Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Aapje vechtscheiding is nooit tof. Het kost zoveel energie. Geld, stress en alles eromheen.
    Sterkte. Mn man lag met z'n ex ook in vechtscheiding.
    Omdat zij de kinderen verwaarloosden, iets met alimentatie en alles Willen hebben.
    Uiteindelijk heeft bonusdochter ervoor gekozen om bij ons te komen wonen. Ben zo blij dat die periode achter ons ligt... Alleen de financiële naweeën hebben we er nog van.

2. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Heftig zeg zo'n vecht scheiding. Zelf niet meegemaakt mast heb het wel bij mijn ouders gezien. Het vreet energie en heel veel geld. Sterkte hiermee

3. Cest la vie

23 sep 2016
    70
    24
    8
    Hallo allemaal :)

Aapje wat verwarrend die lichte testen- negatieve CB - geen ongesteldheid... En dan ook nog in een vechtscheiding pfff, hoop voor je dat je daar snel doorheen bent! Fijn voor je dat je contract niet verlengd wordt, met tegenzin naar je werk gaan is niet leuk, ik heb dat helaas ook meegemaakt en heb er toen zelf een eind aan
    gemaakt.

Fasalijntje, wat leuk een huis kopen!!! Ga er gewoon voor! Soms loopt de planning die je in gedachte had even anders, en misschien wordt jullie kindje wel in jullie nieuwe eigen huis geboren ;)

Sweety28, veel plezier in Griekenland! Ben best jaloers want hier is de herfst nu echt wel begonnen, heb m'n winterdekbed vandaag van zolder gehaald. (Ik houd niet van kou :D)

Ik heb denk ik afgelopen woensdag of zaterdag m'n eisprong gevoeld. Weet het natuurlijk niet zeker omdat ik geen ovu-testen doe, maargoed, we hebben ons best sowieso gedaan op deze dagen.

Vanavond onder het eten aaide mijn zoontje ineens over mijn buik en mompelde iets over een baby :$. Hij sprak niet zo duidelijk dus ik vroeg "wat zeg je?" en hij herhaalde het nu duidelijk "baby".
    Schrok er eigenlijk wel van :D De kinderen weten uiteraard niet dat wij voor een derde bezig zijn en we zwijgen er ook echt over in hun bijzijn. Ben benieuwd of hij soms al meer aanvoelt als wij kunnen weten.

Humava, ik zag op het lijstje dat jij morgen NOD hebt? Spannend hoor! Heb je een vermoeden? Voel je iets of helemaal niets?

Ben benieuwd wanneer we de eerste kunnen feliciteren :)

4. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Mij niet, ben ongesteld geworden. Nieuwe nod zet ik op 1 november denk ik!

5. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Jammer Bubbels

6. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Ik wou dat ik dat ook kon zeggen.

7. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Zodat je weet waar je aan toe bent? Snap ik wel een beetje... Maar heb je nog een test poging gedaan ?

8. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Aapie heftig zo'n scheiding lijkt me.
    En nog niet ongesteld dus, balen die onzekerheid. Hoelang ben je al van de anticonceptie af?

Bubbels, balen van de ongi, knuffel!

Cest la vie, ze zeggen dat kinderen dat soort dingen wel aan kunnen voelen he 😄

Mijn NOD is volgens de lijst morgen, maar officieel is ie denk zaterdag pas ivm 14 dagen na eisprong.

9. Humava

Humava Niet meer actief

@Cest la vie ja vandaag nod. Maar ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben. Ik ga ook niet testen heb 1 test thuis. Ik ga als ik vrijdag nog niet ongesteld ben wel een testje doen.
    Ja wat Marni ook zegt kinderen voelen het wel vaak aan.
    @bubbels balen joh. :(
    @aapje wat heftig zeg zo'n vechtscheiding. Kan best dat door de zenuwen je menstruatie uit blijft.

10. Humava

Humava Niet meer actief

Lijstje

Proberen zwanger te worden
    ♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡
    Aapje22 - 26 jaar - 2e kindje- ronde 1 nod 2 okt
    Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 5 okt
    Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 6 okt
    Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 12 okt
    Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 16 okt
    Jazz87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 17 okt
    Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 19 okt
    Cest la vie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 19 okt
    Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 20 okt
    Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 20 okt
    Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 1 nov.
    Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 1 nov

Zwanger!!!

11. Louloute

Louloute Niet meer actief

Bubbels balen!!

Aapje nog steeds niks dus? Ga je weer testen?

Cest la vie, wat lief!!

Humava spannend!!

Hier nog een positieve ovu test vandaag. Haha al drie dage achter elkaar!! Wel een mega knaller vandaag. Heb ook pijn aan m'n eierstokken dus denk dat m'n ei vandaag is.

12. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Spannend! mijn verhaal is zowat hetzelfde als de uwe, ik ben ook 30 jaar, ben 2 jaar samen met mijn vriend, hebben een huisje gerenoveerd en samen een hond :p hihi. Dus nu mag de volgende stap komen, een baby. Ik heb in augustus mijn laatste pil genomen, en ben toen ook gestart met foliumzuur. maar die eerste maand hebben we bewust gewacht, omdat ik wou weten wat mijn echte cyclus was. Sinds mijn 16e zit ik aan de pil, en herinner me niets meer van mijn cyclus van toen. :D

Het is wat veel om alle verhalen te lezen, maar ik kom gezellig meekletsen en ben zo benieuwd naar elke ervaring!

Mijn NOD is zaterdag, en moet me echt inhouden om nu al niet te testen, maar ik ga toch echt wel wachten op zaterdag :)

Héééél veel geluk gewenst aan iedereen, en dat jullie snel zwanger mogen zijn!

13. Humava

Humava Niet meer actief

@louloute nog een keertje gezellig maken dus vandaag? ;)en dan op het Wachtbankje.
    @stemine gezellig! Ik zal je op de lijst erbij zetten. Succes ook voor jou!

14. Humava

Humava Niet meer actief

Lijstje

Proberen zwanger te worden
    Aapje22 - 26 jaar - 2e kindje- ronde 1 nod 2 okt
    Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 5 okt
    Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 6 okt
    Stemine - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 8 okt
    Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 12 okt
    Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 16 okt
    Jazz87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 17 okt
    Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 19 okt
    Cest la vie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 19 okt
    Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 20 okt
    Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 20 okt
    Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 1 nov.
    Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 1 nov

Zwanger!!!

15. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    7 september moest ik weer een nuvaring erin doen..dit heb ik niet gedaan dus dit was ronde 0. Ik heb een app en ik ben uitgegaan van 28 dagen cyclus. Volgens die app moesten we het 17 september gezellig maken want dan was ik top vruchtbaar. De 15e ook al gezellig gemaakt. De 17e was toevallig de verjaardag van me vriend. Maar ja tot op heden dus helemaal geen cyclus van 28 dagen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. En baart me wel zorgen. De test die ik gisterenochtend deed had na 10 minuten weer een streep. Na 5 minuten niets maar net zo vaag als die van zondag. Ik heb een cb liggen maar gezien ze zo duur zijn doe ik die echt niet. Eerst moet een kvtest oplopen. Inmiddels ook door de griep gepakt dus ik laat het even los allemaal. Bedankt voor jullie lieve berichtjes afgelopen dagen in ieder geval. Ik hoop alleen snel ongesteld te worden. Dan kan ik daarvan uit gaan tellen haha. En dan gaan we snel aan de slag!

16. Humava

Humava Niet meer actief

@aapje je lichaam kan je aardig voor de gek houden en je heel onzeker maken. Zeker in het begin kan je cyclus natuurlijk heel onregelmatig zijn. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.

17. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ja die stomme vrouwenlichamen doen soms ook maar wat. Gek word ik er van!

Louloute als je nu een knaller hebt volgy ei binnen 24 tot 36 uur hè. Dus morgen of overmorgen. Je voelt niet t springen maar her groeien van je ei. Dus nog paar dagen extra voor je op t wachtbankje mag ;)

18. Louloute

Hoeft niet hoor. Vorige keer viel m'n ei precies samen met tweede positieve test. Had toen ook twee dagen achter elkaar een posi test. Maar we blijven klussen en ik blijf tempen, ben heel benieuwd wanneer m'n temp gaat stijgen!! :D

19. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Aapje22
    Toch wel een opluchting dan. En waar een deur dicht gaat, gaat er ergens anders weer eentje open. Wel balen dat je zoveel stress hebt.. Beterschap!

@Cest la vie
    Wat bijzonder van je zoontje. Vaak voelen kinderen en dieren dat soort dingen aan he... Nou spannend!!

@Bubbels
    Balen van je ongi. Wij zijn pas voor de allereerste ronde bezig maar
    kan me voorstellen dag het elke maand spannend is en dat het een teleurstelling is wanneer het niet zo is. Jammer... Ik duim voor je voor de nieuwe maand!

@Louloute
    Wat spannend!!! De timing is in ieder geval goed... Nu hopen op een mooie test over 2 weken. Is dit je 1e ronde na het stoppen met de pil? Aangezien je ovulatie netjes meteen op gang komt?

@Stemine
    Welkom!! Leuk dat je mee wilt kletsen en dat je je in mijn verhaal herkent. Hoe is je cyclus tot nu toe? En zaterdag al testen? Is dan je NOD? Spannend!!!! Duim voor je!

20. Louloute

Sweety, ik slik al jaren geen pil meer!! :D na de bevalling hebben we eigenlijk helemaal geen ac gebruikt. :) voor het zingen de kerk uit was het hihi.
    Maar dit is de eerste ronde dat we er actief voor gaan ja. Daarvoor was het meer van, mocht ik zwanger worden, prima :)

Deel Deze Pagina