Hier toch twijfels... Donderdag brak mijn menstruatie door althans bloedde ik licht. Dit was 11dpo vanaf mijn ovu test. Maar als mijn ei vanaf dat moment binnen 48 uur is gesprongen dan was het eigenlijk tussen 9dpo en 11dpo. Vrijdag en zaterdag alleen nog maar bruinverlies en misschien een drupje bloed. Gisteren niks meer. Zwtest geeft aan negatief. Het voelde alleen totaal niet als menstruatie. Nergens last van! Nu is het pas mijn eerste maand en moet het waarschijnlijk allemaal op gang komen maar het maakt me wel onzeker. Ga dan toch twijfelen of ik het wel goed berekend heb. Of ik niet te vroeg ben geweest met testen etc. Om gek van te worden!
Kan ik mij heel goed voorstellen. Eogenblik is zwanger worden helemaal niet leuk haha alles is zo onzeker
Voor jou is het helemaal gek!!! Een positieve test.. Ben heel benieuwd hoe dat verder afloopt. Ik duim voor je dat het gewoon hartstikke raak is!
Whaha ja heb inmiddels alle scenario's al gehad maar moet gewoon, hoe moeilijk ook, afwachten.....zucht! Bloedverlies word nu iig niet meer/erger, het is zo nu en dan bij afvegen wat roze, dus dat geeft moed, hoop ik dan hihi
@ Bubbels84 Nee was niet bewust, was een verrassing toen ik 4 maanden na de bevalling van de oudste positief testte Maar ik zou het nu niet anders willen, ze zijn echt de beste vriendjes! Leuk dat er zoveel voor een 3e gaan, dat viel mij ook al op, 3 is het nieuwe 2 inderdaad! @ Sammieshiba Ooo wat een onzekerheid ik zou ook echt gek worden! Het vrouwelijk lichaam is ook echt een raadsel soms. Ik hoop voor je dat je test morgen donkerder is!
@Sammieshiba Wat super vervelend.. en ik kan het weten! Ik heb natuurlijk hetzelfde gehad. Sterkte en ik ben blij voor je dat je toch een echo krijgt. Ik hoop op een goed einde...
Thanks ik hoop het ook vanochtend weer getest wat vinden jullie? Het roze afvegen is nu naar roestrood gegaan
Hij lijkt wel iets donkerder. Is het bloeden ook meer nu? Heb je al een topic geopend in het ovulatie en zwangerschapstesten forum? Vaak weten de dames daar wel meer van bijzondere testen en cyclussen
Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Babyluvv - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 22 okt Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 1 nov. Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 1 nov Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 4 nov Lovely123 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 2 nod 5 nov Cestlavie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 5 nov Aapje22 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 7 nov Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 8 nov Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 -nod 10 nov Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 11 nov Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 nod 13 nov Leeuwtje1981 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 15 nod Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 16 nov Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 17 nov Jazz87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 26 nov ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger!!! Stemine Uitgerekend op 17-06-2017
Babyluvv ik zie een streepje 😀 Bloedverlies is nog steeds soms wel en soms niet bij afvegen 😒
Ik dacht dat ik het mij zat in te beelden, omdat je graag een streepje wilt zien dan. Van het weekend ga ik even een clearblue halen. Om te testen..
@sammieshiba ik vind hem zelf wel donkerder lijken. Toi toi toi Hier toch maar begonnen met ovulatietesten. Heb ze maar bij de Action gekocht. Gisteren en vandaag gedaan en er staat een hele lichtte streep. Ik moet turen. Dus nog even paar dagen wachten. Mijn NOD zal dus ook wel later worden
@sammieshiba Ik weet het niet zo goed.. Vind het lastig om te zien of hij echt donkerder is. Wel een mysterie hoor! Ik blijf voor je duimen. @babyluvv Ik zie inderdaad een licht streepje! Spannend!!
Ik vind het een duidelijke test.. veel duidelijker dan m'n eigen test. Misschien is zo'n cb digitaal test iets? Om uit 2strijd te komen
Die heb ik gister gedaan 1-2 weken. Dat die oploopt is iig positief. Misschien was bij jou jouw ei later? Gewoon morgen weer testen en kijken of die oploopt. Al duurt wachten heeeeel lang I know