De zwangere lijst wordt steeds langer, super goed!!!!! Dat is een goed tekenen! Ik hoop dat wij snel toegevoegd mogen worden...
Hoe gaat het nu louloute? Krijg je morgen meteen de uitslag van de foto? Beterschap! En was je prolactine verhoogd? Veel zomerkindjes in aantocht. Die zijn heel leuk
Papillons, Ik kreeg alvast pilletjes mee van de ha (voor m'n rug). Dus gaat nu stukken beter!! morgen is alleen de laatste dag dat ik ze mag slikken. Hopelijk gaat het dan niet achteruit! Vanaf volgende week ook fysio. Krijg morgen gelijk de uitslag ja (als het goed is). M'n prolactine was verhoogd ja. Niet schokkend maar wel ietsje. Dus ben benieuwd. Hie is het met jou? En zomerkindjes zijn zeker leuk hihi!! Jazz Hoop idd dat we snel op het zwangeren lijstje mogen komen!! Sammieshiba Gezellig!! Kom je ook in het nod topic kletsen? Of doe je daar niet aan?
Eerlijk gezegd hou ik dat nooit bij haha, daar word zo ontzettend veel gepraat, als ik 1x per dag kijk dan moet ik meteen 10 pagina's teruglezen haha
@Leeuwtje1981 Lees nu je andere topic. Ik ga heel hard voor je duimen dat het toch goed komt!! Dikke knuffel!
Hier is het helemaal mis. Een licht streepje vanmorgen wat een knaller had moeten zijn. De huisarts gebeld en met dat ik met de assistente heb opgehangen begin ik licht te bloeden en krijg ik krampjes. Dat was 10.00 uur en heel langzaam begint het erger te worden. Het mag helaas nog niet zo zijn.
Thanks lieve meiden! Het verdriet is intens, ook al was het nog zo pril. We zijn anderhalve week zo blij en gelukkig geweest! Het bloeden begint eigenlijk sinds vanmorgen pas echt door te zetten. Vanmorgen al een keer naar het toilet geweest en het vloeide eruit.. Ben erg verdrietig. Heb ook sinds gisteren bijna geen hap meer naar binnen gekregen. Had eigenlijk zelf niet verwacht dat ik zo geëmotioneerd er op zou reageren omdat ik best wel een realistisch en nuchter persoon ben. Helaas mag het nog niet zo zijn.
Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leeuwtje1981 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 15 nod Jazz87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 26 nov Papillons 28 jaar 2e kindje ronde 0 nod 28 nov Lovely123 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 nod 3 dec Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 20 dec Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 -nod 20 dec Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 nod ? Zwanger!!! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Stemine Uitgerekend op 17-06-2017 Babyluvv uitgerekend op 01-07-2017 Bubbels84 uitgerekend op 11-07-2017 Humava uitgerekend op 13-07-2017 Aapje22 uitgerekend op . . . Offline ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 8 nov Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 11 nov Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 nod 13 nov Cestlavie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 - nod ? Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod ?
He meid, ik snap heel goed wat je bedoeld. Ook hier is het idd mis gegaan. Alleen heb ik geen heftige bloeding gehad. Dus mogelijk dat het nog in mijn baarmoeder aanwezig is. Gelukkig ( ook al is het verdriet groot ), verlies je het nu wel en ben je straks schoon voor de volgende ronde. Maar het is idd K*T als je een positieve test hebt en geniet van een wonder en het zomaar ineens wordt afgebroken. Ook je lijf laat je zitten met nog wat hormonen wat je van slag brengt. Althans bij mij... daar gaan je dromen, maar ik hoop dat we gauw weer zwanger mogen raken! Heel veel kracht en sterkte meid.
Mijn uitgerekende datum is 17-07-2017. Ik heb besloten minder te gaan reageren hier. Ik lees voornamelijk op fb mee met de juli 2017 babies. Iedereen heel veel succes met zwanger raken!
Zo verdrietig om dit lezen 😥😥 kan me goed voorstellen dat je wereld toch wel een beetje instort op dat moment. Die emoties zijn heel logisch..! Gun het even de tijd en geef het een plekje! Hopelijk snel een plakker bij jullie allebei!! 😘😘
Het lijkt mij zo naar om een miskraam te krijgen. Al vanaf de 1e duidelijke test hou je toch al een beetje van je kindje. Het is toch leven in je buik. Vandaag mijn OD, maar nog geen bloed gezien. Nu 8dpo! Ben benieuwd hoeveel dpo dit gaat worden. Hoe meer richting de 14, hoe groter onze kansen zijn op een innesteling. Zwanger kan ik niet zijn hoor, dus geen hoop hebben haha.
Helaas vanmorgen dan echt een witte test. Ben nu alleen nog aan het bloeden. Heb geen krampen of pijn. Hopelijk stopt het bloeden snel want we willen er wel weer gelijk voor gaan. Afgelopen 2 dagen me heel rot gevoeld. Vandaag voel ik me al weer een heel stuk beter en sterker. Zometeen komt m'n beste vriendin even op de koffie. We hebben het toch wel aan de nodige mensen verteld en het geeft alleen maar heel veel troost.