Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Superleuk! Gefeliciteerd!

2. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Ik zie hem ook hoor, gefeliciteerd!

3. Humava

Humava Niet meer actief

Jaa Lovely ik zie m ook!! Spannend!!!

4. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Ik zie m lovely!!! Spannend.

Louloute
    Wij trouwen 15 september, vandaag in ondertrouw gegaan.:D
    3 maanden ervoor starten we weer.

5. Louloute

Louloute Niet meer actief

Leuk zeg envy!! En spannend!! Alles al geregeld zo'n beetje? :) of moeten jullie nog veel doen?:)

6. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Gefeliciteerd met je 2e streepje lovely!

Gefeliciteerd met jullie ondertrouw Envy! En veel plezier met alle voorbereidingen!

Waarom krijg je progesteron voor je LF, louloute?

Oh ik haat ongesteld zijn. Zoveel pijn, zoveel bloed :(. In 3 dagen al meer bloed verloren dan tijdens de kraamzuivering bah bah bah.

7. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Vanmorgen weer getest en hij is donkerder :D
    We zijn zo blij! Hoop dat alles goed mag gaan.

Envy gefeliciteerd met je ondertrouw!

Bijgevoegde bestanden:

8. Louloute

Yes lovely mooie test gefeliciteerd!!! 😍

Papillons,
    Volgens mijn gyn heb ik progesteron tekort :( Haha heb het ook niet verwacht hoor dat ze dit zou zeggen. Want heb geen extreem korte LF ofzo. Maar ze was ervan overtuigd haha. Misschien pakken ze het bij ons ander aan.;)

Envy
    Ja gefeliciteerd met jullie ondertrouw!!

9. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Lovely123
    Wow!!!! Gefeliciteerd!!

@Louloute
    Wat moet je nu precies slikken dan?
    Bizar dat je hormonen dan zo in de war kunnen zijn.

@Sammieshiba
    Sterkte met je kleine meid!

@Envy
    Gefeliciteerd met je ondertrouw!!
    En hopelijk vliegen de maanden voorbij zodat jullie er ook voor kunnen gaan.

Hier nog steeds niet zo... Vind het zo lastig om met m'n verdriet om te gaan. Ben vrij hard voor mezelf en denk dan nu is het misgegaan en een volgende keer gaat het vast goed. Ik kan zwanger worden... Dus kom op! Maar toch neemt dat niet weg dat je 10 dagen dolgelukkig bent geweest en ineens is 'het' weg.

10. Louloute

Sweety
    Gun het de tijd meid 😘 het is ook heel verdrietig..je mag je best down voelen!! Niet zo hard zijn met jezelf!!

Parlodel heet het, is om m'n prolactine niveau te verlagen. En progesteron pillen dan. :)

11. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Zal bij jullie vast heel anders gaan inderdaad. Ik heb gesmeekt om progesteron (utrogestan), maar ik kreeg het echt niet ondanks korte luteale fase en (te) lage progesterongehalte.
    Hopelijk wil mijn nieuwe ziekenhuis hier wel aan

12. Louloute

Echt :(
    Dat lees ik wel vaker dat ze het niet graag geven. :( snap niet waarom ze er zo moeilijk over doen in nl, zeker met zo'n korte LF als die van jou.
    Lijkt me echt frustrerend in jouw geval, zeker omdat je zulke positieve verhalen leest van mensen die het goed heeft geholpen.
    Hopelijk zijn ze vrijgeviger in het nieuwe zkh!!

13. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Ik ben bang van niet. Vandaag een brief gekregen met dat de afspraak verzet wordt naar 9 januari en dan niet bij de verpleegkundige maar bij dokter l*ldebehanger. Ik heb hem 1x op de verloskamers getroffen toen ik S. weer een hele dag niet had gevoeld. Toen zei hij letterlijk dat ik mij niet moest aanstellen want ik zag hem nu toch bewegen op de echo?!
    Dus ik zie er best wel tegenop!

Hopelijk valt het mee en wil deze arts wel utrogestan voorschrijven (of 3x pregnyl na de eisprong voor zelfde effect).
    Ik wil zo graag weer zwanger zijn! (Net als jullie haha).

En ik snap het niet. Probleem is duidelijk. Progesteron daalt te snel na eisprong. Oplossing is dan ook duidelijk. Progesteron geven... en toch wordt dat niet gedaan en kon men mij nooit een reden geven en was ik de lastige patiënt. Zit mij nogsteeds vrij hoog... ik wil echt nooit meer terug naar vorig ziekenhuis!

