Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

@marni hè kut meid.

@stemine top!! Hopelijk heb je over een paar dagen een mooie cb test!

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

Fasalijntje,
    Wat dom zeg van jullie bank!! Pff ik zou er echt niet blij mee zijn :(

Marni
    Oh nee :( knuffel meid!!

Stemine,
    Yay!! Lekker genieten nu, je bent echt zwanger meid gefeliciteerd!! ;) 😘😘💝💙

3. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Toch slecht nieuws vannochtend.

Morgenochtend de ha bellen voor een bloedtest.
    Ben toch wel beetje teleurgesteld/verdrietig.

Bijgevoegde bestanden:

4. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Hey wat balen zeggen aapje, vind het echt heel vervelend voor je. Voor jou ook Marni. Hopelijk breekt het bij beide snel door zodat jullie naar de volgende ronde kunnen gaan.

5. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Marni1 en @Aapje22
    Wat naar voor jullie! Kan me goed voorstellen dat als er een streepje verschijnt dat je dan zo blij bent. Als het dan toch niet doorzet dan is dat zeker een teleurstelling. Hopelijk snel naar de volgende ronde…

@Fasalijntje
    Wat vervelend van de bank Fasalijntje. Wist niet dat het zo werkt dat het huis in het werkgebied van de bank moet staan?

@Stemine
    Wat een mooie banner!!!!

Ik heb het vermoeden dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Vanaf afgelopen dinsdag kreeg ik last van verschillende kwaaltjes. Het begon met een felle steek rechts onderin buik bij m'n eierstok wat mij overviel. Dit duurde niet zo heel lang maar sindsdien afwisselend een zeurderig gevoel gehouden in m'n rechtereierstok. Vrijdag en zaterdag werd dit gevoel heftiger en drukkend. Vrijdag een slijmprop en sindsdien duidelijk vruchtbaarheidsslijm (Kende ik niet maar het was heel duidelijk), zeer pijnlijke/gevoelige tepels (nooit gehad) en puistjes op m'n kin (ook nooit).. De ovu testen liepen deze dagen ook op tot zaterdagochtend toen had ik een vrij donkere test en zaterdagavond nog iets donkerder maar nét niet zo donker als het controlestreepje. Sinds gisterochtend zijn mijn testen wit en is de pijn/druk op mijn rechtereierstok weg. Omdat ik sinds 18 september gestopt ben met de pil is het nog een beetje afwachten maar ik ga er toch vanuit dat mijn eisprong gisteren is geweest. Nu zijn de meeste klachtjes als sneeuw voor de zon verdwenen. Mijn NOD heb ik daarom opgeschoven van 20 oktober naar 23 oktober.

6. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Spannend sweety. Welkom op het wachtbankje 😄

7. Louloute

Oh nee aapje :(

Spannend sweety!! :)

8. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Zo verbaasd als ik ben.. ben ik dat nu helemaal. Gisteren een hele (voor mij) vreemde kramp/pijn in mijn onderbuik. Ik had vanmorgen ook ineens oranje/bruinverlies. Ik was toch even soort van blij dat ik nu wist dat het gewoon mis is gegaan. Nieuwe ronde/nieuwe kansen.

Hoe enthousiast ik al was.. had ik me al gemeld bij een VK het weekend. Gezien ik van plaats verhuisd ben waar ik met mijn dochter zat. Ik werd door hun gebeld en ze zei gefeliciteerd! Ik heb ze maar even uitgelegd wat er was gebeurd en ook mijn vermoedens van een BBZ(buitenbaarmoederlijk).

Toen begon ze te vragen welke kleur mijn bloed had? Tja.. niet echt bloed kleur. Geen rood iig. Wel beetje bruinig, oranje.. Oftewel al met al heb ik een woensdag om 15 uur een echo. Ik ben nu helemaal de kluts kwijt.We gaan kijken wat er aan de hand is. En dan weten we meer. Gezien ik nog geen 9 weken zwanger zou zijn moeten we de echo zelf betalen. Het is geen wereldbedrag(25 euro).

