Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloute

Louloute Niet meer actief

Hier ben ik ziek zwak en misselijk haha :D nee hoor grapje. Gewoon een beetje ziek. Werd vanochtend wakker met keelpijn en hoofdpijn. Blegh. Maar goed.
    M'n ovu test was gisteren duidelijk negatief maar vandaag is het tweede streepje weer bijna net zo donker als controlestreep. :( Snap er niks meer van haha. Ik zie dat m'n banner het niet meer doet, nou die weet het ook niet meer hihihi :p

2. Louloute

Aapje, heb je pijn in de zin van, soort van trekkerig vervelend gevoel of pijn als in écht pijn? Tweede lijkt me niet goed namelijk...
    jii had toch al een positieve test? En dan een negatieve cb digitaal? Waarom test je niet nog een keer? :)

3. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel! :)

4. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    #244 Aapje22, 7 okt 2016
    Laatst bewerkt: 7 okt 2016
    Ik heb Dinsdag voor het laatst getest. Het is een soort drukkend gevoel maar ook trekkerig ja. Het voelt alsof het strak staat. Maar ik weet het niet meer. Toen ik net voorstelde aan mijn vriend of we morgen gaan testen zei hij wacht nou maar die week.

Iemand enig idee wat mijn huisarts zou kunnen doen?

5. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Als ik wil kan ik inderdaad naar de huisarts voor een bloedtest, maar die gaat evenveel zeggen als een mooie positieve test. dus ik ga nog even door met testen. Ik kan gelukkig snel bij de gyn terecht voor een eerste echo.

een standaard bevalling in België is in het ziekenhuis. Volgens mij is een verloskundige en gynaecoloog hier hetzelfde. Gyn volgt de hele zwangerschap op, en is ook aanwezig (indien mogelijk) bij de bevalling. vrouwen die willen kunnen ook thuis bevallen en dan is dat met begeleiding van een vroedvrouw dacht ik :)

6. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @aapje22
    Ik heb terug gelezen maar kan het antwoord niet vinden...
    Waarom nog een week wachten met testen?
    Omdat die assistente dat zei? Vind haar antwoorden zowiezo niet erg inlevend. Ik zou niet kunnen wachten hoor!!

@louloute
    Kom pas net kijken in de 'wereld van het zwanger worden' maar griepverschijnselen komt toch ook regelmatig voor bij de innesteling! ;)

@stemine
    Ja echt super hoor! Kan me heeeel goed voorstellen dat je eerst nog meer bevestiging wilt maar voor alsnog ziet het er goed uit!
    Bijzonder dat je vriendinnen iets merkte... Zwangere vrouwen stralen he?

Mijn cyclus is echt nog afwachten... Test iedere dag met ovu testen maar nog geen knaller. Omdat ik wel wat voel heb ik het idee dat m'n ei één deze dagen gaat komen. M'n eerste cyclus is dan aan de lange kant maar beter dat dan geen ei. Ondertussen zorgen we in ieder geval dat we het heel gezellig hebben. Houd wel in m'n achterhoofd dat het ook zo een jaar kan duren.. En is het eerder raak dan is dat alleen maar geweldig. Ik denk dat je alleen maar bevoorrecht mag zijn als het lukt... Maar de weg er naar toe... Wow, vind het zo leuk en spannend haha! :D

7. Humava

Humava Niet meer actief

@Stemine en Marni spannend!! Ik zie ook zeker streepjes! Hopelijk lopen ze mooi op!

@aapje wat lastig de onzekerheid. Ik zou als ik jou was nog 1 keer testen en anders volgende week de ha bellen.

8. Cest la vie

23 sep 2016
    70
    24
    8
    Stemine en Marni Gefeliciteerd!!!

Aapje22, klinkt misschien erg zwaar, maar ik zou ook oppassen voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap! Dan blijven de testen ook maar vaag, stijgt HCG heel traag maar menstruatie blijft ook uit... En dat kan ook wel gevaarlijk zijn. Sterkte in ieder geval met de onzekerheid!

