Gefeliciteerd! !! Fijn die woorden ZWANGER op de test. Met 1 2 indictie ben je nu 3 - 4 weken zwanger volgens de test. Ik belde gewoon na nod en dan plannen ze rond 6 de intake in. Sammie wat balen zeg zoveel bloed maar fijn dat ze 3ven heeft gekeken voor de bevestiging. Hopelijk ben je er snel vanaf en dan daarna hopelijk extra vruchtbaar wat je wel eens hoort na mk toch? Aapje hij is nog niet positief. En met ochtend urine kan ten onrechte donkerder uitpakken. Beste is rond 12 u testen. Maar hopelijk is dit wel een oplopende test dan zou ie morgen hopelijk knallen!
Babyluvv jaa Gefeliciteerd!!! Super leuk. Je kan gewoon komende week bellen naar een vk. Dan maak je een afspraak voor een intake. Bij mij was het rond de 7 weken. Ik had rond 8 weken m'n eerste echo. Dan zie je een heel klein boontje met kloppend hartje. Zo leuk!!!
Dankjewel! ik denk dat ik volgende week eens ga bellen. Ik zal nu 4dagen 5weken zijn. Ik ben benieuwd waneer ze voor het eerst bij hoeveel weken iets kunnen zien op de echo! ❤
Dankjewel! Na ruim 4jaar kinderwens, wat ik niet waar kon maken helaas. Is dit heerlijk. Maar tegelijkertijd ook, jeetje wat moet ik allemaal regelen enzo maar ik probeer nu eerst heel lang op mijn roze wolkje te blijven zitten voordat ik over het praktische ga na denken
Ja gewoon lekker snel bellen dan staat de intake en echo vast. Heb je iets om naar uit te kijken. En alle regeldingen komen daarna wel hoor!
Dankjulliewel. Ik wil denk ik vandaag even bellen of maandag.. maandag zal ik volgens berekening op 5+1 zitten. Jeetje meiden! Wat heb ik slecht geslapen vanacht.. Pijn in m'n onderbuik naar m'n lies toe en me darmen die alweer heerlijk aan het rommelen waren, dat is echt mijn kwaaltje hahaa, rommelende darmen. Verschrikkelijk! Hoe moe ik gisteravond ook was, (echt doodop) slapen kon ik niet. Vanmiddag maar even paar uurtjes slaap pakken
@babyluvv Gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt super leuk dat je zwanger bent. Probeer ondanks de kwaaltjes toch nog een beetje te genieten! Ik hoop dat het bij mij ook de 2e ronde raak is
Dankjewel! Ik probeer zoveel mogelijk te genieten. En ik kan nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben, zo snel zonder ovu testen en niet tempen.. Een kameraad gisteren die op bezoek was, "ik zie dat je zwanger bent" (aan m'n gezicht die ineens boller was) Ik kan het zelf nog amper geloven! Ik ben wel heel blij. Ik hoop dat het bij jou ook zo snel lukt. 😘
Gefeliciteerd Babyluvv!! Hier voor de vierde dag bruine afscheiding.. Die menstruatie mag nu wel eens door gaan zetten want dit vind ik irritant..
Babyluvv gefeliciteerd!! Sammieshiba wat jammer dat het is misgegaan! Ik zit hier op 5dpo ongeveer en denk al vanaf eisprong wat steekjes en krampjes te voelen. Kan onmogelijk van een zwangerschap zijn natuurlijk Dinsdag ga ik testen denk ik
@Sammieshiba Jeetje.. toch wel heftig hoor! Hoop voor je dat het bloeden snel stopt. Sterkte gewenst en goed van je dat je er toch positief in blijft staan. @Babyluvv Dan nu echt gefeliciteerd!! En spannend, de eerste echo gepland!! Hoe gaat het bij iedereen? Mijn eisprong komt als het goed is dichterbij. De 2e ronde.. merk dat ik het weer spannend begin te vinden. Ben benieuwd of deze 2e ronde weer netjes verloopt en hoe deze ronde mijn menstruatie zal zijn, of liever geen menstruatie natuurlijk. Heb in de 1e ronde 5 dagen lang last gehad van ovulatiepijn en op de 6e dag heb ik mijn eisprong gevoeld, d.w.z. ineens was de druk/spanning weg bij mijn eierstok en had ik een zeurderig gevoel in baarmoeder/onderbuik. Mijn menstruatie stelde eigenlijk niets voor, 1 dag licht bloedverlies en 2 dagen bruinverlies.. geen menstruatieklachten, dat was het! Een negatieve zwangerschapstest dus ben ervan uitgegaan dat dit mijn menstruatie was. Heel benieuwd of ik deze maand ook ovulatiepijn zal hebben/eisprong ga voelen en hoe mijn menstruatie gaat zijn. En natuurlijk hoop ik vooral op een zwangerschap!!
sweety hopelijk is het weer zo duidelijk deze maand. Is wel makkelijk met het gezellig maken . Ik zit nog steeds geduldig op het wachtbankje. Nog een week wachten pffff duurt zo lang... Heb vandaag wel Wat last van m'n buik. Zal wel niks voorstellen maar je gaat je alles inbeelden en op alles letten.
Ha ha dat inbeelden herken ik veel te goed. Gelukkig ben je niet alleen op t bankje. Al hoop ik er maandag af te mogen met positieve test!
Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 1 nov. Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 1 nov Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 4 nov Lovely123 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 2 nod 5 nov Cestlavie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 5 nov Aapje22 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 7 nov Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 8 nov Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 -nod 10 nov Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 11 nov Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 nod 13 nov Leeuwtje1981 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 15 nod Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 16 nov Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 17 nov Jazz87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 26 nov ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger!!! Stemine Uitgerekend op 17-06-2017 Babyluvv uitgerekend op...
Humava en Bubbels84 wat spannend!!! Zou voor jullie allebei jullie 3e kindje zijn zie ik. Hoe oud zijn jullie twee kindjes nu? (Wanneer) gaan jullie testen? Ik duim voor jullie!
Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 1 nov. Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 1 nov Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 4 nov Lovely123 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 2 nod 5 nov Cestlavie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 5 nov Aapje22 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 7 nov Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 8 nov Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 -nod 10 nov Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 11 nov Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 nod 13 nov Leeuwtje1981 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 15 nod Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 16 nov Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 17 nov Jazz87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 26 nov ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger!!! Stemine Uitgerekend op 17-06-2017 Babyluvv uitgerekend op 01-07-2017
Dankjewel Sweety28. De eerste echo staat gepland over 3weken op 18/11 dan zou ik volgens de berekening 7+6 zijn.. Erg spannend, vooral ook omdat dit een inwendige echo is, (ivm anders misschien nog niks te zien, zo vroeg in de zwangerschap). Inwendig, alleen het woord & het idee al...