Louloute. Hebben we beide weer wat geleerd 😂 Aah dwergkeesjes zijn schattig! Ik ging progesteron prikken om te kijken wanneer ze dekrijp is. Werkt dat dan ook zo bij ons? Ik voel mij nu echt dom 😂
@Jazz87 Wow!!! Wat zie ik in een ander topic?! Zie je wel dat die symptomen goed zaten!!! Gefeliciteerd!! Hier voel ik me sinds gisteren eindelijk weer een beetje de oude. Ik heb weer veel meer energie. Is nu ruim een week geleden... En begin nu weer een beetje op te krabbelen. Heb ook weer vruchtbaar slijm waar ik heel blij van werd haha. We willen er toch wel weer voor gaan! Het heeft alleen maar ons gevoel versterkt dat we het heel graag willen. Wel iets anders leuk, nu het toch nog niet zover is gaan we voor ons 5-jarig jubileum in Maart naar (heel decadent i know) New York!! Hebben al geboekt. En ondertussen geven we het gewoon de tijd. Heb er alle vertrouwen in!
Bij ons kijken ze denk ik vooral naar de LH als ze willen weten of wij dekrijp D) zijn. Een week na de ovulatie prikt men op progesteron om te zien of er daadwerkelijk wat gesprongen is. Cyclus van een hond zal vast wel iets anders zijn. Whoeee new york! Leuk! Hier is de menstruatie eindelijk zo goed als voorbij. Dan nog 1.5 week wachten op mijn ei. Hopelijk is ons zoontje dan weer beter. Hij spookt gigantisch momenteel in de avond/begin van de nacht.
Sweety, ja joh! Gisternacht terug gekomen en wilde direct testen. Meteen een knaller. Vanmorgen toen ik wakker werd, kon ik het niet geloven. Weer getest haha! Nu is het jouw beurt!
Sweety wow New York wat gaaf zeg en leuk voor jullie. Fijn dat je je weer een klein beetje de oude voelt😚 Toiman welkom wat vervelend dat je ook al miskraam heb gehad hoop dat het snel mag lukken voor jullie. En over het er niet mee bezig zijn dat vindt ik zelf ook erg moeilijk hoor ... zeker als je weer dicht bij een nod datum zit... Leeuwtje ja dat geloof ik dat het toch nog een domper was! Denk dat altijd toch ergens hoopt dan tegen beter weten in op iets.. succes met de nieuwe ronde en de sinterklaas! Jazz28 Gefeliciteerd wat fijn meis joepie!! Papillons ja die artsen daar kun je soms helemaal gek.van worden... lijkt me wel moeilijk om dan nog zo lang te moeten wachten... Hier gaat alles prima voel helemaal niks behalve wat meer gespannen borsten maar ja zegt niks... wel is mijn beste vriendinnetje nu ook zwanger en lijkt me zo gaaf om dan samen zwanger te zijn een deel dat het me nog meer er mee bezig laat zijn.... nu maar eerst de sint vieren en hopelijk vliegt de week dan voorbij.
