@sweety28 mijn allereerste cyclus was 26 dagen en kwam gelijk na mijn pil op gang. met eisprong, want die voel ik echt heel goed. Ik heb deze morgen getest, op 12dpo en 2 dagen voor NOD, en een heel licht streepje... kan het niet goed geloven. Ben me wel bewust dat ik eigenlijk iets te vroeg test, en dat het nog wel alle kanten kan opgaan. dus morgen en zaterdag nog een testje en hopen dat het streepje mooi oploopt Hier mijn testje op foto is het moeilijker te zien als int echt! kon mijn ogen niet geloven deze morgen. en nu moet ik deze avond mn vriend inlichten, maar toch met een bang hartje. Hij weet uiteraard dat we ervoor bezig zijn, maar was er zeker van dat het toch een aantal maanden zou duren. dus dat wordt spannend deze avond In ieder geval heel veel succes aan alle andere dames waarvan hun NOD nadert!!!
Alvast voorzichtig gefeliciteerd Stemine! Veel plezier/succes met vertellen aan je vriend vanavond, hij zal vast ook blij zijn toch!
@louloute Leuk!! Een tweede...!! Spannend dan. Was het bij de 1e snel raak? @stemine Wow!!!! Vanmorgen vroeg ik nog naar je cyclus en vanmiddag zie ik een positieve test! (Voorzichtig) gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk... En spannend/leuk om vanavond je vriend te verrassen! Ben ook wel benieuwd naar je testjes morgen en overmorgen.. Hopelijk lopen ze mooi op. Iemand enig verstand van ovu testen? Sinds zaterdag steeds witter dan witte testen. Gisteren ineens een licht streepje en vandaag al iets donkerder dan gisteren maar nog steeds licht. Ik gebruik de test van sensitest waarin staat dat een licht streepje ook negatief is, dat is duidelijk. Maar kan het wel zijn dat het nu oploopt en dat de piek eraan zit te komen?
@Stemine wauw ik zie het streepje ook! Voorzichtig Gefeliciteerd hopelijk lopen ze mooi op! @sweety ik heb geen verstand van ovulatie testen. Ik kan je niet helpen. Geniet je van je vakantie? Hebben jullie mooi weer?! Hier nog steeds geen menstruatie. Als er vannacht nog niks begint doe ik morgenochtend een test.
@sweety28 ja ik kon niet langer wachten en had een 'gevoel'. nu ben ik ondertussen weer heel onzeker, omdat het toch echt wel een héél licht streepje is. Hopelijk morgen en zaterdag betere testen. Ik durf pas een CB test te doen, als ik een duidelijk streepje zie op mijn kruidvat test. Om nog meer verwarring te voorkomen. Waarom kunnen ni alle streepjes gewoon mooi duidelijk zijn?? Maar dankjewel, ik besef hoeveel geluk ik heb hiermee!! en nu weet ik tenminste dat het allemaal mooi werkt daar vanbinnen. Dat is ook al heel belangrijk!
Dag dames, Na al op een paar topics gereageerd te hebben, zag ik deze topic en ook deze past wel bij mij. Dus kom ik hier gezellig meekletsen! Ook wij gaan ervoor, (willen ervoor gaan) nu. Mijn kinderwens heb ik al zo'n 3 jaar. Maar helaas was de situatie (lees: kleine flat) toen nog niet zo, dat we de wens/droom ook in vervulling konden laten gaan. Nadat wij dit jaar verhuisd zijn, en meer ruimte en meer slaapkamers hadden, hebben we er samen voor besloten om er echt voor te gaan! <3 Dus eind augustus zijn wij gestopt met de pil. Ja, ik zie het als, dat WIJ gestopt zijn met de pil. Niet alleen ik, omdat we er samen voorgaan en samen tot de conclusie gekomen zijn, dat de pil weg moet. Inmiddels zit ik nu op dag 12, ronde 2. Wel heb ik al sinds dag 9 ongelofelijk veel last van mijn onderbuik. Met zo nu en dan een steek of een kramp erbij. Misschien is dat het teken deze dagen maar eens goed te gaan klussen? We hopen zeker wel dat het dit najaar zover mag zijn. Maar, dat heb je helaas niet voor het zeggen.. Was dat maar zo,
Babyluvv leuk dat je mee komt kletsen. Als je je leeftijd, en nod nog doorgeeft zet ik je erbij op de lijst als je dat wilt!