14. Louloute

Och meid :(
    Pfff..lijkt me echt zó frustrerend en ook dat je er steeds voor moet vechten!! :( heel vermoeiend ook..
    Kan me heel goed voorstellen dat je er tegenop ziet na zo'n opmerking!! Pff..hopelijk was het toen z'n dag niet en is hij gewoon aardig!!
    Of eigenlijk, nee...hopelijk word je snel zwanger en hoef je daar helemaal niet naartoe!!:)

15. Tioman

Tioman Actief lid

27 nov 2016
    442
    700
    93
    Hoi Meiden, ik kom bij jullie mee kletsen. Sinds mei zijn wij bezig voor een kleintje. Twee maanden geleden helaas een miskraam gehad met 7 weken en nu weer vol goede moed aan het proberen.

Vandaag ben ik 9dpo en heb ik negatief getest met de K2V5. Bij die miskraam had ik toen al een tuurtestje, dus al mijn hoop is al vervlogen.. :(

Ik heb mijzelf voorgenomen om voortaan nooit meer voor nod te testen. Ik lijk op ieder testje wel een streepje te zien als ik maar lang genoeg staar.. (Nog even en er dansen zebra's door de badkamer..)

Ik vind het zoooo moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Hoe doen jullie dat?

16. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames ,
    nou na een paar hele pittige weken (ziekenhuis opname mijzelf plus 2 overlijdens in de fam) gaan we er weer voor!

Wat leuk om te lezen dat er al flink wat meiden zwanger zijn! Maar ook verdrietig voor diegene waar het mis ging...😓

Ik zal vanaf weer graag weer meelezen en schrijven😘 onze nieuwe nodig datum is 8 dec ( weet nog steeds niet hoe ik de lijst verander😊😊😊

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Haha is weer ronde 1 na laatste mk, Zit alweer in de 3e ronde volgens de lijst, gaat snel in 3 weken tijd, ging de tijd maar zo hard.
    Nog een weekje en dan kan ik weer testen. Wat gaat de tijd hard.

Sinterklaas voor de deur, dat vieren we zaterdag m'n ma is de 7e jarig.

Ik hoop zo dat het nu raak is en een blijvertje. Zou na 17 maanden wel een keer welkom zijn. We zijn juni/juli vorig jaar begonnen. Jeetje wat gaat de tijd...zijn we over een paar maanden alweer 2 jaar bezig voor een derde. Rondes maken dan niets meer uit, best confronterend dat het al zo lang duurt.

18. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Bedankt voor alle felicitaties!!

Ik lees hier net over progesteron. Toevallig was ik net vandaag naar een kliniek met mijn hond om progesteron te prikken. Beschamend dat ik niet wist dat wij vrouwen dat hormoon ook hebben. Nou niet allemaal lachen, haha. Ik weet gewoon beter hoe een hond werkt :D

Ik hoop dat ik deze maand weer een aantal positieve testen mag zien van jullie!

19. Louloute

Envy 😂😂
    Ik had trouwens geen idee dat ze dat ook bij honden doen!!
    Heb ook een hond. Of nou ja, hondJE haha. Ze is zo mini. Dwergkeesje :)

Meitje, pff wat duurt het lang :( hopelijk snel raak én plakkertje!!

Micloveally
    Nog een weekje afwachten voor jou dus, spannend!! Ik duim!

Welkom tioman!
    Jammer van je negatieve test!
    Ik ben er best veel mee bezig en ik geef eraan toe hihi! :p het voelt goed zo, voel me niet 'schuldig' en daardoor minder gestrest ook denk ik :)

20. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Hey meis hoe gaat het nu met jou? Hier even een moeilijke periode gehad. Heeft me toch iets meer geraakt dan verwacht.
    Omdat de bloeding niet meer verder heeft doorgezet moest ik afgelopen woensdag voor een echo.
    Hier was duidelijk op te zien dat mijn bm weer schoon en leeg was. Toch een domper, want stiekem had ik nog een heel klein beetje hoop.
    Wel kon ze zien dat ik tegen mijn ei aan zat dus dit weekend hopelijk flink aan de bak ( hoewel manlief ziek is...mmmm ).
    Verder probeer ik nu even van de kleine man te genieten en het hele sinterklaasfeest.

Deel Deze Pagina