Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik blijf duimen meitje!

Balen micloveally hopelijk heb je te vroeg getest!

Hey ik zie dat je online bent Stemine hoe gaat het met jou? :)

Hier Pff..ik weet het niet, 3dpo ineens bloedverlies, 4dpo kelderde m'n temp ineens en nog steeds bruinverlies, vandaag is m'n temp weer gestegen en niks geen bloed meer dus tsja geen idee wat ik daarvan moet denken, probeer nergens aan te denken en af te wachten!

2. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Meijtje. Ik hoop voor je dat je ei later is geweest..

Sweety. Moeilijk om mee te lezen niet. Ik gun het iedereen zo zo'n klein wondertje! Ik ben wel minder actief omdat ik er niet meer zo mee bezig ben.

Jazz. Allemaal zo spannend voor je! Tsja werkgevers hebben altijd eigen belangen.. niet allemaal natuurlijk. Ik hoop dat het wel goed komt :)

3. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Hier denk ik op het wachtbankje, al ben ik verbaast. De afgelopen maanden steeds rond dag 18 mijn ei en nu is die volgens mij rond dag 14 geweest. Al weet ik het niet zeker want ben pas op dag 14 begonnen met ovu testen. Deze was s'ochtends net niet positief, wel donker maar niet net zo donker, s'avonds was die heel licht. Vandaag de hele dag van huis geweest en pas s'avonds een ovu test en die is nog lichter. Ik wacht maar weer af :p. Wel gelukkig zaterdag en gister gezellig gehad, dus hopelijk zit er een goede zwemmer tussen.

4. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63

Innestelingsbloeding en innestelingsdip? :D

5. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    @louloute,
    Wat lief dat je ernaar vraagt! Ik ben geregeld online, hier opt werk lees ik veel bij (reageren iets minder).

Vind het moeilijk om met mijn blije gedoe hier tussen te komen als oa Sweety of de andere dames zo'n moeilijke tijd hebben!

Met mij gaat het prima. 12 weken grens voorbij sinds vorige zaterdag en alles ziet er goed uit. de nekplooimeting was zeer gunstig dus nu is het rustig genieten (met nog wel de nodige zorgen natuurlijk). Volgende week zaterdag heb ik een geslachtsbepaling gepland bij een pretecho bureau. heel benieuwd naar!!

Ik gun iedereen hier een positieve test en een voorspoedige zwangerschap!

6. Louloute

Wat fijn Stemine dat het zo goed gaat!!
    Ik vind het juist leuk om ook jouw positief nieuws te lezen!!
    Fijn dat de echo en nekplooimeting goed waren!
    En volgende week al geslachtsbepaling wow!!
    Heb je zelf een idee? Voorgevoel? :)

Papillons,
    Haha ik hoop dat dat het was maar lijkt me wel erg vroeg niet? Volgen mij is dat pas rond 7-10dpo? :)

Sammieshiba
    Fijn toch zon kortere cyclus!! :D

7. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Ik had de hele zwangerschap een meisje in mijn hoofd. Maar bij de laatste echo (op 11w2d) zie de gyn dat hij dacht dat het een jongen zou zijn. Dus nu heb ik geen enkel idee meer!

Ik zag bij de echo zelf iets heel duidelijk tussen de beentjes, maar op die termijn is het toch nog veel te vroeg om iets te zien. Vandaar terug mijn twijfels.

Nog 9 dagen aftellen :D

8. Louloute

Haha ja klopt op dat termijn ziet het er nog hetzelfde uit zowel bij jongens als bij meisjes, ze kijken dan vooral naar de hoek maar heb er weinig verstand van! :D
    Over 9 dagen weet je het spannend!! :D

9. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Stemine inderdaad fijn juist om te lezen dat het gaat goed ! Spannend hoor de geslachtbepaling laat je het ons weten?

Louloute ik dacht ook bij het lezen van jou stukje .innesteling bloeding! Ik duim voor je...

Sammie ik duim voor je kan natuurlijk altijd een x een korte cyclus en hopelijk zit niet lang op het wacht bankje..