Goedemorgen!! Envy Bij ons kijken ze idd vooral naar lh om te kijken wanneer we dekrijp (😂 ) zijn! Jazz Ben je zwanger en kom je het hier niet eens vertellen hihi!! Gefeliciteerd meid!! Sweety Fijn dat je je weer beter voelt! En WoW new york gaaf!! Papillons Fijn nu gaat het echt beginnen dus!! hihi Oei niet fijnan dat spoken..knuffel!! Hier ook een moeilijke fase, ons mannetje doet het liefst alles wat niet mag 😂😂😅
Ik voel me weer een stuk beter dus ga weer wat actiever meeschrijven! @Sammieshiba Hoe gaat het bij jou? Is je ei al in aantocht? @Papillons Jeetje wat een verschrikkelijke dokter zeg.. Snap wel dat je er nu tegenop ziet. En jammer dat het allemaal zo gaat, het zou dan juist zo fijn zijn als de dokters een beetje meewerken. Fijn dat je menstruatie achter de rug is, wanneer verwacht je je eisprong? @Tioman Leuk dat je mee komt kletsen! Verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Zoals je hier kunt lezen heb ik op 25 november een miskraam gehad met 4+5 weken. Had niet verwacht het er zo moeilijk mee te hebben maar het is een rollercoaster aan emoties. Eerst blijdschap, ongeloof van zon mooie test, spanning van het overweldigende nieuws en dan ineens angst, verdriet en leegte. Heel verdrietig! Zoiets gaat toch niet in je koude kleren zitten. Wat fijn dat jullie er nu weer voor willen gaan. Hoe oud ben je? En jullie gaan voor jullie 1e kindje begrijp ik? Dan zet ik je erbij op de lijst. @Micloveally Wow, moeilijke tijd achter de rug lees ik! Leuk dat je weer mee komt kletsen. Ik heb je er weer tussen gezet. Is dit nu je 4e ronde? @Meijtje Twee-en-een-halve maand geleden begonnen we met dit topic en maakte jouw verhaal veel indruk op me. Ik kon me toen alleen een voorstelling maken van hoe dat zou zijn maar echt weten hoe het voelt kon ik niet. Helaas nu op 25 nov. zelf een miskraam gehad na 4+5 weken. Wat onvoorstelbaar verdrietig en pijnlijk om mee te moeten maken. Heb nu nog meer bewondering voor je. Na zoveel teleurstellingen.. Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn en dan van een plakkertje! @Leeuwtje1981 Hier gaat het nu sinds een paar dagen weer de goede kant op. Ben de eerste dagen nog zo erg moe geweest.. moe van de hormonen en moe van verdriet denk ik. Heb 1x op mn werk s middags in mn pauze met mn ogen dicht gezeten. Voelde me echt een zombie. Sinds paar dagen is die moeheid weg en voel ik me weer energieker. Het verdriet is er zeker nog maar denk dat dat echt een plekje moet krijgen. Het scheelt wel dat we het aan behoorlijk wat mensen hebben verteld. Hier heb ik enorm veel steun aan. Ik kan erover praten en kan mn emoties kwijt. Hoe gaat het met jou? Hoe reken jij nu je eisprong uit dan? Ik reken nu vanaf de 1e dag van bloeden maar het is toch even afwachten hoe je cylcus nu verloopt. @Louloute Je ei is in aantocht? Fijn haha, kunnen jullie het weer extra gezellig gaan maken.
Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 - nod 7 dec Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 4 nod 8 dec Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 20 dec Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 -nod 20 dec Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 nod 23 ? dec Leeuwtje1981 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 - nod ? dec papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 nod 26 dec Zwanger!!! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Stemine Uitgerekend op 17-06-2017 Babyluvv uitgerekend op 01-07-2017 Bubbels84 uitgerekend op 11-07-2017 Humava uitgerekend op 13-07-2017 Aapje22 uitgerekend op 17-07-2017 Jazz87 uitgerekend op ? Lovely123 uitgerekend op ? Offline ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 8 nov Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 11 nov Cestlavie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 - nod ?
Hier helaas nog geen ei in aantocht, ovu test was gister heel erg licht. vandaag vergeten te testen maar man was ziek en kind was ziek dus echt gezellig maken zat er de afgelopen dagen ook niet in. Hoop het deze week gezellig te maken en een ei te krijgen. Verder veel sinterklaas stress hier haha, morgenavond komt de goedheiligman dus ben benieuwd. Jazz gefeliciteerd! Wat gaaf zeg! Spannend zeg New York! Nog maar 3 maandjes hihi.
