Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Bubbels ja het kan hoor ene maakt het sowieso sneller aan dan de andere. Maar hij knalt al super. Morgen test ik weer :) zou dan denk ik nod zijn

2. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Wow wat een mooie testen zie ik hier! Geven jullie de vruchtbaarheid even door hihi ;)

Mooi ovu testen Sweety, hier vergeet ik ze steeds, moet hem morgen ook echt even gaan doen want zit nu op dag 11 of dag 9, tijd om te beginnen hihi.

3. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Helaas, mijn test vanmorgen was negatief! Dus toch een vals/indroog lijntje gisteren.
    Ik had al echt niet het idee dat het raak was;)
    Nu maar menstruatie afwachten en op naar de volgende ronde!

4. Humava

Humava Niet meer actief

Jammer lovely hopelijk volgende ronde dan!

Vandaag was m'n nod bij cyclus van 29 dagen anders gisteren al. Voelt toch gek. Ik ben de hele tijd nog bang om ongesteld te worden :)

5. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @lovely123
    Wat jammer zeg!!! Pfff echt belachelijk eigenlijk die indrooglijntjes.

Precies vandaag, wat ik verwachtte, dikke knallers van testen. Ik denk dat m'n ei dan vannacht of morgen vroeg springt...
    Gisteravond al gezellig gemaakt en komende dagen houden we dat maar even vast. :D

6. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Dat is een duidelijke ei in aantocht!

7. Louloute

Louloute Niet meer actief

Lovely
    Oh nee :(

Sweety
    Yeah!! :D

8. Humava

Humava Niet meer actief

Dat wordt een drukke weekend sweety ;)

9. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    #689 Sweety28, 6 nov 2016
    Laatst bewerkt: 6 nov 2016
    Gisteren in de loop van de dag toch echt last gekregen van ovulatiepijn. Gisteravond en vannacht echt pijn in m'n linkereierstok en steken. Vanmorgen was die druk weg al is het nog wel lichtjes pijnlijk. M'n ovu testen blijven knallen. Ik ga er dus vanuit dat vannacht/vanmorgen m'n ei gesprongen is. Is dan ook ongeveer 24 uur na eerste positieve test. We hebben al flink ons best gedaan. Nu is het afwachten op het wachtbankje en moeder natuur z'n werk laten doen.

Overigens wel lastig want m'n NOD is dan de 17e. Laten we nu precies vanaf 17 t/m 21 nov een weekend weg gaan met familie. Als m'n ongi doorbreekt dan is er niks aan de hand natuurlijk. Maar als die uitblijft dan weet ik nog niet zo goed hoe ik e.e.a. moet aanpakken. Ik lust namelijk graag een wijntje en dus weet meteen iedereen genoeg als ik dat hele weekend geen druppel ga drinken. Denk eigenlijk niet dat ze erin trappen met een smoesje als hoofdpijn, daar kennen ze me te goed voor. Maar zolang m'n ongi niet doorbreekt wil ik niet drinken in ieder geval. :( Hoe doen jullie dat als jullie op het wachtbankje zitten?

Hoe is het verder met iedereen???

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier weer zwanger af.... Voelde het al aankomen.

11. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    O nee Meijtje! Wat naar!!!
    Echt heel jammer... Sterkte!
    *knuffel*

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Dank je, ben het wel gewend en liever nu dan over 10 weken weer te staan.

13. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Lijkt me toch erg moeilijk... Heb je geschiedenis nog weer even terug gelezen. Pffff heftig... Natuurlijk maar 'beter' nu dan met 10 weken maar het blijft toch heel rot en verdrietig.

14. Humava

Humava Niet meer actief

Wat naar Meijtje. Sterkte :(

sweety dat 'probleem' had ik van het weekend. Ik had eigenlijk 2 feestjes dit weekend. Heb ze afgezegd met de reden dat ik ziek ben. Nu ben ik ook niet helemaal lekker maar degenen die me goed kennen weten wel dat ik me niet snel ziek voel en graag een biertje of een wijntje lust. Ik denk ook dat ze wel hun vermoedens hebben.

15. Louloute

Louloute Niet meer actief

Wat verdrietig meijtje!! Sterkte :(

Sweety
    Voor een posi test drink/eet/doe ik alles gewoon zoals normaal. Daarna wordt het lastig idd..buikgriep smoesje gebruiken? Het heerst op dit moment dus is geloofwaardig hihi.

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Weinig mensen weten hoe het is om 9 sterrenkindjes te hebben met het eerste trimester. Maar het voelt wel dat mn lichaam me in de steek laat.
    Is het ons nog wel gegund, wat als ik mijn droom los moet laten, ik wil m'n droom nog niet loslaten, maar hoelang en hoeveel kan een mens aan.
    Ik beweeg mee flexibel en wel, maar op een gegeven moment is het op.... En heel eerlijk, dat komt akelig dichtbij, hoeveel tegenslagen kan ik nog aan....

17. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Pff echt niet voor te stellen meijetje. .Ik hoop zo voor jullie dat het nog een keer gegund is!

Ik had ook een verjaardag. 1 wijntje genomen maar steeds uitgespuugd op wc of in gootsaren gegooid. Haha en nog kreeg manlief de vraag of het zo was. Ik val bij niet drinken meteen Door de mand

18. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Aaah sterkte Meijtje!

Lastig indd, misschien dat je aan de antibiotica zit? Daar mag je niet bij drinken toch?

Hier aan het wachten op mijn ei :S, ovu testen blijven vooralsnog wit

19. Cest la vie

23 sep 2016
    70
    24
    8
    Meijetje heel veel sterkte!

Hier zondag getest, omo wit op dag 28. Ook nog niet ongesteld.
    Mijn lichaam zal wel wat van slag zijn...

Ik ga het forum even met rust laten, ben er meer mee bezig als ik eigenlijk wil ;)
    Dit was dus ff het laatste berichtje hier.

Voor alle zwangeren een heerlijke zwangerschap en gezonde baby gewenst, en voor de rest, hopelijk snel een positieve test!

20. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    O nee Meijtje sterkte! Wat vreselijk zoveel sterretjes..
    Wat is het toch oneerlijk soms.. Ik hoop voor jullie dat het snel mag lukken!

Cest la vie: begrijpelijk hoor! Jij hopelijk ook snel een positieve test!

Hier vrijdag flink ongesteld geworden, mijn cyclussen beginnen weer regelmatig te worden dus daar ben ik wel blij mee.

Deel Deze Pagina