@Humava Dat zijn acceptabelere tijden haha. Uitslapen! @Bubbels84 Leuk dat je mee wilt kletsen! Hoe oud zijn je 2 kindjes? En sinds wanneer zijn jullie bezig?
4 en 1.5! Deze ronde zijn we begonnen, vorige keren was het snel raak. Hoop zo dat dat nu ook zo is .
Mag ik hier ook meekletsen? Wij zouden in september beginnen, dat werd augustus. Dus nu in de tweede ronde. Dit wordt ons tweede kindje. Vorige keer was het gelijk raak, deze keer helaas niet.
@sammieshiba jeej fijn dat je nu echt aan ronde 1 kan beginnen. @marni1 gezellig. Wat een geluk dat je de vorige keer in ronde 1 zwanger was! Hopelijk is het nu ook snel raak! Is het wat om een lijstje te maken met onze namen, leeftijd, welke ronde, nod en hoeveelste kindje?
Ja goed idee! Bubbels 32 3e kindje 1e ronde nod 6 oky Ben alleen anti held in t maken van de lijstjes
Ik wil het best doen. Maar kan pas vanavond als ik op de computer kan. We hebben een laptop en die heeft m'n vriend nu mee naar z'n werk.
Hoi meiden mag ik ook meekletsen... Zal me even voorstellen Ben Alice mama van twee kindjes onze dochter is 2 en onze zoon zijn nu 3.5 zijn geweest. Wij gaan ook weer op voor kindje de derde in ons geval. Vind het wel weer reuze spannend ... moet over 2 dagen ongesteld worden( liever nier natuurlijk hihi). Succes allemaal dat we naar gauw allemaal postieve testjes in handen mogen nemen...
Sorry had het even druk! Ha humava! Ja we hebben samen eerder in een groep gezeten, leuk! Nieuwe meiden welkom! Wat leuk eigenlijk dat er al zoveel voor een 3e gaan. Haha dacht dat ik 1 van de weinige was die zo 'gek' was Hier morgen gynaecoloog bellen, verwijzing is binnen, dan een afspraak maken. Alles evalueren en nog uitgebreider Bloedonderzoek. We zullen zien. Ondertussen misschien al een eisprong gehad
@Marni1 Spannend hoor! Hopelijk snel een positieve test! @micloveally Leuk dat je mee wilt kletsen. Beginnen jullie nu ook net? @Meijtje Spannend of en wat daar uit gaat komen! Inderdaad veel dames die gaan voor een 3e! Echt opvallend... Volgens mij ben ik zelfs de enige tot nu toe die voor de 1e gaat haha. Omdat ik nog maar net actief op het forum ben weet ik niet hoe ik zo'n lijst moet maken/bijhouden.. Maar Humava als jij dat wil doen? Leuk! Wat bedoel je precies met NOD.. Ik lees wel niet ongesteldheidsdag maar snap nog niet goed wat ermee bedoelt wordt.
Nod is niet ongesteldheidsdag. Dus de dag dat je menstruatie zou moeten beginnen maar je hoopt natuurlijk dat ie uitblijft.
Heey Welkom nieuwe dames, hopelijk snel allemaal goed nieuws! Humava, ik zie dat jij vandaag jouw eisprong hebt you go girl! Misschien over een paar weekjes goed nieuws
Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 5 okt Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 -nod 6 okt ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger!!!
Micloveally wat is er met je zoontje gebeurd als ik daar naar vragen mag? Ja ook een derde. 3 is het nieuwe 2 haha hoor het laatste tijd wel steeds vaker. Zal wel enorm druk worden maar lijkt me ook heel gezellig. En nog een laatste keer zo n kleine mini beebje
Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 5 okt Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 -nod 6 okt Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 12 okt ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger!!!
Ik ben even uit gegaan van een cyclus van 28 dagen, weet gewoon echt niet meer hoeveel dagen mijn cyclus was bij de 1e (oeps)
Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 5 okt Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 -nod 6 okt Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 12 okt ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger!!!