Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel humava ik wil nog even wachten, wat mijn lichaam gaat doen anders wil ik deze test wel halen. Dankjewel voor de tip!

2. Schuimpje87

Schuimpje87 Niet meer actief

Deze testen waren hij mij toen 1 dag na nod. Ik vind de testen met het pipetje juist heel fijn omdat ze zo gevoelig zijn. Ik vang mijn urine dan op in een wegwerp bekertje.

3. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ja zo deed ik t ook.
    Ik vind ze juist prettig in gebruik omdat je ze goed kan doseren en idd stukje gevoeliger. Kv schijnt wel poosje te duren voor ze indrogen..

Hier 9 dpo en er is testdrang haha maar ik doe t niet!

4. Schuimpje87

Schuimpje87 Niet meer actief

Haha ik had vanmorgen met 8dpo ook testdrang! Ik zag duidelijk twee streepjes maar nadat de test was opgedroogd bleef er nog maar eentje staan... Grr... Veel te vroeg getest ook natuurlijk.. ;)

Hier nog steeds bruine afscheiding.. Stiekem heb ik het voorgevoel dat het raak is.. Maar daar probeer ik niet te veel op te hopen omdat de teleurstelling anders zo groot is.. :)

5. Humava

Humava Niet meer actief

Ik vind de kruidvat testen ook fijn.

schuimpje haha herkenbaar...Hopelijk is het raak voor je! Ik zou ook wel al willen testen. Maar kan nog lang niet en ik doe het ook niet. Ik heb er trouwens geen goed gevoel bij. Mijn nod is volgende week vrijdag. Ik ga evt volgende week zaterdag een test doen.

6. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Hier Ook nog steeds licht bloedverlies echt alleen met afvegen. Soms wel een soms niet....zo irritant. Morgen 9 uur hoop ik duidelijkheid te hebben.

Spannend schuimpje duim met je mee

Kv testen vind ik ook het fijnst

7. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik weet niet of dit maal mijn foto heel duidelijk is, maar ik word gewoon zo gek van mijzelf. :( dat ik nogmaals getest heb.. bovenste test mijn negatieve test van vanochtend, onderste test van net.

Bijgevoegde bestanden:

8. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik zie dat ik de testen niet goed op de foto krijg, even opnieuw proberen. De bovenste is van net onderste is van vanochtend. Foto is omgedraaid

Bijgevoegde bestanden:

9. Humava

Humava Niet meer actief

Op die bovenste zie ik zeker een streepje hoor!!!

10. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel! Ik zit te twijfelen om een cb digitaal te halen. Of dat ik het niet haal. En ik twijfel ook om het te zeggen aan vriendlief.

11. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ik zie ook duidelijk een streepje hoor babyluvv!
    Ik zou gewoon een cb doen, maar misschien kun je dat beter met ochtend urine doen of even weinig drinken en plas ophouden.

12. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ikzie op beide streepje hoor!ik zou nog even wachten met digitale omdat ie wat met hcg nodig heeft en hij je anders misschien onterecht teleurstelt

13. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ah dat wist ik niet Bubbels, van de digitale. Dan wacht ik daar zeker nog even mee. Hoe moeilijk wachten ook is. Digitale wou ik sowieso met ochtend urine doen, maar dan nog niet deze week. Zoals ik graag gewild had.

14. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Nou hij geeft later deze week denk ik wel zwanger aan hor maar zou t nog niet morgen doen. Is t streepje iets te licht nog.

15. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Ik zie ook duidelijk een streepje hoor!

16. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjulliewel. Ik vermoed dat mijn nod wat later was, dan gedacht. Ik dacht eerst 22oktober. Maar ik vermoed dat deze eigenlijk pas gister of vandaag zou zijn.

17. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Ik ben bang dat het hier toch mis is. Sinds 16 uur krampen een het bloedverlies begint toe te nemen. Heb zelfs al wat mini stolsels gespot 😭.

18. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    He bah wat vervelend! 😢

19. Humava

Humava Niet meer actief

Ahh Sammieshiba wat naar :(

20. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Oh nee toch... Wat verdrietig.. hopelijk ziet ze mogen dan of je bm schoon is zodat je weer nieuwe ronde kan starten

Deel Deze Pagina