Ja jazz! Gefeliciteerd,super leuk en spannend! Hier alweer op dag 31/32 alle symptomen zijn aanwezig nu hopen dat ze aanhouden. Over 2 dagen maar eens testen. Hopelijk wordt het een eindelijk een redelijk streepje ipv een tuur.... Zou toch eens leuk zijn om gelijk een goede streep in handen te hebben haha. Of gewoon niet als het niets (meer) is.
@Louloute Alweer op het wachtbankje!!! Ga voor je duimen!! @Jazz87 Hoe is het met jou? Heeft het een beetje kunnen landen? En al een VK gebeld? @Sammieshiba Hopelijk komt je ei dan nu snel!! Ik heb ook maar weer ovu testen besteld. Vind het nu na m'n vroege MK wel spannend of m'n cyclus weer meteen normaal verloopt. @Meijtje Ik duim zo hard voor je!!! Het mag nu toch wel een keer een plakkertje zijn. Spannend, klinkt wel goed in ieder geval. @Envy Vind je het niet lastig om mee te praten nu jullie even gestopt zijn met zwanger worden? Ik zou er heel ongeduldig van worden namelijk. Moeten jullie nog veel regelen voor de grote dag?
Sweety, ik kan er nog steeds niet aan wennen. Ik had in mijn hoofd dat het een jaar zou duren en ineens bam! Onwerkelijk! Vanmorgen is de misselijkheid begonnen, duurde ongeveer tot 11.00 uur gelukkig. Heb helemaal geen trek, vergeleken met anderen, dus eten is een beetje noodgedwongen. Ik heb voor 21 dec een echo en 30 dec. Bij mijn toekomstige verloskundige maken ze pas met 10 weken een echo, maar dat vond ik te laat dus ik mag een week eerder. Wat ik het spannendst vind, is m'n werk. Ik heb nogal een drukke baan en werk zeer nauw met m'n leidinggevende. Hij gaat het zo vreselijk vinden omdat hij het niet verwacht. Dat vind ik best wel lastig! We hebben een hele goede relatie, maar hierdoor gaat onze relatie kapot, weet ik nu al... maar goed, we zien wel!
Jazz dat kan of hoeft niet. Ik werk in de zorg en kan zodra ik zwanger ben ook vrij snel de werkvloer af omdat m'n bekkens het niet trekken. De makkelijkste vervanging is omdat iemand zwanger is, omdat je er geld voor krijgt vanuit het uwv. Ik ben tot dag van geboorte bezig geweest op m'n werk met de ondernemingsraad, met roosteren van het team en ondersteuning van hem. Ik had een tijdelijk contract en liep af in m'n zwangerschap deze was omgezet in vast. We hebben alleen maar een sterkere band gekregen. Ik heb nu naast werken in de wijk ook wat taken die hem ondersteunt. Echt zo vet. Dus het kan ook zo uitpakken. Het hoeft echt niet alles kapot te maken. En spannend de echo's hopelijk zijn ze super mooi <3, duurt dan nog lang hè. Ik ben blij dat ik met 6/7 weken al zou mogen. (de reden waarom is alleen minder). Nog 2 dagen nog geen bloed... Dus nog steeds goed
Nou ja zo'n licht streepje dat het of weer aan het afstoten is, of m'n ei is veel later geweest. Op foto (bijna) niet zichtbaar.... Dus ik ben bang, al is er nog geen bloed te zien...
Meijtje logisch dat je bang bent maar geen bloed is vaak wel goed nieuws.. en en streep ook hoe licht ook al snap ik.wel dat je graag dikker ziet.... Ik duim.voor je dat een plakker is Sammie jou ei nog geariveerd? En nog kunnen klussen? Hier vanmorgen een test gedaan en die was omo wit...😓 dus ga er maar vanuit dat het niks is deze maand zit nu 1 dag voor me nod... Probeer me zelf niet gek te laten worden al vind ik dat zoo moeilijk werd vanacht wakker van mega maagzuur dan gaat me hoofd meteen in overdrive.... Ga nu niet eerder testen dan maandag (mocht ik niet ongesteld worden...)