Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Hier ook getest maar helaas niks te zien!
    Ik ga wel nog even doortesten want bij mijn dochter teste ik ook pas positief 2 dagen voor nod, en ik zit pas op 9 of 10 dpo.
    Maar ik moet zeggen dat ik niet het idee heb dat het raak is:(
    Ik heb eerder wat pms symptomen, geen gezellig humeur zeg maar:p

2. Humava

Humava Niet meer actief

aapje Lekker dat je nog even an het werk kan blijven. Ik zou ook pas later testen maar kon me niet inhouden. Eigenlijk is het helemaal niet handig om voor nod te testen want er kan nog zoveel fout gaan. Maar de nieuwsgierigheid wint toch vaak van het verstand ;).

lovely123 jammer dat je een negatieve test had. Hoop dat er gewoon te vroeg was en je over een paar dagen een mooie test hebt.

3. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Fijn dat je nog even aan het werk kan blijven mooi meegenomen!
    Als Do je ei was dan ben je nog wel heel vroeg met testen dus hopelijk komt het nog!
    Hopelijk nog meer streepjes binnenkort!

4. Cest la vie

23 sep 2016
    70
    24
    8
    Aapje, fijn dat je nog even door kunt werken en inkomen kunt houden. Wow wat heerlijk dat je naar Dubai gaat! Heerlijk die warmte en zon! Ik heb het zooooo KOUD momenteel (al dagen...) daarom stiekem best een beetje jaloers :D

Letten jullie nu al op je eten? :$ Ik heb dat mijn mijn vorige zwangerschappen steeds pas gedaan vanaf dat ik wist dat ik zwanger was. Heb ook begrepen dat het vruchtje zich de eerste weken na de bevruchting nog voed uit de vruchtzak en geen stoffen van de moeder krijgt. Maar ja het kan natuurlijk zeker geen kwaad om op tijd voorzichtig te zijn!

Jammer van de negatieve test Aapje en Lovely 123, maar misschien/waarschijnlijk gewoon nog te vroeg?

Voor de meiden die net positief getest hebben... Wat hebben/hadden jullie voor symptomen waardoor je dacht dat het raak zou zijn?
    *sorry, gewoon nieuwsgierig :D*

5. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ik heb er qua eten en drinken geen rekening mee gehouden tot de test.

Hier met vlagen misselijk, drukkend gevoel onderin buik, opgeblazen, tinteling in borsten en gloeiende wangen

6. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb ook nog niet echt op m'n eten gelet.
    Ik had vorige week veel hoofdpijn(had ik ook toen ik zwanger was van mn dochter) en gisterochtend last van m'n buik. Van het weekend heel opgeblazen gevoel.

7. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Aapje22
    Haha als je afgelopen donderdag je ei hebt gehad dan is het inderdaad nog wel erg vroeg om te testen. Zenuwslopend he dat wachten. Wel een heerlijk vooruitzicht zeg, Dubai! Hoelang gaan jullie?

@Lovely123
    Jammer van je negatieve test maar zolang er geen bloed is…

Pffff ik wil ook weer op het wachtbankje!
    Helaas nog geen spoor van een ei te bekennen.

8. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    @sweety28 we gaan 10 dagen. Echt super vooruitzicht dus. Misschien wel testen op Dubai dus.

9. Louloute

Louloute Niet meer actief

Balen lovely!

Oh heerlijk aapje!! Super :)

Sweety
    Hier ook nog geen ei te bekennen!! M'n ovu testen zijn negatief. Kan morgenavond ook pas weer testen. Hopelijk mis ik hem dan niet hihi!!

10. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Alvast een voorzichtige gefeliciteerd Humava!

11. Humava

Humava Niet meer actief

12. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik heb net het eten en drinken wel opgelet & opgepast. Met een keer alcohol drinken voor de gezelligheid ben ik verleden jaar al mee gestopt. Toen niet bewust voor zwanger te worden omdat ik toen nog aan de pil was. En toen ik stopte met de pil, ben ik op mijn voeding gaan Letten.. Geen biefstukken En dergelijk meer..

13. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Mooi opgelopen humava, van mij ook voorzichtig gefeliciteerd!

14. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Ik zie hem ook oplopen Humava, ziet er goed uit.
    Ook alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

15. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ja ziet er goed uit humava!! Gefeliciteerd!! 💚

16. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Wauwww gefeliciteerd!

17. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ja mooi! Nu hopen dat dat zo blijft!
    Ik deed vanochtend ander merk. Ik verdrietig want hij nam af. Net kv gehaald en tot even gedaan en wat denk je? Veel donkerder. Kijk maar! Die andee vorm test is dus van vandaag, je zou denken slecht nieuws na die eerste 2 maar dan die donkere van zojuist!

Bijgevoegde bestanden:

18. Humava

Humava Niet meer actief

Heel groot verschil! Wel een mooie kv van vandaag!! Ik wilde eerst vandaag testen bij action kopen maar ik blijf toch met kv testen. Is het best om te vergelijken. Morgen doe ik nog een test. En daarna zaterdag pas weer

19. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Jaa niet action en helemaal niet etos. Kv testen zijn de beste!

20. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Is het standaard dat je 2 weken na je ei kan testen? Dan mag mijn NOD gezet worden op 10 november. Ik vind het echt heel erg spannend. En anders wordt het niet zwemmen in Dubai. Ik kan namelijk niet tegen tampons... zeuren! Net nu ik mijn dochter heb beloofd elke dag te gaan zwemmen.

Bubbels wat een duidelijke test! Nu echt gefeliciteerd. Prachtig.

Stemnine had een echo toch? Heb je een kloppend hartje gezien?

Deel Deze Pagina