@Bubbels84 Zit er maar 1 dag tussen die 2 testen? Is namelijk wel echt een hele erge knaller!!! @Aapje22 Haha hopelijk kan je dan gewoon zwemmen! Ja stemine! Hoe was de echo?!
Ik ga morgen weer testen ben benieuwd op de echo zag alles er goed uit Humava ja gefeliciteerd meid! Zo tof!
Bekijk bijlage 516888 Duidelijk nu . Dank je Meijtje. Fijn dat je echo er goed uit zag. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Lovely123 heb jij nog getest?
Mooie test humava! Ja vanmorgen getest en tussen 5-10 minuten kwam er een tuurlijntje Ik krijg hem heel moeilijk op de foto, maar ik zie toch echt wat.. Maar ik hou er ook rekening mee dat het een indroger kan zijn.
Goeiemorgen meiden! Ik zie positieve testen voorbij komen, super!! Proficiat Bubbels84 en Humava! Mijn testen waren bijna identiek aan jullie. langzaam oplopend maar uiteindelijk op 4 dagen na NOD een mooie knaller! Maandag inderdaad mijn echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien en gehoord. Helemaal verliefd op dat kleine wormpje in mijn buik! Hier is de echo. Het enige waar ik me nu weer zorgen om maak, is de vorm van mijn vruchtzak. Hoewel de gyn zei dat ik me daar geen zorgen over moest maken (heb gisteren toch maar even gebeld). Mijn volgende echo bij de gyn is pas 29 nov, maar heb nog een pretecho gereserveerd op 19 nov. Deze morgen was ik héél misselijk, me klaarmaken om te gaan werken kostte me echt veel moeite.
Bubbels die van jou gaat hard, zijn er zeker 2 of je bent al een stukje verder. Vanmorgen niet met eerste urine getest, maar de 2e kon het niet meer ophouden en moest wachten tot een puber naar school ging nadat ik de andere naar school had gebracht.... Dus was een uur of 9 haha
@Humava Jaja heel duidelijk hoor!!! Hartstikke zwanger!!!! @Stemine Wat leuk dat je de echo met ons deelt! En super dat je het hartje hebt gehoord. Ik heb geen verstand van vruchtzakjes dus durf daar niks zonnigs over te zeggen. @Lovely123 Volgens mij zie ik ook iets!! Volgens begint mijn ei eraan te komen... Ovu testen nu iets donker in ieder geval! Nog even doortesten en vermoed dat ie zaterdag gaat knallen.. Zou fijn zijn want begin wel ongeduldig te worden haha. Overigens nog vrijwel geen ovu klachten. Zou de vorige ronde dan toch eenmalig zijn geweest?
Sweety zit er inderdaad aan te komen, weer lekker gezellig maken, kan zijn dat je de ene keer meer ovulatie pijn hebt dan de andere of bijv links wel rechts niet.
@Bubbels84 Daar kan je niet meer omheen! Hartstikke zwanger haha. En inderdaad.. Zouden het er misschien 2 zijn? @Meijtje Ze lopen op! Hoeveel dpo zit je nu?
Mooi opgelopen meijtje! Bubbels wat een knallers zeg Hier nog een foto van mijn test opgedroogd. Hij is inderdaad super licht, morgen nog maar eens testen!
Sweety goede vraag dit was niet eerste urine en mijn cyclus onregelmatig, ik denk aan de test te zien, morgen nod? Heb echt geen idee. Wilde gok haha. Kan ook vandaag of gisteren, maar daar vind ik de test nog net te licht voor. Morgen kom ik op 35 dagen,dat is wel normaal voor mij. Lovely123 duidelijk hoor morgen ochtend kijken of die wat donkerder wil worden.
lovely123ja ik zie ook wel iets hoor! Spannend. Hoop morgen een duidelijkere test voor je. sweetyje testen worden mooi donker. Dat wordt gezellig maken de komende dagen bubbelsmooie knallers zeg!! stemine wat een mooie foto! En wat fijn dat je het hartje hebt horen kloppen.