Wij weten dus nog steeds niet. Ik hoop dat we snel wat weten want hier kan ik dus weinig mee. En is dus weer allemaal stress helaas.

Hoe is het verder met jullie allemaal?

9. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Heb je vandaag nog getest of niet?

10. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Nee.. De testen zijn op momenteel. En ik wacht de echo gewoon af woensdag. Ik kan wel weer van de test uitgaan maar dan weet ik nog niets. Een echo moet dus duidelijkheid scheppen.

11. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Toch mis... yeey ik ben ongesteld!

12. Louloute

Balen aapje :( wel fijn dat je eindelijk de duidelijkheid hebt!

13. Fasalijntje

26 jul 2016
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Aapje22 jeetje, snap heel goed dat je in de war bent. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en kun je verder. Die onzekerheid is ook niks!

@sweety28 ja kennelijk wel. Ons dorp ligt zover in het zuiden van Friesland dat het valt onder het werkgebied van noord Overijssel. Het huis dat we willen ligt zo'n 10 km verderop en valt wel onder Friesland. Wij zaten ook echt van 'ehh?'
    Succes op het wachtbankje!

Maar we hebben zeer goed nieuws gekregen vandaag, we kunnen voldoende hypotheek krijgen! :D Deze week gaan we weer kijken, met een aankoop makelaar en een bod uitbrengen. Zo spannend!
    Weet trouwens voor 99% zeker dat ik niet zwanger ben :( Heb geen kwaaltjes, behalve een stoelgang die behoorlijk op dreef is. Dus ik ga ervan uit dat het deze maand niet raak is. Geeft ook wel wat rust, vooral nu er nog wat spanneds aan de gang is. Nog een weekje en dan op naar ronde nr 2 :)

14. Fasalijntje

26 jul 2016
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Aapje22 sorry was al te laat met reageren. Balen zeg! Maar nu kun je gelukkig wel verder. Veel succes in de volgende ronde!

15. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Dus vandaag over 2 weken weer top vruchtbaar toch? Dan weer even gezellig maken 2 dagen ervoor.

16. Fasalijntje

26 jul 2016
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Aapje22 ja in de regel is het met een cyclus van 28 dagen, 14 dagen na de 1e dag van je menstruatie.

17. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Aapje22
    Wat een rollercoaster voor je zeg!
    Maar fijn dat je nu iig duidelijkheid hebt.
    Die onzekerheid lijkt me verschrikkelijk.

@Fasalijntje
    Wat fijn!! En onwijs spannend..
    Hebben begin dit jaar een huis gekocht en wonen hier nu 3,5 maand. Een spannende maar ook zeer leuke periode. Succes!!!

18. Louloute

Wat fijn fasalijntje!! Spannend! :)

19. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Dat vroeg testen kan zenuwslopend zijn! Maar aapie je hebt iig nu duidelijkheid. Op naar de volgende ronde!

20. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Goede avond.
    Ik ben een vrouw van 35 en wil gaan voor een 2e. Maar voordat we echt mogen beginnen moet ik eerst klaar zijn met afbouwen van de medicatie.
    Maar wat heb ik er lang op moeten wachten voordat ik van mijn man groen licht kreeg....ppff. Ook was hij nog erg onzeker of we het wel aankonden. Mijn man ziet gauw grote beren op de weg hahaha.
    Nou zit ik ook bij een ander groepje, maar daar zijn al een heleboel zwanger en zijn er nu wat andere gesprekken in omloop. Logisch en ben ook heel blij voor ze, maar merk dat ik het moeilijk vind om daar aan deel te nemen.
    Nou is mijn vraag of ik eventueel ook gezellig bij jullie aan mag sluiten.
    Mijn NOD zal nu vallen op 21 Okt. Maar ik verwacht niks.

Deel Deze Pagina