9. Louloute

C'est la vie, daar dacht ik dus ook aan ..
    Aapje, ik vind die assistente maar raar, ik zou gewoon nu nog een keer testen. Je streepje zou nu donkerder moeten zijn. Als je pijn blijft hebben + vaag streepje misschien toch nog een keer de ha bellen;)

Sweety,
    Lief, maar ik weet nog geen eens zeker of m'n ei al geweest is of niet hihi!! Is nog een beetje vroeg voor innesteling. Dus ik denk gewoon griepje :)

Stemine,
    Okee!! Wel fijn idd dat je zo snel al een afspraak kreeg!!

10. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ja ik zou ook weer testen. Hij moet gewoon oplopen na paar dagen slaat nergens op om te zeggen wacht hele week af toch.????
    Arts kan alleen bloedtest doen om te kijken hoe hoog hcg is, meer ook niet. En dat moet 2 keer om te zien of er stijging is.

11. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Ik zou indd morgen ook gewoon testen, dan heb je iig duidelijk voor jezelf of de streep donkerder is of niet. Ze kunnen indd een bloedtest doen voor je hcg en eventueel een echo. De pijn kan zijn omdat je baarmoeder ruimte gaat opeisen maar ook een baarmoedelijke zwangerschap is indd mogelijk. Eigenlijk zou je gewoon moeten testen, is die nog steeds laag dan gewoon maandag HA bellen en een afspraak eisen en wel direct.

12. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Weet niet of ik nou beide dames heb gefeliciteerd maar anders gewoon nog een keer. Gefeliciteerd voor de zwangere! Wel gaaf hoor, hopelijk een vruchtbare club ;). Hier nog ruim een week wachten helaas :(

13. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Sinds vandaag ook duidelijk vruchtbaarheidsslijm..
    Morgenavond vertrekken we weer naar Nederland en heb om precies te zijn nog 1 ovulatietest. Maar gezien de lichte streepjes (de dagen ervoor continue wit), het gevoel in m'n onderbuik en eierstok en nu het slijm geeft wel aan dat mijn lichaam volop bezig is! Zo bijzonder om dat zo bewust mee te maken. Ik hoop op een mooi ovu test morgen. :D

14. Louloute

Ik hoop het ook sweety!! :D goede reis alvast!

15. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Ik hoop het ook Sweety. En alvast een veilige reis terug ;)

16. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Ik heb dat gevoel ook. Ik ga morgen denk ik maar de ha post bellen en zeggen dat ik 2 weken over tijd ben. Maar ook veel pijn heb in mijn buik. Vanavond gemasseerd bij de chinees en de linkerschouder(pijn zit links bij mijn eierstok) was stijf. We gaan morgen dus toch maar testen.

17. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Helaas had ik nog maar 1 testje mee en deze heb ik dus vanmorgen gedaan. Ik weet dus niet hoe de test gisteravond was. Vanmorgen wilde ik niet langer wachten.. Gezien alle signalen en deze test neem ik aan dat vandaag of morgen m'n ei is. Wat denken jullie?

18. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Binnen 5 minuten. Ik vind hem zelf echt te licht voor 1 week over tijd.
    Ga proberen straks de huisartsenpost te bellen.
    Kijken of ze iets voor me kunnen doen.

Bijgevoegde bestanden:

19. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Ik had net een negatieve clear blue.. Kruidvat loopt ook niet op. Hoop dus dat mijn lichaam snel de prille zwangerschap afbreekt..

20. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Aapje22:
    Zou zeker bellen met de huisarts!
    Is toch wel duidelijk dat er iets speelt...
    Wel zeker van je eisprong?

@Marni1
    Onee he... Was je NOD nu 6 okt. of al eerder?
    Ik duim voor je...

Deel Deze Pagina