fietsen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavs, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavs

mamavs Actief lid

8 okt 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn zoontje van 2 jaar klimt elke keer uit de fiets als we aan het fietsen zijn. Dan kan ik roep waarschuwen wat ik wil niks helpt. Hij maakt de gordels los en gaat staan zodat ik niet meer kan/durf te fietsen ermee.
    Hebben al heel erg vaak geoefend kleine stukjes niks helpt !

Wie heeft een tip ?!

Gr mamavs

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    is dat stoeltje wel goedgekeurd dan als hij zelf de gordels los kan maken? lijkt mij dat ze dat toch niet moetn kunnen!

3. mamavs

mamavs Actief lid

8 okt 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    De bandjes zeg maar schuift hij van zn schouders af hoe strak ze ook zitten ( gebeurd ook in de auto ! ) dan zit de voorkant nog wel vast maar dit vind ik niet voldoende

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ah oke, ik dacht dat hij de sluiting open kreeg. Heb alleen zo ook geen oplossing ervoor:(

5. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Je zou een extra spanbandje achter de bandjes langs kunnen halen ( een bandje op borsthoogte ofzo) zodat hij ze niet meer van zijn schoudertjes kan trekken. Kan je wel krijgen bij een campingwinkel ofzo.

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Een vetertje aan de voorkant, tussen die twee zwarte klipjes vastmaken en mooi strak vastdoen. Anders zou je ook nog zo'n los tuigje kunnen halen bij de babywinkel en die extra er aan maken. Die zijn vaak wat beter om je kindje heen (ook om z'n buikkie).

Deel Deze Pagina