Proficiat Babyluvv!! en over die inwendige echo moet je niet mee inzitten hoor, is niets ergs aan! Je bent zo gefocust op het schermpje met daarop je vruchtje, dat je dat helemaal niet voelt! Ik had mijn eerste echo op 5 weken, dus ook erg vroeg, en er was een mooi rond vruchtzakje te zien, met daarin het vruchtje... Maandag 2e echo op 7 weken, hééél benieuwd als we deze keer een hartje mogen zien kloppen! die 2 weken zijn enorm langzaam gegaan en de volgende 3 dagen voelen als 3 weken aan. Geniet er in ieder geval van!! ik heb de roze wolk nog niet mogen ervaren. Dus hou dat maar goed vast!!
Wees blij dat je zo n vroege echo hebt! Hier is de 1e pas met 10 aan 11 weken gewoon de termijn echo. En dat inwendige.... hihi wen er maar aan, na de bevalling heb je hele polonaise aan je lijf gehad dus dit is een goed wen moment haha Ik ga maandag testen, op nod mits nodig.
Dankjewel Stemine! Jeetje, 5weken is dat niet heel vroeg? Of valt dat wel mee? Oohh spannend maandag! Maandag zien jullie je kleine wondertje met kloppend hartje en al! <3 Misschien heb ik jouw verhaal gemist? Maar waarom je de roze wolk niet hebt mogen ervaren? Ik kan nu nog niet beseffen dat ik zwanger ben. Ook omdat wij, met wij bedoel ik vriendlief.. Alleen vriendlief! het sowieso nog stil willen houden. En vanavond hebben we een verjaardag, nu scheelt het dat mensen al van mij weten dat ik al onzettend lang (al wel anderhalf jaar) geen alcohol meer drink. Dus dat hoef ik dan niet te verbergen, ik hoop alleen dat ik mijn mond kan houden en geen hints ga geven. Mijn mond houden, ja, dat is erg lastig voor mij hahaa.
Dankjewel! Nee ik vind dat inwendige gebeuren en dergelijk helemaal niks. Iets met preuts denk ik? Nu weet ik dat doktoren, mensen in het ziekenhuis en de vk wel vaker een bloot geslachtsdeel zien, maar de gedachte, dat ze mijn geslachtsdeel bloot gaan zien.. Dat is erg raar, haha Succes maandag met testen! Ik wil maandag bij jou ook een ROZE test zien!!!
De baby zal er toch ook uit moeten dan zien ze een heleboel van je. Een inwendige echo is een beetje gek in het begin maar wat je ervoor te zien krijgt is het helemaal waard hoor.
Mijn dochter wordt eind november 4 en mijn zoontje is eind augustus 2 geworden. Ik ga volgende week vrijdag of zaterdag testen. Ik weet het nog niet
Hier zijn ze 4 en 1.5 Ik ga ma. Testen Ik was voor de 1e ook wat preuts. Tot na mijn 1e bevalling op 1 dag 16 mensen mij naakte hebben gezien en in een alles charmante positie. Sindsdien ben ik alle preutsheid voorbij haha
Succes maandag! K duim voor een positieve echo voor je. Hahaa, ja preuts dat is wat met mij wat dat betreft.. Dat word nog heel wat
Haha echo is wat voorbarig Maar hopelijk wel een positieve test. Hoe is t met de andere op de wachtbank?
Hahaa mijn excuses! Ik had helemaal niet gezien dat ik iets getypt had, wat niet klopte.. ik bedoelde inderdaad dat ik duim voor je maandag voor een positieve test!
Ha nog iemand met een houten kont! Ik ook hoor. Ben 12 dpo. Volgens 1 app heb ik morgen nod omdat lf vorige keer ook waarschijnlijk lijk 12 dagen was. Maar daar ga ik niet van uit want dat verschilt toch steeds. Morgen nog 1 keer snel piesen s ochtends om de verleiding te weerstaan haha en dan ma denken ik testen. Of Di.
O knap van je bubbels! Ik zou allang al getest hebben denk ik Heb je al wat symptomen? Hier over 3 dagen testen, dan zit ik op 9 of 10 dpo. Super vroeg nog maar ik kan me echt niet tot NOD beheersen hoor haha Maar ik heb er nog niet echt een gevoel bij eigenlijk..
Vorige maand liep ik mezelf gek te maken terwijl ik eigenlijk geen kwaaltjes had. Daarom nu gekozen voor deze aanpak. En net nu met vlagen misselijk en gevoelige borsten. Maar voor nod kan hoop mis gaan dus een streep dan zegt nog weinig. Dusss ik wacht netjes af. Al is het wel moeilijk hoor haha
Hier ook op het wachtbankje en mezelf gek aan het maken En ik had me zooo voorgenomen me bij de derde "relexed" op te stellen Ik voel al een paar dagen vanalles waardoor ik denk (of hoop ) dat het raak is deze ronde. Gistermiddag een testje gedaan, met middagurine en veeeel te vroeg en het resultaat was dan ook witter dan wit. Nu toch maar gewoon wachten tot nod... Maar dat duurt zoooo lang! Nog 5 dagen geduld...
Haha herkenbaar. Bij nummer 3 doe ik y anders. Mm mmm Maar war ook mee speelt nu... Ik heb symptomen die kunnen wijzen dat t raak is. Als ik nu test en de zwangerschap blijft goed gaan... Dan is dit mijn laatste test ooit!!! Daar wil ik ook beetje van genieten. Morgen nod!
Ben bijgelezen, sorry meiden was even gekkenhuis op werk en een kindje met 6e ziekte. Sammieshiba balen, en ik ken het onderhuids gevoel dat het niet goed is, soort extra zintuig sommige noemen het zelfbescherming, maar het is anders want ik kon bij mijn 2e meid wel gelijk hoop hebben, wat ik bij andere zwangerschappen niet had. Hopelijk is het vloeien snel over en mag je binnenkort genieten van een goede zwangerschap. Babyluvv gefeliciteerd! Super meid, wat geweldig dat het gelukt is. Kinderen hier van net 4 en 1,5 en een bonusdochter (echte puber). Super leuke leeftijden. Morgen testen. Dag 32 dan... Ergens tussen de 31 en 35 dagen is m'n cyclus, dus hopelijk een streepje, zou een leuke zijn, want morgen is onze trouwdag <3 ml is op oefening dus zou een leuk appje worden. Veel mensen op het martelbankje nu....
Dankjewel! En zou een geweldig trouwdag cadeau zijn morgen voor jullie een positieve test! Ik duim voor jullie. Mag ik vragen wat de "6e ziekte" is?
Tuurlijk dan krijgen ze meestal tussen 6 maanden en 2e levensjaar. Eerst krijgen ze koorts, die zakt in ene en daarna allemaal vlekjes op de romp gezicht. Daaraan herkende ik het. Duurde zo'n 2 weken voor ze echt weer de oude was. Ja m'n man is nog t/m aan komend weekend weg, is hij weer terug na bijna 2,5 week