Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @marni
    Duidelijke testen. Heb je er gisteravond nog één gedaan?

@Cestlavie
    Leuk dat je mee wilt kletsen! En wat gaaf/bijzonder dat jullie toch voor een 3e willen gaan terwijl jullie alle spulletjes al weg gedaan hebben. Betekend wel dat jullie het heel graag willen.

@Fasalijntje
    Leuk, ook jullie 1e kindje. Wij zijn ook deze maand gestart voor onze eerste en heb ook ruim 14 jaar aan de pil gezeten. Toch wel heel spannend hoe je lichaam daar op reageert. Veel plezier komende week! Goed dat je nu al probeert te stoppen met roken.. Ik ben 2,5 jaar geleden al gestopt met het oog op. Mijn vriend rookt nog wel helaas.. Maar goed we gaan het zien! Spannend he?!

@Meijtje
    Heb je inmiddels al een afspraak staan bij de gynaecoloog?

Vandaag m'n laatste menstruatiedag en m'n 1e pilloze dag.
    Vanaf nu mogen we aan het werk. :D
    Mocht m'n cyclus gelijk goed op gang komen dan heb ik rond 6 oktober m'n eisprong. Het leuke is dat we van 1 t/m 8 oktober een weekje op vakantie zijn. Een echte uitrust/zonvakantie omdat we net paar maanden geleden zijn verhuisd en nog geen echte vakantie hebben gehad. We gaan het dan extra gezellig maken! :)

2. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Haha dat wordt een heel chille vakantie dan :p

Welkom nieuwe dames!

Marni ben ook benieuwd heeft je ei zich laten zien?

3. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Goede avond,

Beetje druk weekend gehad waardoor ik niet heb kunnen reageren. Hier onwijs last van buikpijn rond mijn schaamstreek, voelt echt heel naar aan. Net alsof ik krampen heb van de menstruatie maar dan 10x zo erg :S Mijn menstruatie kan het niet zijn, tenminste dat hoop ik dan maar anders heb ik een cyclus van 9 dagen ;).

Vanaf wanneer doen jullie eigenlijk de ovu testen?

Welkom nieuwe dames. :) hopelijk snel allemaal een positieve test

4. Fasalijntje

26 jul 2016
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Bubbels84 bedankt voor de welkom.

@Sweety28 leuk dan gaan we ongeveer tegelijk op. Ja zeker spannend! Eerst was het wachten tot de laatste pil spannend, nu is het wachten tot de eisprong spannend en straks is het wachten tot de 1e menstruatie spannend. Kan niet wachten tot de 1e ronde voorbij is, aangezien ik niet verwacht dat het direct raak is (zo word ik hopelijk niet knettergek van mezelf haha). Alvast veel plezier op vakantie!

@sammieshiba ook bedankt voor de welkom. Oh bah dat is niet leuk, hopelijk is het snel weer over!

5. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Welkom Fasalijntje! Veel succes, hopelijk ben je snel zwanger. :)

Heerlijk Sweety, hopelijk kun je daar tot rust komen en helpt dat mee met je eisprong en een eventuele bevruchting. Vaak hoor je dat wel hè, op vakantie en tot rust komen dat dat helpt.
    Waar ga je heen? :D

Bubbels, heb jij al een eitje gespot?

sammyshiba, misschien is het wel een ei dat groeit?
    Ik heb nu vanaf dag 13 gedaan, maar had een cyclus van 30 dagen de vorige keer. Uiteindelijk pas op dag 18 een heel licht streepje en dag 19 positief.

Mijn ovutest was zaterdagavond weer een stuk lichter streepje en zondagochtend zelfs bijna niet meer te zien.
    Ik ga er dus vanuit dat die van zaterdagochtend mijn piek was.
    Ook sinds gisteren een hogere temperatuur en zelfs al een kruis op FF. Als ik stiekem morgen ook dezelfde temp invul als vandaag dan zegt hij dat ik zaterdag mijn eisprong had. Dat vermoed ik zelf ook! :D
    Hebben het vrijdagavond gezellig gemaakt en gisterenavond.
    Heb er nu wel spijt van dat we het zaterdagavond niet opnieuw hebben gedaan, maar ik voelde me toen niet zo lekker.
    Hopelijk is het genoeg geweest zo!;)

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Sweety ik moet nog steeds bellen... Schaam... Moet me er even toe zetten en weten wanneer ik oppas voor die kleine meid heb. Over een week gaat de oudste iedere dag naar school, is net wat makkelijker. .

7. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Hallo dames,

Ik vind het ook leuk me weer te mengen in een groep. Wij zijn sinds 7 september zonder ac. Het wordt mijn 2e kindje en 1ste kindje met mijn nieuwe vriend. We zijn 1,5 jaar samen nu en heel gelukkig. We gaan ook trouwen voor zijn geloof eind van het jaar. Mijn dochter wordt in januari 4 jaar.

We mogen komende zaterdag testen maar heb er nog niet echt vertrouwen in. Moet nog erg wennen aan de dingen die niet mogen als je zwanger ben(lees alcohol, rauw vlees etc.) Dat zal ook weer een omslag worden. We drinken soms voor de gezelligheid een wijntje of als we uit eten gaan. Dus zoveel wordt het niet genuttigd.

Ik vind het allemaal weer erg spannend. En zoveel te lezen ben ik niet de enige die stopt. succes allemaal!

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Marni haha die heb je echt wel benut en ja iets meer kans op een meisje dan op een jongen, maar er waren om te bevruchten spannend, nu op het martelbankje.

Sammieshiba, naar, ik heb het met m'n eisprong in meer of mindere mate, echt tor het huilen mij nader staat dan het lachen... Wel makkelijk om de eisprong te traceren hihi.

Welkom fasalijntje heel veel succes, hopelijk snel raak!

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Sweety heb ondertussen gebeld, maar eerst 4 wachtenden voor me, na 15 minuten nog steeds en net gebeld 6 wachtenden voor me... Dat gaat hem niet worden, ik denk dat ik maar even langs ga of iets, hier loop ik steeds tegenaan als ik wil bellen. Een half uur wachttijd. Minimaal....

10. Fasalijntje

26 jul 2016
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Marni1 bedankt voor de welkom! En ja hopelijk snel zwanger, maar wacht het (nu nog wel haha) rustig af. Oeh spannend zeg, hoop ook voor jou dat je snel zwanger mag wezen!

@Meijtje ook jij bedankt voor de welkom. Ik heb er ook altijd zo'n hekel aan als je ergens naar toe belt en je bent een half uur verder voordat je iemand aan de lijn hebt. Tegen die tijd zit ik altijd zwaar gefrustreerd aan de telefoon haha. Hoop dat je er snel even langs kunt gaan om een afspraak te maken. Hopelijk is het voor jou ook snel raak!

@Aapje22 welkom! Hopelijk mag het voor jou ook snel raak zijn!

Ik kan mijn vriend niet meer alleen weg laten gaan.. Zaterdag kwam hij thuis, was hij bij zijn ouders op zolder wezen kijken en had hij een oude kinderstoel gevonden. Nou hup, dat ding mee naar huis. Moet wel flink opgeknapt worden maar volgens meneer 'kan jij dat makkelijk doen'. Wel een leuk stoeltje dus ik wil het best proberen om er wat fatsoenlijks van te maken. Komt hij vanavond na het werk thuis, is hij naar de kringloop geweest en zit ik nu met 3 zwangerschap en 2 baby boeken opgescheept. 'Ja was maar 4 euro voor alles!' ;) Denk dat ik hem maar ff aan de lijn moet doen haha :p

11. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Nee marni maar heb ook niet meer kunnen testen. Hebben wel dagen buikpijn. Zo n zwaar gevoel in schaamstreek. Heb nooit dar de ei aankondiging er zo lag over doet dus geen idee wat dit kan zijn?

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Bubbels geen idee, ik had het van de innesteling, en van de mk/ongi. Dus kan vanalles zijn...

Haha fasalijntje straks heb je boekjes tot aan het dak haha. En het was maar... Heerlijk. Inderdaad budget stellen hihi, anders heb je alles straks in viervoud. Hier hebben we nog zoveel.van de eerste 2. Weet niet waar ik de alles moet laten.

13. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Leuk Aapje, spannend! Nu afwachten tot zaterdag. Zou leuk zijn, de eerste ronde raak. :)

Jeetje dat is een lange wachttijd Meijtje, schiet ook niet op ! :$

Haha Fasalijntje, je vriend gaat wel een beetje hard zo. Wie weet duurt het nog een tijdje, zit je met al die spullen haha.
    Hebben jullie verteld in je omgeving dat je voor een kindje gaat?

Bubbels jammer zeg! Dat zware gevoel herken ik wel! Dat had ik eind vorige week ook en toen dus ook de positieve test. Nu is het weg. Dus ik denk wel dat dat te maken heeft met een eisprong.

Mijn temperatuur is vanochtend weer gestegen, nu 37,1 (normaal 36,6-36,8), dus een mooie verhoging. Aftellen hoor :D .

14. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Sweety, we zitten in dezelfde situatie: zelfde leeftijden, nu beginnen. Ik ben vorig jaar al gestopt met de pil, omdat ik het op een gegeven moment vergif vond dus ik ben inmiddels wel ontpild! Ik slik al 2 maanden foliumzuur en komend starten we met ronde 1. Dan is m'n ovulatie! Super spannend!! Ik probeer niet te spastisch te doen met dit soort dingen... maar komt goed... hoop ik!

Ik wens je veel succes, maar vooral veel plezier! Op naar de grote buiken!

15. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    @marni1 ja zou leuk zijn maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in voor de eerste ronde. ik vind het zo leuk en spannend dat ik vanmorgen al een test van de kv 2v5 gedaan heb (4 tot nod) en die was was wit. had voor dit termijn wel al een tuurder verwacht. Dus ik appte mijn vriend al dat deze ronde niet gelukt is. Ik wil juist helemaal niet ongesteld worden, want zonder ac word ik heeeel hevig ongesteld. Ben er zelf ook vanuit gegaan dat het bij ons even zal duren. Ik zit momenteel nog in een niet heel fijn situatie(stress) en ook mijn werk loopt niet goed. Ik ben in een jaar tijd 10 kilo aangekomen (weeg nu ongeveer 73 kg.) en ik denk dat dit ook niet zal meehelpen.

Maar goed.. ik hou vol. Ik hoop dat het nu allemaal ook zo goed loopt bij jullie. En ik heb zelf nog nooit een mk meegemaakt maar lijkt me zo heftig! groetjes

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Aapje kv is niet meer zo heel sensitief. Dus sommige hebben pas een streepje op NOD. Ik had het ook met de ene vroeg, bij de andere op NOD. En nog heel veel andere keren. Ene heel erg vroeg 10 en 11 dpo en andere pas na NOD. Er is geen pijl op te trekken.
    Hopelijk breekt de ongi niet door.

Ben zo ontzettend moe mensen.... Komt geen eind aan. Nu wachten op eerste ongi.... Duurt altijd zo lang

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Spannend marni!

18. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Aapje, ik zou de moed nog niet opgeven. Ken maar weinig mensen die op 10DPO een positieve test hebben.
    Over 2 of 3 dagen nog een keer testen, dan heb je meer kans.
    Als je een late innesteling hebt dan heb je kans dat er nog weinig HCG aangemaakt is.

Meijtje hoe komt het dat je zo moe bent?

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Heb ik al sinds de vakantie, paar stuiterende kinderen en wisselende hormonsters, onregelmatig leven... Veel eruit voor een kindje snachts haha. Genoeg redenen. Vandaag tijdens slaapje van de jongste lekker buiten in de stoel gezeten. Zonnetje vangen, dat doet altijd goed :)

20. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Spannend allemaal! Wij zijn deze maand begonnen met ronde 1 voor nummer 1. Ik ben 28 en mijn vriend 32. Ik vind het erg spannend. Ik voel mijn ei nooit en heb eigenlijk altijd weinig klachten tijdens ongi. Dus heb al wel ovulatietesten geprobeerd. Ik merk wel dat ik erg gespannen ben en zenuwachtig. Elk krampje, elk plopje en elk gevoel wat maar anders is dan normaal praat ik mezelf aan dat het al raak is. Hadden jullie dat ook toen jullie net begonnen?

Deel Deze Pagina