Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Volgens mij wel in koelkast zitten toch?
    Zag vandaag dat de wondfo ook in de etos verpakkimg zit en die was 25 procent korting. Dus 3.75 voor 2. Ook prima!

Mijn action test is best duidelijk opgedroogd. Wel dun streepje maar kleur bijna zelfde als test

2. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Wat een vruchtbaar clubje hebben wij :D Gefeliciteerd Meijtje en Bubbels.

Hier sinds gister eindelijk geen bloedverlies meer, wel nog wat bruinverlies maar dat neemt hopelijk ook snel af. Vanochtend een nieuwe test gedaan en die is weer netjes omo wit, op naar de volgende ronde dus. Door het bruinverlies nog niet echt zin in seks dus hoop vanaf morgen weer te kunnen.

Vind het wel een beetje lastig te bepalen wanneer nou mijn cyclus begonnen is, twijfel tussen de maandag en de woensdag. Ga dus maar weer aan de ovu testen om mijn ei te bepalen. Zodra die oplicht maar weer 2x per dag want had vorige keer een hele korte lh piek. Als ik voor het gemak even uitga van woensdag dan zit ik nu op dag 6 dus nog 12 dagen tot mijn ei pfffff. Denk dat mijn NOD dan ergens rond 23 november zit. Als ik het zo opschrijf duurt het wel heeeeeeel erg lang

3. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Nee joh dat vliegt voorbij (hopelijk dan)
    Wel goed dat je even met een test hebt gecontroleerd, dan kan je weer fris van start. Deze ronde wordt t m vast!

4. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ja misschien wel een goed idee om in de koelkast te zetten inderdaad!

Verkoopt Etos ook wondfo? Ik dacht altijd dat die van testpoint waren

Ik duim voor je dat het volgende ronde goed raak is sammieshiba!

5. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Nee ze haalde hem uit de verpakking om te laten zien wat voor test het was en er stond wondfo op :)

6. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Hi dames, vraagje!

Wat voor multi vitamine slikken juliie? Ik lees online veel verschillende dingen...

7. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Meijtje en @bubbels84
    Wow, wat een mooie testen allebei!! Allebei alvast voorzichtig gefeliciteerd..
    hopelijk lopen ze komende dagen nog verder op. Spannend! Ik duim voor jullie.

@Sammieshiba
    Fijn dat het bloedverlies over is. Weer vol goede en frisse moed op naar een nieuwe ronde!

@Jazz87
    Hier davitamon mama compleet plus omega-3 visolie. Alle benodigde vitamines en foliumzuur. Leek mij het makkelijkst. Niet goedkoop trouwens.

8. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ik gebruikte zwanger worden van Etos. En nu davitamon mama plus

9. Humava

Humava Niet meer actief

Ik gebruik de zwanger(worden) vitamines van kruidvat eigen merk. Zijn volgens mij nagenoeg het zelfde als de davitamon maar een stuk voordeliger ;)

10. Humava

Humava Niet meer actief

#630 Humava, 1 nov 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2016
    Bekijk bijlage 516700

Ok ik kon me niet beheersen 🙈🙈zien jullie ook wat???? Streepje stond er binnen 5 minuten. Deze foto is na 7 a 8 minuten genomen

11. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Volgens mij zie ik ook wat Humava!!
    Wow, dat zou super zijn!
    Spannend, hopelijk gaan ze mooi oplopen.

12. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ja ik zie wat! Droogt hij al duidelijker op? Heeft echt wel uurtje nodig

13. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Davitamon was nu 1 plus 1 gratis. Ik heb die met visolie erbij dat heeft die kv niet?

14. Cest la vie

23 sep 2016
    70
    24
    8
    Oh spannend Humava! Ik zie nog geen streepje (sorry) maar weet dat een foto nooit zo duidelijk is als met eigen ogen, morgen nog een testje wagen en die worden vast heel snel donkerder!

Ik slik ook de zwanger(worden) vitamines van het kruidvat. Als ik eenmaal zwanger ben neem ik ook de duurdere met omega 3 en visolie, maar die vind ik te duur om tijdens het "proberen" te slikken.

15. Humava

Humava Niet meer actief

Ja die van kv hebben ook visolie.

16. Humava

Humava Niet meer actief

Bekijk bijlage 516717

na een half uur zag ie er zo uit. Maar het uploaden doet inderdaad niet veel goed voor je foto's

17. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ja hoor ik zie m

18. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik zie hem ook Humava. Wel stuk beter dan je eerste foto.. Spannend meidd

19. Cest la vie

23 sep 2016
    70
    24
    8
    Ik zie m nu ook! :)

20. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Ik zie hem ook hoor humava. Voorzichtig gefeliciteerd.
    Ik heb ook davitamon, via mijn vriendin gekocht. Die had ze nog liggen. Maar ik vergeet ze elke keer zo stom! Dat is ook de reden waarom ik 5 jaar geleden met de pil ben gestopt.

Hier nog lekker op het wachtbankje. Ik heb een early test gedaan maar die gaf echt nog niks aan. Dus ik ga echt nog lekker wachten. Als het goed is donderdag de eisprong gehad.. maar het wachten duurt zo lang.

En ondanks dat ik gezegd had echt nog niet te gaan testen lukt het me echt niet die drang te beheersen. Ik vind het echt heel erg moeilijk!

We hebben echt een vruchtbare groep. Ik heb vanochtend weer heel slecht broodje rosbief gegeten. Ik kan het niet laten. Precies nu gaan we met werk elke keer buiten de deur eten.

Vandaag ook een aparte wending op het werk... Mijn vervanger was echt prut! ik moest haar inwerken en ze bakte er helemaal niets van. echt DRAMA gewoon. Vanochtend is ze dan ook de laan uit gestuurd. Dat terwijl komende donderdag mijn laatste dag op werk is. Ze hebben zo snel geen vervanger kunnen vinden dus ze hebben mij gevraagd om op 0uren basis te komen werk. Ik heb hiermee ingestemd en ga dus voorlopig proberen om 24 uur te werken. We gaan 12 november natuurlijk naar Dubai dus dan kom ik echt even niet. Wel fijn dat ik nog even inkomen hou.

Deel Deze Pagina