Hier meestal cyclus van 31 a 35dagen met uitschieters naar 43 dagen, altijd al lange cyclus gehad. Hier 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 - NOD ergens oktober hoop ik.
Mijn cyclus was de afgelopen maanden heel stipt 28 dagen. Dus dan zou mij ei gisteren moeten zijn geweest. Maar nu heb ik m nog echt niet gehad, zal je altijd zien. Denk dat de spanning zorgt dat het wat langer duurt. Had ik bij de 2e ook toen duurde die ronde gewoon 10 dagen langer!!! Nu hopelijk niet 🙈
Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 5 okt Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 -nod 6 okt Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 12 okt Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 - nod ..okt ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger!!!
Van mij: 30 jaar - 1e kindje - ronde 1? - nod 20 okt (Hoezo ronde 0?) Ben zo benieuwd!!! In afwachting van zo snel en zo veel mogelijk positieve testen.
Mijn ei weigert dienst. Grrrr Heb al dagen last van mij onderbuik maar vruchtbaar slijm is minimaal terwijl ik dat normaal gesproken veel meer heb En ovu testen geven inmiddels wel een streep maar nog lang geen knaller. Eiiitjeeee waar ben je
Bubbels84: Het is nog geen Pasen dus eitjes mogen niet verstopt worden hoor Hopelijk komt die snel tevoorschijn. Maare gekke vraag, vruchtbaar slijm? Zit daar verschil in dan met normaal slijm?
Slijm word dan heel helder, doorzichtig en elastisch. Na de eisprong word het slijm troebel en niet rekbaar. Heb ik gelezen.... Deze maand maar eens opletten haha.
Hoi dames kon de afgelopen dagen niet op zp kreeg steeds reclame op mijn tel en tablet.. nu gelukkig weg. Wij zijn deze maaand begonnen ja .. weet effe niet meer wie dat vroeg.. .Maar gisteren ongesteld geworden dus op naar volgende maand. Ja slijm zit verschil in als je er met je vingers een draadje van kan trekken ben je op je vruchtbaarst heb ik altijd begrepen... wat leuk dat we allemaal beetje in de zelfde zitten ongeveer.. Ik ben een ramp in het neerzetten van die lijstjes.. wil iemand mij er aan toevoegen...? 34 jaar - 3e kindje -2 ronde - nod 19 okt
Leuk idee Humeva! Meijtje spannend! Waarom heb je een doorverwijzing? @micloveally Welkom! Hihi hopelijk hebben jullie gelijk een nette cyclus van 28 dagen meiden! Bubbels, jij ook nog geen eitje dus? Ook dag 18 toch.. Hier ook nog geen ei.. Uberhaupt nog geen vruchtbaar slijm en ovutesten zijn wit. Temperatuur had gisteren en vandaag een dip (normaal 36,6-36,8) en gisteren 36,4/36,5.. Dus ik hoop dat hij er aan komt, maarja die witte testen he... Dat duidt er toch niet op! Voor op het lijstje; Marni, 27, 2e kindje, ronde 2, NOD 6 oktober
Hallo, mag ik ook mee komen kletsen? Ik ben 32 en heb afgelopen maandag mijn spiraaltje laten verwijderen. Wij gaan voor een derde. Heb al een meisje van 7 en jongetje van 4. We dachten eigenlijk dat we compleet waren en hebben een jaar geleden alle babyspullen verkocht en weggedaan. Toch kriebelde het bij ons allebei weer, en dus besloten er gewoon voor te gaan, we zien wel of het ons door "moeder-natuur" gegund wordt. Bij mijn vorige zwangerschappen was het raak in de 5e, 3e en 1e ronde. (Waarvan er een uitliep op een miskraam) Hopelijk duurt het nu ook niet al te lang... Voor het lijstje: 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD 19 oktober???
Welkom Cest la vie. Aha ja vorige keer niet zo mee bezig geweest eigenlijk. Probeer het dit keer ook niet te doen, maar ben benieuwd of het lukt.
Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 5 okt Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 -nod 6 okt Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 6 okt Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 12 okt Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 - nod ..okt Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 19 okt Cest la vie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 19 okt Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 20 okt ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger!!!
Ronde 0 snap ik ook niet. Ik heb het gewoon maar overgenomen. Meijtje leg eens uit @micloveally ja irritant hè die spam kreeg ik ook vaak. Had jij ook dat er een popup kwam die zei dat je een virus had of dat je een telefoon had gewonnen ofzo. En dan die pagina niet weg Kunnen klikken. @Cest la vie welkom! Leuk nóg iemand voor een derde kindje @marni1 vervelend dat je ei nog niet in aantocht is. Hopelijk wel snel Hier is mijn ei vandaag gesprongen denk ik. Ik had vanmorgen een paar uur last van mijn buik onderin rechts. Zit nu op dag 17 dus iets later dan verwacht. Maar ik denk dat ik door kan naar ronde 2 want we hebben de afgelopen week niet heel veel tijd gehad om het gezellig te maken..
Ja zl kwam ook van 1x. Toen wilden we een ronde overslaan omdat ik anders precies uitgerekend zou zijn met m'n vriendin haar bruiloft. 1x seks gehad tijdens m'n vruchtbare periode en toen was het toch raak.
Haha humava ronde 0 is wachten op eerste ongi na mk, dus we zijn nu niet bezig met zwanger worden, dat wordt na de eerste ongi dan gaan we ronde 1 in. Marni doordat ik 8 missers heb, ben ik weer door verwezen naar m'n gynaecoloog en daar gaan we een plan mee trekken om waarschijnlijk tijdens begin van de zwangerschap de hormonen geregeld te controleren of dat daar niet de oorzaak ligt van de vele missers. En vit b12 wederom of daar niet alsnog een afwijking in zit. Welkom nieuwe meiden spannend! Hier standaard langere cyclus, hopelijk worden de eitjes snel gevonden en benut <3
Spannend Humeva!! En wat je zegt, er is maar 1 zaadje nodig en het overleeft wel een tijdje. Fijn dat je nu onder behandeling bent Meijtje. Hopelijk snel een plakker!! Zei ik dat er geen ei in aantocht was.... Gisteren rond etenstijd bovenstaande test en eind vd ochtend de onderste. Denk dat ik er vanavond nog een doe! Gisteravond nog gezellig gemaakt en denk vanavond sowieso nog een keer
Hey allemaal, mag ik ook gezellig mee komen kletsen? Ben Fanny, 27 jaar, vriend is ook 27 en wij gaan voor ons 1e kindje. 12 September na 14 jaar eindelijk gestopt met de pil en als alles goed gaat zit ik volgende week in de vruchtbare periode. Super spannend! Ook gestopt met roken en de eerste 3 weken gingen prima, maar sinds 2 dagen wordt het wat lastiger. Komt ook omdat mijn vriend nog rookt, ookal is hij aan het minderen (hij wil er ook vanaf maar 'cold turkey' lukt hem niet) en wordt er in huis niet meer gerookt. Maar ik zet stug door!