Een anatal weken geleden is mijn computer opnieuw geinstalleerd. Nu heb ik sinds die tijd vreemde tijden op mijn computer. Zo is het nu 08.42u. op mijn computer staat 06.41u. En ik keek net mijn mail na en daar is een mail om 09:33u binnen gekomen. Allemaal op deze dag (17-06-2017) Wie weet hoe ik dit allemaal kan wijzigen dat alles weer klopt. De tijden op de computer heb ik al steeds gewijzigd maar hij blijft verspringen.
Tijdzone staat goed. Het meest aparte vond ik nog dat de mail een uur later staat, het is geen outlook,maar kpnmail via hun site
Mijn man geeft aan waarschijnlijk de bios waar het verkeerd in staat of batterij kapot Je moet bios opstarten en dan goed instellen. Komt het na een aantal dagen terug moet je batterijtje vervangen. Zit op het moederbord is een knoopcel batterij
Mijn man geeft aan waarschijnlijk de bios waar het verkeerd in staat of kapot is. Je moet bios opstarten en dan goed instellen. Komt het na een aantal dagen terug moet je batterijtje vervangen. Zit op het moederbord is een knoopcel batterij Tuurlijk weer dubbel.........