Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Ik ben zelf ook een klein beetje in paniek. Ik heb nu 4 kv testen. Mijn test van gisteren avond is duidelijk donkerder als mn test van deze morgen... Ik denk wel dat mn test van deze morgen ietje donkerder is dan gisteren. Maar toch. Paniek! Ik durf geen cb, wat als die zegt negatief?

20161008_082030.jpg
    20161008_082024.jpg

2. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Stemine ik vind hem oplopen
    Aapie voor 1 week over tijd vind ik hem idd (te) licht
    Oh marni wat balen! Heb je kv foto's naast elkaar?

3. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Bubbels ja, maar die van voorgaande dagen zijn geel..

Stemine mijn NOD is vandaag..
    Ik vind jouw testen wel oplopen. Maar alsik kijk naar het HCG denk ik te weinig voor een positieve clear blue.

4. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Dit zijn ze op volgorde

5. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Jeetje de foto is wel slecht. In het echt zie je duidelijke strepen

6. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Nog een poging

7. Louloute

Louloute Niet meer actief

Stemine,
    Ik vind jouw testjes zeker oplopen!!
    Mijn testjes waren altijd een stuk duidelijker s middags/s avonds dan s ochtends. Misschien is dat ook jouw geval? Ik zou daarom ochtend testjes alleen met ochtend testjes vergelijken en niet met avond :)

Aapje,
    Jouw test is idd iets te licht denk ik :( je bent wel zeker van je ovu?

Marni,
    Onderste test vind ik nét iets duidelijker. De andere twee zijn tuurtestjes. Ben je zeker van je ovu?

8. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Nee.. ik wist mijn cyclus ook niet. Ben gewoon uitgegaan van standaard 28 omdat het zo was. Kan dus zijn dat ik gewoon te vroeg was. Ik ben voor nu heel blij

9. Louloute

Okee!!
    Het kan dus heel goed dat je ei wat later was dan je dacht. Wat zegt jouw gevoel? Die klopt meestal wel hoor ;)
    Ik duim iig dat je ei wat later was en het gewoon goed gaat!!

10. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Louloutte, in het echt zijn het allemaal geen tuurtesten.
    De onderste is gelijk aan die van gisteren.
    Maar het zijn echt lichte strepen..
    Ik temp en FF heeft een kruis gezet met eisprong 14 dagen terug.
    Ik had diezelfde zaterdag óok een positieve ovulatietest.
    Dus theoretisch kan ie ook 2 dagen later gesprongen zijn misschien?

11. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Marni1
    Op het moment van een positieve uvu test volgt de eisprong binnen 24-48 uur. Dit heb je meegenomen in je berekening? Anders kan het inderdaad zo zijn dat je minder ver bent dan je misschien denkt? Of had je dit al ingecalculeerd?

@stemine
    Volgens mij zien de testen er prima uit en zou ik gewoon komende dagen nog verder blijven testen en zien hoe ze verder oplopen.

12. Louloute

Marni,
    Ja dat kan ook. Voor 12 dpo zien je testen er prima uit! Ook voor 14 dpo trouwens, sommige vrouwen krijgen pas na hun nod een dikke tweede streep. :) maar het streepje moet wel steeds donkerder worden.
    Het derde streepje vind ik het duidelijkst (op de foto iig), dus dat lijkt me wel goed tot nu toe :)
    Test je altijd s ochtends?

13. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Ik denk dat het toch gewoon echt raak is. Ik kijk het even een paar dagen aan. Het is gewoon mogelijk dat mijn testen gaan oplopen. Wel nog steeds de hele dag die zeurderige pijn in mijn buik.

We gaan nu uiteten bij een all you can eat dus dat wordt me inhouden. Geen rauwe dingen. En heb mijn vriend al gevraagd mij te gaan herinneren elke dag mijn foliumzuur te laten slikken. Mocht het niet goed zijn dan ga ik woensdag naar de huisarts.

Ik vind @stemnine en @marni hun testen er wel hoopvol uit zien.zeker omdat het nog voor je NOD is.

14. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Aapje: ja ze kunnen nog steeds oplopen maar begrijp je twijfel hoor

Marni: Als vandaag jouw NOD is dan kan het best hoor. Bij mijn eerste teste ik 2 dagen voor NOD en bleef die de eerste dagen gewoon licht, pas na een week had ik een donkere test. En ja het springt toch altijd pas na een positieve ovu test?

Stemine: ik vind hem goed oplopen hoor ;)

Zag in mijn foto album toevallig nog foto's van mijn eerste zwangerschap, heb de test even als voorbeeld erbij gedaan. Dit was pas 6 dagen na NOD. Alle 8 dagen ervoor had ik echt lichte streepjes, maar zoals ze hier altijd zo goed zeggen een streep is toch echt een streep ;)

Bijgevoegde bestanden:

15. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Lijstje

Proberen zwanger te worden
    ♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡
    Aapje22 - 26 jaar - 2e kindje- ronde 1 - nod 2 okt
    Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 6 okt
    Stemine - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 8 okt
    Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 15 okt
    Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 16 okt
    Jazz87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 17 okt
    Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 19 okt
    Cest la vie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 19 okt
    Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 20 okt
    Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 20 okt
    Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 1 nov.
    Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 1 nov
    Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 4 nov

♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡

Zwanger!!!

16. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Ik heb even mijn NOD aangepast want mijn ei was later

17. Fasalijntje

26 jul 2016
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik reageer even snel op de laatste 2 pagina's, want telkens terug lezen en ondertussen typen gaat niet goed op mijn telefoon :(

@stemine en Marni1 Gefeliciteerd! Hoop dat jullie testen mooi blijven oplopen en dat jullie snel een donkere streep mogen hebben!

@Aapje22 jeetje wat een gedoe allemaal :( Ik duim voor je en hoop dat het voor jou ook raak mag zijn! Heb je nog weer getest?

Hier zitten we nog even in spanning, zijn gister bij de bank geweest en toen kwamen ze erachter dat het huis wat we willen kopen niet in het werkgebied van de bank staat (wat ze trouwens bij het maken van de afspraak al konden weten, aangezien we duidelijk de plaatsnaam gezegt hebben...), dus nu wordt het maandag. Woensdag had ik trouwens menstruatie krampen, duurde een half uurtje en toen was het weer weg. Geen idee wat het geweest kan zijn.

18. Humava

Humava Niet meer actief

@marni en Stemine ik vind het mooie testen hoor. Ik had net als Sammieshiba zegt ook pas met 5 weken een echte knaller.

@aapje kut die onzekerheid. Hopelijk was je ei gewoon later en ben je minder ver dan je bent. Duimen dat je testen op gaan lopen en alles goed zit.

@fasalijntje wat dom zeg van de bank! Hadden ze ook wel eerder kunnen bedenken :|

19. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Sorry voor alle egoberichten, zal later weer rven op jullie reageren.
    Mijn temperatuur is weer gezakt vandaag. Ik zal dus ongesteld gaan worden helaas :( .

20. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Bedankt allemaal om mee te kijken en mee te leven! Het zo verdomd spannend allemaal. Maar jullie reacties hebben me zeker en vast gerustgesteld!

@marni, zo erg voor je :( ik leef met je mee!! Hopelijk heb je volgende ronde snel terug een positieve test in je handen!!

Vanmorgen dus opnieuw getest en deze is duidelijk donkerder als de dagen ervoor. Bijna klaar voor mijn cb test denk ik! Ik durf nog steeds niet echt blij te zijn uit schrik denk ik. Maar ik ga het moeten loslaten en gewoon genieten nu.

Deel Deze Pagina