Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Aapje22 - 26 jaar - 2e kindje- ronde 1 - nod 2 okt Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 6 okt Stemine - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 8 okt Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 12 okt Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 16 okt Jazz87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 17 okt Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 19 okt Cest la vie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 19 okt Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 20 okt Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 20 okt Babyluvv - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 22 okt Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 1 nov. Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 1 nov Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 4 nov ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger!!!
Stemin gefeliciteerd! Humava wat jammer, op naar de volgende ronde Hier een beetje druk met werk waardoor ik wat weinig reageer, sorry! Meiden op het wachtbankje duurt lang hè hihi
@Stemin Vandaag nog getest? M'n ovu test geeft vandaag net zo'n streepje als gisteren... Het blijft dus nog wachten op m'n ei. Ik heb wel het idee dat er van alles gaande is.. Naar mijn idee voel ik dat m'n lichaam zich klaar aan het maken is voor een eisprong. Voel duidelijk het e.e.a. bij m'n eierstok rechts. M'n cyclus zal dan wel langer zijn dan de 28 dagen waar ik van uit ben gegaan.. Maar ben allang blij als ik een eisprong heb!
Ja vanmorgen opnieuw getest, en als ik het goed zie loopt het streepje toch wat op. ik hoop het! hoewel ik nog steeds voorbereid ben op slecht nieuws en het toch nog niet helemaal is ingedrongen in mijn hoofd. Wat denken of zien jullie? Morgen nog een test van kruidvat, en als die donker genoeg is durf ik dus pas een CB test aan!
Stemine wat leuk! Voorzichtig gefeliciteerd. Wij lopen gelijk op. Mijn NOD is ook morgen en ik had gisteren ook zo'n test. Weet je wanneer je uitgerekend bent? Ik heb 17-06-17 berekend. Jeej hij loopt op! Super meid!! Sweety, het kan oplopen bij een ovutest maar hoeft niet! Bij mij liepen ze niet echt op. Die steekjes kunnen het groeien van het eitje zijn. Als je denkt dat hij er aan komt kun je ook 2x per dag testen. Ik had maar een korte piek.. Als ik 1x getest had, had ik hem niet gevonden. Humava, wat jammer Knuffel! Welkom babyluvv!
Mijn test vandaag op 13 DPO Gisteren had ik ook getest en was hij iets lichter. Een vergelijkbaar rijtje als Stemine.
@Marni 1, ja mijn uitgerekende datum zou dan ook 17/06/2017 zijn. Voor jou ook proficiat!! ziet er goed uit. Alleen jammer dat ze zo licht zijn, geeft toch altijd wel een beetje twijfel. Tot wanneer test jij? Tot de streep echt duidelijk donker is?
Ja dat vind ik inderdaad ook. Al weet ik dat ik bij mijn dochter ook iets lichtere streepjes had. Pas na de NOD werden ze donkerder en met 5,5 week pas een knaller . Ik test tot maandag met KV 2v5, ik heb nog 3 testen liggen. En wil volgende week ergens een CB doen. En jij?
Ik heb nog 2 KV liggen, maar ga nog een doosje bijhalen. dus tot dinsdag, en de CB pas als ik een mooi rood streepje heb. Zo schrik dat daarop komt 'niet zwanger'. Juist ook afspraak met mijn gynaecoloog gemaakt, maandag 17/10 mag ik al gaan leuk zo snel!
Wow dat is snel! Waarom loop je bij de gyn als ik vragen mag? Niet bij de verloskundige ? Ja slim inderdaad haha, ik heb dezelfde angst als jij. De CB dus pas volgende week. Ik ben ook nu elke keer bang dat ik naar de wc ga en toch ongesteld ben geworden.
Dat is zo hier in België, verloskundige is zelfde als gynaecoloog ja ik had schrik dat ik 4 weken zou moeten wachten op die eerste afspraak, maar gelukkig niet Hier dezelfde schrik, hoewel ik me echt wel misselijk voel in mijn maag, en steekjes in mn buik, dus er is wel degelijk iets aan het gebeuren in mijn lichaam. Je hoeveelste ronde is dit? Kan het nog steeds niet geloven dat het direct van de eerste gelukt is, ondanks mijn leeftijd toch wel, en dat ik zeker 16 jaar de pil heb genomen
Welkom babyluvv, hierbij heb je het stokje van de jongste van de groep hihi. Nou nog steeds geen menstruatie op gang hoor. Echt helemaal niets. Behalve pijn. Veel pijn thv mijn linker eierstok. En gisteren behoorlijk misselijk/ziek geweest. Toch op advies van mijn vriendin de ha gebeld en die dame was een verschrikkelijk stugge assistente. Maar goed... gezien ik morgen 1 week overtijd ben moet ik nog een week wachten. Ze gaf ook echt weer een logica aan: je kunt het beste testen als je 2 weken niet ongesteld bent. Ik snap dan echt wel dat je HCG hoog zal zijn. Maar ik heb ook pijn en ben misselijk. Maar goed.. we blijven volhouden enzo. Ik ben heel blij te lezen dat er een tweede zwanger is. Gefeliciteerd @marni1. Echt super leuk voor jullie. dezelfde dag ook nog! Mag ik vragen waar jullie vandaan komen? Een provincie is genoeg. Ben wel benieuwd namelijk. Ik ga toch nog morgen 1x testen en anders wacht ik volgende week vrijdag af. Dan maak ik dus toch een afspraak. Geen idee wat zij voor mij kan doen maar goed..
@Stemine en Marni Wow!! Wat een mooie testen!!! Allebei gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk en snel voor allebei. Dat verwacht je toch niet helemaal dat het zo snel raak is of wel? Leuk leuk!!! *Blij voor jullie* 😄
Moet moeilijk zijn, zo afwachten. die onwetendheid is vreselijk! Dankjwel! toch nog voorzichtig hoor, ik wil dat het streepje nog wat duidelijk wordt voor ik echt begin te juichen. Ik ben van Belgisch limburg maar vond dit zo'n leuk forum dat ik ben blijven hangen hier. Heel benieuwd naar je test van morgen, ik duim voor je!!
Dankjewel, ja ik had het nooit durven hopen dat het zo snel zou gaan. nooit eerder gestopt met de pil en dadelijk mijn cyclus op gang. Ik besef heel goed dat ik 1 van de gelukkigen ben. Ging het voor iedereen maar zo snel!!! Ik had een voorgevoel in mn buik (zo rond de innesteling) heel gek, en zelfs vriendinnen die zeiden zonder dat ze iets wisten, dat ik precies zwanger leek bizar! maar ze hadden gelijk! Hoe zit het verder met jou cyclus?
Spannend stemine en marni!! Ik vind jullie streepjes duidelijk hoor!! Stemine, doen ze geen bloedtest bij jullie? Ik weet dat ze dat niet doen in Nl maar in België misschien wel? Dan weet je het zeker namelijk Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het in België gaat jij loopt dus bij de gyn en niet bij vk. Hoe zit dat met de bevalling? Ook thuis of in het ziekenhuis?