situatie kan ik niks veranderen, het is zoals het is. Ik voel me redelijk goed dus zie er nu het nut niet van in om thuis te blijven. Het leven gaat verder om het maar even zo te zeggen..ik moet nog steeds centjes verdienen en zorgen voor een stabiel en fijn leven voor mij en mijn kindjes.

    Uit de grond van mijn hart dank voor alle lieve wensen en ook de steun!
     
    Robijn89, 19Summer87 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Geef je jezelf wel de ruimte om dit niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk een plekje te geven? Het is niet niks wat er allemaal is gebeurd! En ik snap dat je instinct je vertelt dat je door moet en het leven 'gewoon doorgaat', maar vergeet niet dat je er ook gewoon even bij mag stilstaan. Boos zijn, of verdrietig, of bang. Of alles tegelijkertijd.

    Sterkte ❤
     
  11. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.589
    11.152
    113
    Vrouw
    Noord Brabant

Deel Deze Pagina