Bij mij kwamen de gevoelige borsten pas na NOD maar anderen hebben er al eerder last van, dus het kan wel! Wanneer ga je testen Jazz?
bij mn zoontje had ik toen rond 12 dpo gevoelige borsten, iig dat ik echt verschil mertke tov cyclussen ervoor. Maar iedere vrouw is anders dus wie weet!! ik duim!
Spannend jazz. Hier tot nu toe nog geen bloed of krampen. Denk dan toch morgen. Wel nog steeds misselijk en ook mijn borsten beginnen gevoelig te worden.
@Sammieshiba Nee he, balen zeg!!! Hoop echt dat het bij jou weer snel raak mag zijn. Ik ga hard voor je duimen voor de volgende ronde. @Jazz87 Oehhhh het klinkt allemaal wel goed hoor. Ben heel benieuwd naar je test vrijdag!! Mijn test van vandaag (eindelijk begint ie echt wat donkerder te worden):
Word snel een knaller Sweety En thanks, baal ook wel maar had het ook wel verwacht toen de testen maar wit bleven. Hopelijk word deze ronde mijn ronde
oh nee sammieshiba balen!! yay mooie test sweety!! zie je ik zei het, soms duurt het wat langer voor je een knaller krijgt!! ben super blij voor je meid!
hier gaat het wel, de rustigste tijd van de maand hihi! had vorige ronde heel veel klachten, die al heel snel na de ei zijn begonnen en waar ik niet omheen kon. Hele gevoelige borsten en melkafscheiding!! Ik schrok me rot toen ik dat zag, weet niet waarom maar heb dat totaal niet verwacht. Is namelijk al zeker 10 maanden geleden dat ik gestopt ben met bv. Ben bloed gaan prikken en er is een hormoon dat verhoogd is. Misschien komt het daardoor. Heb vrijdag mn afspraak, ben best benieuwd eigenlijk. Had ook super last van mn rug, dacht eerst 'oh is dit een zwangerschapskwaltje?' maar werd alleen maar erger. Tot ik bijna niet meer kon lopen, staan, zitten..dus ook daarvoor ff naar de ha geweest, moet vrijdag een rontgenfoto laten maken. Vind het wel spannend want hoop dat het geen hernia is (denk/hoop het niet maar toch) ..we zullen zien!
Vandaag 10 dpo, dag 33 in m'n cyclus. Als jullie m'n ondertekening zien, is het niet gek dat de teller op 33 staat. Ben dus benieuwd. Geen gekke symptomen, dus denk dat ik gwn ongesteld wordt deze week... Ik heb vannacht wel gedroomd over dat we de test gingen doen en dat er 'zwanger' stond. Pff, wachten wachten wachten
Spannend Louloute! Ben erg benieuwd wat er uit komt. In ieder geval is een hernia niet te hopen. Hoe is het nu met de klachtjes eigenlijk? En met je melkafscheiding? Is het al gestopt? Succes morgen! Jazz87 spannend!!! Komende dagen weet je meer... Ga je testen? Of wacht je het rustig af?
@Leeuwtje1981 Uit je banner begrijp ik dat de zwangerschap niet doorgezet heeft? Wat ontzettend verdrietig meid! Ik wens je veel sterkte en een dikke knuffel!
Ik heb de lijst up-to-date gemaakt en heb een aantal op 'offline' gezet die al een tijdje stil zijn en nog geen nieuwe NOD van hebben. Willen jullie je NOD doorgeven? Dan probeer ik de hele lijst weer netjes te maken. Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leeuwtje1981 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 15 nod Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 16 nov Jazz87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 26 nov Papillons 28 jaar 2e kindje ronde 0 nod 28 nov Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 -nod 20 dec Lovely123 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 3 nod ? Zwanger!!! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Stemine Uitgerekend op 17-06-2017 Babyluvv uitgerekend op 01-07-2017 Bubbels84 uitgerekend op 11-07-2017 Humava uitgerekend op 13-07-2017 Aapje22 uitgerekend op . . . Sweety28 uitgerekend op 30-07-2017 Offline ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 8 nov Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 11 nov Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 nod 13 nov Cestlavie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 - nod ? Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod ?
Sweety M'n borsten zijn nog steeds heel gevoelig. Doen ook een beetje zeer maar valt mee. Drink heel veel salie-& muntthee haha heb het idee dat het helpt. M'n nod is 20dec. is ronde 3 nu. Hoe gaat het met jou? Al een beetje gewend aan het idee dat je zwanger bent?