Envy logisch dat je minder actief bent!😚

Ik denk zelf dat ik inderdaad te vroeg heb getest me ovu test gaf pas op 25 en 26 nov positief dus dan zal me ei rond de27e zijn gesprongen en dan zit ik vandaag pas op 12 dpo...nog steeds geen klachten ook niet voor een aankomende menstruatie dus ik blijf hopen

10. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Vanochtend weer getest en nog steeds heel erg licht, dus denk toch dat mijn ei al geweest is. Blijf sowieso nog wel even testen dit weekend. Hoop zo op een goede ronde :D

11. Louloute

hoe gaat het met jullie? :)

sammieshiba kom je gezellig op het wachtbankje! :D

hier vandaag weer tempdaling, 7 dpo dus dit lijkt meer op innestellingsdip hihi! of nou ja ik hoop dat dat het is. :) we zullen zien! nog maar een weekje wachten!

12. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sammie ik hoop het ook voor je!

Louloute spannend......hoor

13. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Jazz87
    Ik snap je gevoel. Wij hebben ons ook ingesteld op ‘binnen een jaar’.
    Toen ik de 2e maand een positieve test had was ik ook erg overdonderd.
    Maar gelukkig nog genoeg tijd om eraan te wennen haha. En over 1,5 week al de 1e echo joh!
    Wanneer wil je het op het werk gaan vertellen? Mijn bazin zit (voor mijn gevoel) er ook echt niet te wachten.. Zij is niet bepaald een kindervriend en vind moeders altijd maar lastig. Ik kan daarom wel begrijpen dat je het lastig vind om je baas het te vertellen. Wat is de reden dat hij het zo vreselijk zou vinden? Omdat je dan met verlof gaat? Wellicht minder gaat werken etc.? Ik zou me er in ieder geval niet té druk om maken. Vrouwen worden nou eenmaal zwanger en iedere baas weet dat die kans aanwezig is en zeker als je een bepaalde leeftijd hebt. Hoe gaat het verder met je? Is de misselijkheid nog prominent aanwezig?

@Stemine
    Wat lief van je maar totaal niet nodig hoor! De eerste week na m’n miskraam was verdrietig en ben toen weinig online geweest. Maar schroom niet om hier je blijdschap met ons te delen!!!
    Persoonlijk vind ik het juist ontzettend leuk om te lezen hoe het met je gaat.. en dat je alweer de 12 weken voorbij bent. Wow!!!! Hoe gaat het nu met je? Hebben jullie het al wereldkundig gemaakt? En volgende week geslachtsbepaling.. wist helemaal niet dat dat al zo vroeg ook kan??

@Louloute
    Wow wat klinkt het goed bij jou!!! Een beetje bloed en je temperatuur.. M’n duimen draaien!!

@Sammieshiba
    Frustrerend zeg als je ovu testen gebruikt en dan niet je eitje vind.
    Anderzijds, als het maar raak is! :D

@Meijtje en @Micloveally
    Hoe is het met jullie???

@Envy91
    Snap dat je minder actief bent. Wel onwijs leuk dat je gaat trouwen zeg!!
    Logisch dat jullie daarom even wachten..

Overigens voel ik me echt weer goed! Zijn vandaag precies 2 weken verder en ben weer mezelf. Tjonge wat doen hormonen (in combinatie met emoties) dan veel met je zeg! Inmiddels ook weer aan de ovu testen en ze beginnen weer op te lopen en voel m'n eierstok ook weer. Ik verwacht zondag een positieve test en dan maandag m'n ei! In dat geval zou m'n cyclus weer helemaal precies zijn. Niet echt belangrijk of m'n ei op tijd is, als ie er maar is. :) M'n miskraam heeft het gevoel alleen maar versterkt dat dit is wat we graag willen. We gaan er dus weer gewoon voor! Houd nog steeds in m'n achterhoofd dat we het een jaar de tijd moeten geven.. dat zorgt ervoor dat ik toch weer lekker nuchter erin kan staan. Op naar deze 3e ronde! :D

14. Louloute

wat fijn dat je je weer goed voelt sweety!
    hopelijk heb je snel een positieve ovu test in handen en 2 weken later een zwstest!! :D ik duim!

15. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sweety wat fijn om te lezen hoe je voelt en dat je er weer vol tegen aan gaat ! Knap!! Succes met het klussen😃😃 ik duim ook voor je!

Hier nog steeds niks wil eigelijk heel graag testen maar ga proberen het weekend af te wachten....mocht er dan nog geen menstruatie zijn dan. Al kriebelt het wel om te gaan testen...

16. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Louloute
    Thanks!! Hopelijk veel mooie testen deze maand, dat zou leuk zijn om het jaar mee af te sluiten! Maar klinkt wel echt goed bij jou hoor.. wat zenuwslopend weer dat wachten of niet. Hoe gaat het eigenlijk met de kwaaltjes/klachtjes die je de vorige ronde had?

@Micloveally
    Oohh wat spannend zeg!! Knap dat je kunt wachten!! Maar geen bloed is alvast een positief teken. Hoeveel DPO zit je nu?

Wel heel leuk. Mn broer en schoonzus zijn ook alweer een tijdje bezig (voor een tweede kindje) en daar gaat het allemaal niet zo makkelijk. Ze zijn nu begonnen met KI. Zij heeft ook nu haar eisprong en zijn vandaag naar het ziekenhuis. Volgens mijn cyclus heb ik zondag/maandag mijn ei en ook mijn ovu testen wijzen erop plus ik voel m'n eipijn alweer opkomen. Wat zou het leuk zijn als het wel bij beide raak zou zijn en dat we dus tegelijk zwanger zouden zijn. Lijk me erg leuk. :cool:

Ik duim voor ons allemaal!! Met een knallende test het jaar uit! :D

Nog weer even het NOD lijstje erbij gezocht..

Lijstje

Proberen zwanger te worden
    ♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡
    Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 - nod 7 dec
    Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 4 nod 8 dec
    Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 20 dec
    Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 -nod 20 dec
    Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 nod 23 ? dec
    Leeuwtje1981 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 - nod ? dec
    papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 nod 26 dec

Zwanger!!!
    Stemine Uitgerekend op 17-06-2017
    Babyluvv uitgerekend op 01-07-2017
    Bubbels84 uitgerekend op 11-07-2017
    Humava uitgerekend op 13-07-2017
    Aapje22 uitgerekend op 17-07-2017
    Jazz87 uitgerekend op 05-08-2017
    Lovely123 uitgerekend op ?

Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 8 nov
    Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 11 nov
    Cestlavie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 - nod ?

17. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sweety dat zou dubbel leuk zijn dan! Als jullie allebei zwanger zouden zijn en zo dicht bij elkaar dan..

Volgens mij zit ik nu 13 of 14 dpo... weet nooit of nu vanaf positieve ovu test moet rekenen of pas vanaf je ei zeg maar😁

18. Louloute

Inderdaad hopelijk veel mooie testen deze maand!!
    Zou leuk zijn zeg Sweety!!

Micloveally,
    Bij mij springt m'n ei 24u na de laatste positieve ovu test (heb ze soms 2 dagen achter elkaar positief), maar in principe springt je ei binnen 24- 48u.
    Je ei is dpo 0, de dag erna is pas 1 dpo :)

19. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Hi Sweety, hij vindt het vreselijk, omdat ik toch een paar maanden weg ben straks! En omdat hij het totaal niet van mij verwacht. Ik zie er jong uit en ben nogal een spring in 't veld. Niemand verwacht het van mij. Maaar Ja, we zien wel. Ik ga het vertellen zodra ik 3 maanden ben.

Verder gaat alles goed. Niet misselijk, geen pijnlijke borsten, alleen extreem vermoeid! Maar dat is allemaal prima. 21 dec m'n echo!

Hoe is het met jullie?

20. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jazz28 misschien valt zijn reactie nog mee..dat hoop ik in ieder geval voor je!

Mijn nod kan weer veranderd worden vanmorgen ongesteld geworden 😕😔 nieuwe nod datum 5 jan

Deel Deze Pagina