Sweety, Ja was heel snel raak!! Ronde 2 was ik al zwanger Over je ovu testen: ik denk dat je ei nog niet geweest is. Die komt eraan wel aangezien je streepjes donkerder worden!! Ik zou blijven testen (en klussen hihi). Humava, Spannend zeg!!! Dat je het zo lang uithoudt om niet te testen, wauw!! Welkom babyluvv!! Gezellig!! Wat lief hoe je het zegt. Romantisch!! Ik ben ook zo romantisch hoor Klussen is altijd goed haha!! Ik zeg altijd, bij twijfel altijd klussen
Een donker wordende ovu test hoeft niks te zeggen. Sommige schommelen en dan ineens bam een positieve. En andere lopen wel op. Dus even afwachten is her helaas! Voor 12 dpo is die streep echt wel duidelijk hoor!! Nu eerst even nod voorbij en de 1e zwangere kan op de lijst Welkom leuk dat je mee komt babbelen. Om de dag aan de bakant en je mist geen ei haha en helemaal met kramp hopelijk teken van groeiend ei
@humava Prachtig weer hier. Zo'n 27/28 graden, best wel warm voor de tijd van het jaar dus daar hebben we mazzel mee. Zijn heerlijk aan het genieten. Hoe staat het ervoor met jouw NOD? @stemine Snap je onzekerheid wel. Even komende dagen afwachten... Als het goed zit lopen ze op. Maar nu al een licht streepje is een goed begin! @babylove Welkom! Leuk dat je mee wilt kletsen. Ook 1e kindje dus? Hoe oud ben je? *nieuwsgierig* @louloute Wow dat was snel! Wat een geluk.. Spannend hoe snel het deze keer dan raak is. Hopelijk weer zo snel. Louloute en Bubbels84 dank jullie wel... Blijf gewoon 1x per dag testen. Uiteindelijk kan je dan pas echt conclusies gaan trekken. En ondertussen maken we veel plezier haha. Aangezien ik volgens de ovu testen nog niet m'n ei heb gehad zal m'n NOD ook later worden lijkt me? Cyclus ronde 1 dus blijft afwachten.
@louloute ja dat ik geen testdrang heb komt alleen omdat de kans echt zooo klein is dat ik zwanger ben. Anders zou ik allang al testen denk ik . @sweety oh heerlijk 28 graden!!! Zit nu dus 2 dagen overtijd. Maar zoals hierboven al staat is de kans echt heel klein dat ik zwanger ben. Maar ik denk ook dat m'n ei 2 dagen later was dan volgens m'n app. Dus ik ga er vanuit dat ik vanmacht of morgen ongesteld word.
Sweety Ja hebben echt geluk gehad!! Ja je nod verschuift dan ook. Daarom gebruik ik ff (fertility friend app) haha, die rekent het daarna zelf uit wanneer m'n nod is (en als ik zwanger ben ook wanneer ik uitgerekend ben). Handig!! Heerlijk warm zeg!! Ik twijfel of ik de verwarming aan moet zetten hihi zo koud ineens!! Humava Okee!! Nou ja kleine kans bestaat altijd wel toch?
@Humava & Sweety, ik ben net 25 geworden.. Je mag me wel op de lijst zetten, als je wilt Humava.. Ik hoop hier gezellige kletsmomenten te vinden, veel positieve zwangerschapstesten te zien en ervaringen te mogen delen.
Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Aapje22 - 26 jaar - 2e kindje- ronde 1 - nod 2 okt Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 6 okt Stemine - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 8 okt Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 12 okt Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 16 okt Jazz87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 17 okt Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 19 okt Cest la vie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 19 okt Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 20 okt Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 20 okt Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 1 nov. Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 1 nov Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 4 nov ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger!!!
Ja zo is dat . Deze ronde ga ik wat meer op m'n vruchtbare dagen letten en het dan maar wat vaker gezellig maken